Takip et
Aslı Maden
Aslı Maden
bayburt.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkçeyi yabanci dil olarak öğrenenlerin yazma kaygilari
S Maden, Ö Dincel, A Maden
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 4 (2), 2015
1182015
Ortaokul 5. sınıf Türkçe ders kitaplarının dijital okuryazarlık bağlamında değerlendirilmesi
S Maden, A Maden, E Banaz
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (55), 685-698, 2018
582018
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN EKRAN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARI
S Maden
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 5 (3), 2016
302016
Depresif duygudurumdan major depresyona klinik spektrum
AA Aslan, BA Sarı, A Kuruoğlu
Klinik Psikiyatri Dergisi 15 (1), 56-64, 2012
292012
Türkçe öğretmeni adaylarının öğretmen niteliklerine yönelik görüşleri
S Maden, E Durukan, A Aslan
Turkish Studies International Periodical For the Languages, Literatureand …, 2010
282010
Türkçe öğretmeni adaylarının dijital ortamlardaki yazma alışkanlıkları
S Maden, E Banaz, A Maden
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 7 (1), 103-112, 2018
262018
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİNLEME KAYGILARI.
A Maden, E Durukan
International Journal of Turkish Literature, Culture, Education 5 (4), 2016
242016
Aktif öğrenme tekniklerinin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin yazım ve noktalama kuralları başarısı ve derse karşı tutumlarına etkisi
A Maden
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum, 2013
242013
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE SÖZ VARLIĞINI ZENGİNLEŞTİRME İLE İLGİLİ MAKALELERİN ANALİZİ
A MADEN
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 7 (5), 583-596, 2020
212020
Çoklu ortam aktiviteleriyle metin öğretimine bir model (fabl örneği)
A Aslan, S Maden, E Durukan
The Journal of International Social Research, 2010
202010
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEKTRONİK SÖZLÜK VE YAZIM KILAVUZU KULLANMA ALIŞKANLIKLARI
S Maden, A Maden
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (2), 377-396, 2018
182018
MEDYA OKURYAZARLIĞI İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
S MADEN, A MADEN, E BANAZ
International Journal of Languages' Education and Teaching 5 (1), 588-605, 2017
172017
Akıcı okuma ile ilgili lisansüstü tezlerin araştırma eğilimleri: Bir betimsel analiz çalışması
A Maden
Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (2), 543-558, 2020
152020
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIĞI KAZANDIRMAYA YÖNELİK ALTERNATİF UYGULAMALARI
S MADEN, A MADEN
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2018 (10), 1-17, 2018
152018
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ SÖZ VARLIĞINI ZENGİNLEŞTİRME AÇISINDAN İNCELENMESİ
A MADEN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (76), 1631-1650, 2020
132020
Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin öğrencilerin okuma eğilimlerine göre değerlendirilmesi
A Maden, A Önal
Türkiye Eğitim Dergisi 5 (1), 30-41, 2020
132020
Comparison of student attitudes towards printed and digital dictionary use: A case of middle school
A Maden
Journal of Language and Linguistic Studies 16 (2), 835-848, 2020
132020
Yabancı dil olarak Türkçe söz varlığını zenginleştirmeye yönelik lisansüstü tezlerin araştırma eğilimleri
A Maden
The Journal of International Social Research 13 (71), 795-806, 2020
112020
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ PROGRAMLARINDA SÖZ VARLIĞINI ZENGİNLEŞTİRME
A MADEN
Journal of History School, 1822-1857, 2020
102020
A content-analysis regarding postgraduate theses prepared on media literacy
S Maden, A Maden, E Banaz
International Journal of Languages’ Education and Teaching 5 (1), 588-605, 2017
92017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20