2-6 YAŞ ARASINDA ÇOCUĞU OLAN EBEVEYNLERİN BAKIŞ AÇISIYLA COVID-19 SALGIN SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ N KURT-DEMİRBAŞ, S SEVGİLİ-KOÇAK Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) 7 (6), 328-349, 2020 | 91* | 2020 |
Measuring adolescents’ perceived parental academic pressure: A scale development study Algılanan Ebeveyn Akademik Başarı Baskısı Ölçeği S Kaynak, S Sevgili Koçak, Ü Kaynak Current Psychology 40 (3), 2021 | 14* | 2021 |
Üstün Yetenekli Çocukların Sosyal Duygusal Gelişimlerine Yönelik Geliştirilen Psiko-Eğitim Programının Etkisi S Sevgili-Koçak, A Kan OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi 18 (44), 8054-8091, 2021 | 7* | 2021 |
Üstün yetenekli çocukların dijital oyunlara yönelik görüşlerinin incelenmesi S Sevgili Koçak Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi 6 (2), 87-102, 2019 | 5* | 2019 |
Annelerin üstün yetenekli çocuklarının özelliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi S Sevgili Koçak, A Kan Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 12 (66), 912-923, 2019 | 4 | 2019 |
SOSYAL DUYGUSAL BECERİ, ARKADAŞLIK NİTELİĞİ VE YALNIZLIK DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ: ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. S SEVGİLİ KOÇAK, A KAN Electronic Turkish Studies 14 (7), 3939-3952, 2019 | 4 | 2019 |
The Pathway from Perceived Peer Support to Achievement via School Motivation in Girls and Boys: A Moderated-Mediation Analysis Ü Kaynak, S Kaynak, S Sevgili Koçak Research in Middle Level Education 46 (3), 1-13, 2023 | 3 | 2023 |
Ortaokul Öğrencilerinin Okula ve Okul Rehberlik Servisine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi N KURT-DEMİRBAŞ, S SEVGİLİ-KOÇAK Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (1), 69-79, 2020 | 3 | 2020 |
Okulda pozitif psikoloji uygulamaları 12-18 yaş öğrencilerine yönelik grup rehberliği etkinlikleri Ş Işık Pegem Atıf İndeksi, 001-516, 2018 | 2 | 2018 |
Aile içi iletişimi geliştirmeye yönelik grupla psikolojik danışmanın bireylerin iletişim beceri düzeylerine etkisi. S Sevgili Koçak, M Güven Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara., 2017 | 1 | 2017 |
Developing Bystander Intervention Skills in Bullying of Gifted Students (Üstün Yetenekli Öğrencilerin Zorbalığa Seyirci Müdahale Becerilerinin Geliştirilmesi) N Kurt-Demirbaş, S Sevgili-Koçak Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-13, 2024 | | 2024 |
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Doğada Matematik Arayışı Projesinin Etkililiğinin İncelenmesi S Sevgili-Koçak, N Onay, E Yazıcı, A Bildiren, D Özen-Ünal, N Kirişçi X INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER), 713-728, 2023 | | 2023 |
Kız ve Erkek Çocuklarında Algılanan Akran Desteğinden Okul Motivasyonu Yoluyla Başarıya Giden Yol: Aracı ve Düzenleyici Etkiler Ü Kaynak, S Kaynak, S Sevgili-Koçak 22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2021 | | 2021 |
BİLİM ve SANAT MERKEZLERİ (BİLSEM) ve ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMLERİ S Sevgili-Koçak Türkay Akademi 5 (49), 41-44, 2021 | | 2021 |
Ortaokul Öğrencileri İçin Psikolojik Danışma ve Rehberlik Servisine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi S Sevgili-Koçak, N Kurt-Demirbaş Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 15 (36), 81-94, 2021 | | 2021 |
Çevrimiçi (online) terapi alanında Türkiye'deki bilimsel dergilerde yayınlanan makaleler üzerine bir inceleme S Sevgili Koçak VII. EJER Kongresi 2020, 2020 | | 2020 |
AİLE İÇİ İLETİŞİMİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMANIN BİREYLERİN İLETİŞİM BECERİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ S SEVGİLİ-KOÇAK, M GÜVEN ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ 13 (71), 807, 2020 | | 2020 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PSİKOLOJİK DANIŞMA ve REHBERLİK SERVİSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI S SEVGİLİ-KOÇAK, N KURT-DEMİRBAŞ VI. Internatonal Eurasan Educatonal Research (EJER) Congress Ankara/Türkiye, 2019 | | 2019 |
Affetme S Sevgili Koçak Pegem Atıf İndeksi, 47-71, 2018 | | 2018 |
İyimserlik S Sevgili Koçak Pegem Atıf İndeksi, 207-234, 2018 | | 2018 |