Follow
Merve Ünal
Title
Cited by
Cited by
Year
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE KARŞI GÖSTERDİKLERİ TUTUMLAR
Ü Merve, B Akman
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 251-257, 2006
1962006
Çocuk gelişiminde oyun alanlarının yeri ve önemi
M Ünal
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 95-110, 2009
1012009
Okul öncesi dönemde fen eğitimi
B Akman, GU Balat, T Güler, E Alabay, S Büyüktaşkapu, FL Önkol, ...
Pegem Akademi, 2010
642010
Okul öncesinde fen eğitimi
B Akman, E ALABAY, G UYANIK BALAT, T GÜLER YILDIZ, M ÜNAL, ...
Pegem, 2011
532011
COVID-19 salgini döneminde yürütülen uzaktan eğitim çalişmalarinin öğretmenler tarafindan değerlendirilmesi ve sonraki sürece ilişkin öneriler
M ÜNAL, N BULUNUZ
Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 343-369, 2020
472020
Deney yöntemine dayalı eğitim programı’nın 6 yaş çocuklarının problem çözme becerilerine etkisinin incelenmesi
M Ünal, N Aral
Eğitim ve Bilim 39 (176), 2014
382014
Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimine karşı gösterdikleri tutumlarının çocukların fen süreçlerini kullanmalarına etkisinin incelenmesi
MP Ünal
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İnönü Üniversitesi, Malatya, 2006
38*2006
The place and importance of playgrounds in child development.
M Ünal
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 10 (2), 2009
342009
An investigation on the effects of experiment based education program on six years olds' problem solving skills
M Ünal, N Aral
Egitim ve Bilim 39 (176), 2014
212014
Matematiksel kavram gelişiminde eşleştirme, sınıflandırma, gruplama, karşılaştırma, sıralama
M Ünal
Pegem Atıf İndeksi, 50-64, 2017
202017
The adaptation of a scale for preschool teachers’ attitudes towards science teaching
MP Ünal, B Akman, S Gelbal
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2881-2884, 2010
162010
Bilim ve çocuk
M Ünal, N Aral
Çağdaş Eğitim Dergisi 35 (378), 35-42, 2010
152010
The impacts of the tests on the scientific process skills of the pre-school children
M Duran, M Unal
US-China Education Review A 6 (7), 403-411, 2016
142016
Early childdood teachers’ attidutes towards science teaching
M Ünal, B Akman
Hacettepe University Journal Of Education Hacettepe University Journal of …, 2006
142006
Fen eğitiminde problem çözme ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
M Ünal, N Aral
Eğitim ve Bilim 39 (176), 2014
102014
Investigation of mathematical skills of 60-72 months old children attending preschool education in terms of some variables
Y Tok, M Ünal
Bartın University Journal of Faculty of Education 9 (1), 168-184, 2020
82020
Ebeveynlerin okul öncesi dönemde fen ve fen etkinlikleri hakkındaki görüşlerinin incelenmesi (Elazığ ili örneği)
R Kılıç, M Ünal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 8 (10), 1-20, 2020
82020
MEB okul öncesi fen etkinliklerinin bilimsel süreç becerileri açısından incelenmesi
D BİNGÖL, Ü Merve
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 158-177, 2019
82019
Socioeconomic profile of early childhood education preservice teachers
U Merve, K Gokce
Eurasian Journal of Educational Research 18 (74), 61-80, 2018
82018
Sağlıklı Yaşam: Sağlığın Geliştirilmesi
M Ünal
Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2013
82013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20