Predicting student final performance using artificial neural networks in online learning environments Ş Aydoğdu Education and Information Technologies 25 (3), 1913-1927, 2020 | 7 | 2020 |
The Effect of Concrete and Technology-Assisted Learning Tools on Place Value Concept, Achievement in Mathematics and Arithmetic Performance of Primary School Students MH Sarı, Ş Aydoğdu International Journal of Curriculum and Instruction 12 (1), 197-224, 2020 | 2 | 2020 |
The effect of digital concept maps in online learning environments on students’ success and disorientation Ş Aydoğdu, T Güyer Malaysian Online Journal of Educational Technology 7 (1), 76-93, 2019 | 2 | 2019 |
Farklı Ortamlarda Uygulanan Likert Tipi Ölçek ile Metrik Ölçeğin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi U AKBAŞ, Ş AYDOĞDU, Ş BÜYÜKÖZTÜRK Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (1), 222-242, 2019 | 2 | 2019 |
BLOK TABANLI PROGRAMLAMA ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMLAMAYA İLİŞKİN ÖZ YETERLİLİK ALGILARINA VE HESAPLAMALI DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ Ş AYDOĞDU Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 10 (1), 303-320, 2020 | 1 | 2020 |
Adaptation of psycho-social aspects of Facebook Use (Psafu) Scale to Turkish O COŞKUNSERÇE, Ş AYDOĞDU Kastamonu Education Journal 27 (6), 2019 | 1 | 2019 |
Development of a Web-Based Application for the Automatic Creation of Concept Maps Ş Aydoğdu, T Güyer Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 349-364, 2018 | 1 | 2018 |
A Classification Model and an Open e-Learning System Based on Intuitionistic Fuzzy Sets for Instructional Design Concepts T Güyer, Ş Aydoğdu Journal of Educational Technology Systems 45 (1), 137-160, 2016 | 1 | 2016 |
Açıklayıcı Bibliyografi Kütüphanesi Uygulaması Ş Aydoğdu Akademik Bilişim Konferansı, 2013 | 1 | 2013 |
AÇIKLAYICI BİBLİYOGRAFİ KÜTÜPHANESİ UYGULAMASININ KULLANILABİLİRLİĞİ Ş Aydoğdu, H Kevser Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 4 (1), 35-47, 0 | 1 | |
A New Student Modeling Technique With Convolutional Neural Networks: LearnerPrints Ş Aydoğdu Journal of Educational Computing Research, 0735633120969216, 2020 | | 2020 |
EDUCATIONAL DATA MINING STUDIES IN TURKEY: A SYSTEMATIC REVIEW Ş AYDOĞDU Turkish Online Journal of Distance Education 21 (3), 170-185, 2020 | | 2020 |
Investigation of Psychometric Traits of Metric Scale and Likert Type Scale Applied in Different Conditions U Akbas, S Aydogdu, S Buyukozturk HACETTEPE UNIV, 2020 | | 2020 |
Uyarlanabilir Öğrenme Ortamlarında Felder ve Silverman Öğrenme Stillerine Göre Geliştirilmiş İçeriklerin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi Y ÖZAYDIN AYDOĞDU, Ş AYDOĞDU, M OCAK | | 2019 |
Facebook Kullanımının Psiko-Sosyal Yönleri (FKPSY) Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması O COŞKUNSERÇE, Ş AYDOĞDU Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (6), 2425-2438, 2019 | | 2019 |
Eğitimde bilgisayar kullanımı GB İşçitürk, Ş Aydoğdu Pegem Atıf İndeksi, 367-388, 2018 | | 2018 |
Microsoft Access 2016 Ş Aydoğdu Pegem Atıf İndeksi, 185-236, 2017 | | 2017 |
ÇEVRİM İÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA DİJİTAL KAVRAM HARİTALARININ ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARINA VE Ş AYDOĞDU | | 2016 |
Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması T GÜYER, S SOMYÜREK ATASOY, B ATASOY, H YURDUGÜL, M ÜNAL, ... | | |
Olasılığa Dayalı Uyarlanabilir Hiperortam Türündeki Öğrenme Ortamlarının Pedagojik ve Bilgisayımsal Geliştirilme Süreçleri T GÜYER, Ş AYDOĞDU, A ÇEBİ | | |