Takip et
Muhammet Doruk
Muhammet Doruk
Hakkari Üniversitesi
hakkari.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Matematik öğretmeni adaylarının matematik kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar
G Güler, L Akgün, MF Öçal, M Doruk
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 25-29, 2012
73*2012
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Öz-yeterlik AlgılarınınBelirlenmesi: Kaygı ve Tutum Faktörleri
M Doruk, M Öztürk, A Kaplan
50*2016
ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
M DURAN, M DORUK, A Kaplan
Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (1), 55-87, 2017
45*2017
SINIF VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK KAYGILARININ İNCELENMESİ
M Doruk, A Kaplan
Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (4), 1505-1522, 2016
412016
PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS’DIFFICULTIES IN DOING PROOFS AND CAUSES OF THEIR STRUGGLE WITH PROOFS
M Doruk, A Kaplan
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 315-328, 2015
412015
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiksel ispata yönelik görüşleri
M DORUK, G GÜLER
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2014 (3), 71-93, 2014
392014
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ
M DORUK, A KAPLAN
The Journal of Academic Social Science Studies 5 (5 Issue 7), 291-302, 2019
372019
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının analiz alanındaki argümantasyon ve ispat süreçlerinin incelenmesi
M Doruk
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
35*2016
Gerçekçi matematik eğitimi destekli öğretimin matematik başarısına etkisi: Bir meta-analiz çalışması
A Kaplan, M Duran, M Doruk, M Öztürk
International Journal of Human Sciences 12 (2), 187-206, 2015
33*2015
Argümantasyon Tabanlı Olasılık Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıklarına ve Olasılıksal Muhakeme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
M DORUK, M DURAN, A KAPLAN
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 12 (1 …, 2018
26*2018
Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel modelleme süreçleri: Kaplumbağa paradoksu örneği
M Duran, M Doruk, A Kaplan
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 5 (4), 55-71, 2016
262016
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının dizilerin yakınsaklığı kavramı üzerine ispat değerlendirme becerileri
M Doruk, A Kaplan
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 241-252, 2013
24*2013
Üstün yetenekli öğrencilerin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerinin incelenmesi: Gümüşhane örneği
A Kaplan, M Doruk, M Öztürk
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 415-435, 2017
222017
THE RELATIONSHIP BETWEEN PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS’CONCEPTIONS ON CONSTRUCTING MATHEMATICAL PROOF AND THEIR SELF-EFFICACY BELIEFS TOWARDS MATHEMATICS
M Doruk, F Özdemir, A Kaplan
Kastamonu Education Journal 23 (2), 861-874, 2015
162015
Preservice mathematics teachers’ determination skills of the proof techniques: The case of integers
M Doruk
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 7 …, 2019
132019
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının analiz alanında yaptıkları ispatların özellikleri
M DORUK, A KAPLAN
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 467-498, 2017
122017
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Çarpma ve Bölme İşlemine Yönelik Kurdukları Problemlerin Analizi
GD Muhammet DORUK
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1338-1369, 2019
9*2019
MATEMATİK DERSİNDE BİLGİSAYAR KULLANIMINA YÖNELİK ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
A Kaplan, M Öztürk, M Doruk, M Duran
Hayef Journal of Education 13 (2), 73-87, 2016
92016
Matematik ve matematik eğitimi öğrencilerinin matematiksel ispata yönelik görüşleri arasında fark var mıdır
A Kaplan, M Doruk, M Öztürk, M Duran
Journal of Human Sciences 13 (3), 6020-6037, 2016
8*2016
The relationship among pre-service mathematics teachers’ conceptual knowledge, opinions regarding proof and proof skills
M Doruk, A Kaplan
Mevlana International Journal of Education 5 (1), 45-57, 2015
82015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20