Türkçeyi yabanci dil olarak öğrenenlerin yazma kaygilari S Maden, Ö Dincel, A Maden Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 4 (2), 2015 | 118 | 2015 |
Ortaokul 5. sınıf Türkçe ders kitaplarının dijital okuryazarlık bağlamında değerlendirilmesi S Maden, A Maden, E Banaz Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (55), 685-698, 2018 | 58 | 2018 |
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN EKRAN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARI S Maden Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 5 (3), 2016 | 30 | 2016 |
Depresif duygudurumdan major depresyona klinik spektrum AA Aslan, BA Sarı, A Kuruoğlu Klinik Psikiyatri Dergisi 15 (1), 56-64, 2012 | 29 | 2012 |
Türkçe öğretmeni adaylarının öğretmen niteliklerine yönelik görüşleri S Maden, E Durukan, A Aslan Turkish Studies International Periodical For the Languages, Literatureand …, 2010 | 28 | 2010 |
Türkçe öğretmeni adaylarının dijital ortamlardaki yazma alışkanlıkları S Maden, E Banaz, A Maden Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 7 (1), 103-112, 2018 | 26 | 2018 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİNLEME KAYGILARI. A Maden, E Durukan International Journal of Turkish Literature, Culture, Education 5 (4), 2016 | 24 | 2016 |
Aktif öğrenme tekniklerinin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin yazım ve noktalama kuralları başarısı ve derse karşı tutumlarına etkisi A Maden Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum, 2013 | 24 | 2013 |
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE SÖZ VARLIĞINI ZENGİNLEŞTİRME İLE İLGİLİ MAKALELERİN ANALİZİ A MADEN Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 7 (5), 583-596, 2020 | 21 | 2020 |
Çoklu ortam aktiviteleriyle metin öğretimine bir model (fabl örneği) A Aslan, S Maden, E Durukan The Journal of International Social Research, 2010 | 20 | 2010 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEKTRONİK SÖZLÜK VE YAZIM KILAVUZU KULLANMA ALIŞKANLIKLARI S Maden, A Maden Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (2), 377-396, 2018 | 18 | 2018 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ S MADEN, A MADEN, E BANAZ International Journal of Languages' Education and Teaching 5 (1), 588-605, 2017 | 17 | 2017 |
Akıcı okuma ile ilgili lisansüstü tezlerin araştırma eğilimleri: Bir betimsel analiz çalışması A Maden Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (2), 543-558, 2020 | 15 | 2020 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIĞI KAZANDIRMAYA YÖNELİK ALTERNATİF UYGULAMALARI S MADEN, A MADEN Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2018 (10), 1-17, 2018 | 15 | 2018 |
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ SÖZ VARLIĞINI ZENGİNLEŞTİRME AÇISINDAN İNCELENMESİ A MADEN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (76), 1631-1650, 2020 | 13 | 2020 |
Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin öğrencilerin okuma eğilimlerine göre değerlendirilmesi A Maden, A Önal Türkiye Eğitim Dergisi 5 (1), 30-41, 2020 | 13 | 2020 |
Comparison of student attitudes towards printed and digital dictionary use: A case of middle school A Maden Journal of Language and Linguistic Studies 16 (2), 835-848, 2020 | 13 | 2020 |
Yabancı dil olarak Türkçe söz varlığını zenginleştirmeye yönelik lisansüstü tezlerin araştırma eğilimleri A Maden The Journal of International Social Research 13 (71), 795-806, 2020 | 11 | 2020 |
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ PROGRAMLARINDA SÖZ VARLIĞINI ZENGİNLEŞTİRME A MADEN Journal of History School, 1822-1857, 2020 | 10 | 2020 |
A content-analysis regarding postgraduate theses prepared on media literacy S Maden, A Maden, E Banaz International Journal of Languages’ Education and Teaching 5 (1), 588-605, 2017 | 9 | 2017 |