Takip et
Esra Macaroglu AKGÜL  orcid:0000-0001-6897-538X
Esra Macaroglu AKGÜL orcid:0000-0001-6897-538X
Diğer adlarEsra Akgül, Esra Macaroğlu
Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi
fsm.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Classroom teachers styles of using and development materials of inclusive education
YD Coşkun, Ü Tosun, E Macaroğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2758-2762, 2009
672009
Turkish preservice elementary school teachers’ beliefs about the nature of science
E Macaroglu, MF Taşar, E Cataloglu
Annual Meeting of National Association for Research in Science Teaching …, 1998
671998
Elementary School Students' Perceptions of Science and Scientific Processes: A Qualitative Study.
G MuŞlu, E Macaroğlu Akgül
Educational Sciences: Theory & Practice 6 (1), 2006
59*2006
Fen ve doğa etkinlikleri
E Macaroğlu Akgül
İstanbul: Morpa Kültür Yayınları, 2004
48*2004
Teaching scientific literacy through a science technology and society course: Prospective elementary science teachers' case
EM AKGÜL
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 3 (4), 2004
43*2004
Teaching Science in an Inquiry-Based Learning Environment: What It Means for Pre-Service Elementary Science Teachers.
EM Akgul
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education 2 (1), 2006
402006
İlköğretim Fen Bilgisi öğretmenlerinin Bilimin doğası hakkındaki anlaşıylarının Tesbiti
NY Oyman, ( danışman E. Macaroğlu)
PQDT-Global, 2002
322002
Investigating elementary school administrators’ and teachers’ perceptions on children with autism
N Yumak, EM Akgul
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 910-914, 2010
31*2010
Fen bilgisi dersinde proje çalışmalarının öğrencilerin bilim anlayışına ve bilimsel süreçleri algılamalarına etkisi
A Kınık, ( danışman E. Macaroğlu)
PQDT-Global, 2004
312004
Okulöncesi dönemle ilgili fen faaliyetlerine örnekler. 9
A Gürdal, A Çağlar, F Şahin, F Ökçün, E Macaroğlu
Ya-Pa Okul Öncesi Eğit. ve Yayg. Semineri, Ankara: s 164, 1993
301993
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin, okulda değişim yönetiminin gerçekleştirilmesine bakış açılarının incelenmesi
B CENKER, EM AKGÜL
Sakarya University Journal of Education 1 (1), 6-14, 2011
272011
Putting Beliefs About Nature of Science into Practice: Prospective Elementary Science Teachers'Case. Definitions and Significance of epistemological beliefs and belief about …
esra macaroglu akgul
Science education in a rapidly changing world, 2010
26*2010
İlköğretimde kavram kargaşası
A Gürdal, M Aksoy, E Macaroğlu
Bilim ve Teknik 334, 96-97, 1995
261995
Science education for gifted students
SK Johnsen, J Kendrick
PRUFROCK PRESS INC., 2005
25*2005
İlköğretim öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkındaki görüşleri üzerine bir araştırma
E Macaroğlu, ZN Baysal, F Şahin
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, Özel Sayı (10), 55-62, 1999
251999
Çocukta yüzme ve batma kavramlarının gelişimi
E Macaroğlu Akgül, K Şentürk
Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 505-508, 2001
23*2001
Prospective elemantary science teachers’ epistemological beliefs
AO Kaplan, EM Akgul
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2529-2533, 2009
212009
İlköğretim okulu müdürlerinin yönetim süreçlerinde gösterdikleri performansın kendileri ve okul öğretmenleri tarafından değerlendirilmesi
S Karagöz, ( danışman E. Macaroğlu)
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Yeditepe Üniversitesi, İstanbul, 2008
182008
İlköğretimin ikinci kademe öğrencileri için fen bilgisi tutum ölçeği
A Gürdal, F Şahin, E Macaroğlu
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi 5 (1), 9-11, 1996
181996
İlköğretim Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre (FTTÇ) İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti (Kırşehir İli Örneği)
Ö AFACAN, M AYDOĞDU, EM AKGÜL, M TAŞAR
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 124-137, 2012
16*2012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20