Takip et
Ömer Kutlu
Ömer Kutlu
ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğrenci başarısının belirlenmesi performansa ve portfolyoya dayalı durum belirleme
Ö Kutlu, C DOĞAN, İ Karakaya
Pegem akademi, 2010
4502010
Ölçme ve Değerlendirme: Performansa ve portfolyoya dayalı durum belirleme
Ö Kutlu, C DOĞAN, İ Karakaya
Pegem Akademi, 2017
1512017
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlamada başarılı olup-olmama durumlarının kestirilmesinde etkili olan değişkenlerin incelenmesi
Ö KUTLU, Ö YILDIRIM, S BİLİCAN, H KUMANDAŞ
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 2 (1), 132-139, 2011
1132011
Yeni ilköğretim programlarının “öğrenci başarısındaki gelişimi değerlendirme” boyutu açısından incelenmesi
Ö Kutlu
Eğitimde Yansımalar: VIII, 64-71, 2005
982005
Öğretimde sunu becerilerinin değerlendirilmesinde dereceli puanlama anahtarı (rubric) kullanılmasına ilişkin bir araştırma
AE Aslanoğlu, Ö Kutlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 36 (1-2), 25-36, 2003
762003
Ergenlerin üniversite sınavına ilişkin kaygıları
Ö Kutlu
Eğitim ve Bilim 26 (121), 2001
742001
Factors affecting the listening skill
Ö Kutlu, AE Aslanoğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2013-2022, 2009
652009
Cumhuriyetin 80. yılında: Ölçme ve değerlendirme
Ö Kutlu
Milli Eğitim Dergisi 160, 117-139, 2003
652003
Investigation of the Mediator Variable Effect Using BK, Sobel and Bootstrap Methods (Mathematical Literacy Case).
SÖ Özdil, Ö Kutlu
International Journal of Progressive Education 15 (2), 30-43, 2019
622019
Yükseköğretime öğrenci seçmede ve yerleştirmede kullanılan sınavların oluşturduğu risk faktörlerinin okul başarısı üzerindeki etkileri
H Öztürk Kumandaş, Ö Kutlu
Türk Psikoloji Dergisi, 2014
612014
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin performans görevlerine ilişkin tutumlarını etkileyen faktörler
H Kumandaş, Ö Kutlu
İlköğretim online 9 (2), 714-722, 2010
582010
Okul öncesi sosyal beceri değerlendirme ölçeği öğretmen formunun geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik analizleri
E Ömeroğlu, Ş Büyüköztürk, Y Aydoğan, M Çakan, EK ÇAKMAK, ...
21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar …, 2014
542014
PIRLS 2001 Türkiye verilerine göre 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileriyle ilişkili faktörler
AE Aslanoğlu, Ö KUTLU
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 5 (2), 1-18, 2007
542007
İlköğretim okullarındaki Türkçe ders kitaplarındaki okuma parçalarına dayalı olarak hazırlanmış sorular üzerine bir inceleme
Ö Kutlu
Eğitim ve Bilim 23 (111), 1999
541999
Investigation of the factors affecting the academic resilience of economically disadvantaged high school students.
HÇ Yavuz, Ö Kutlu
Education & Science/Egitim ve Bilim 41 (186), 2016
462016
Ergenlerin cinsel eğitimi: Bir program denemesi
F Çok, Ö Kutlu
Pegem Akademi, 2010
462010
İ.(2009)
Ö Kutlu, CDVEK DOĞAN
Öğrenci Başarısının Belirlenmesi: Performansa ve Portfolyaya Dayalı Durum …, 0
46*
Seviye belirleme sınavındaki türkçe alt testlerinin madde yanlılığının incelenmesi
İ Karakaya, Ö Kutlu
Eğitim ve Bilim 37 (165), 2012
452012
Okul öncesi sosyal beceri değerlendirme ölçeği anne-baba formuna ait norm değerlerinin belirlenmesi ve yorumlanması
E Ömeroğlu, Ş Büyüköztürk, M Çakan, Y Aydoğan, E Kılıç Çakmak, ...
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (2), 102-115, 2014
442014
Üst düzey zihinsel süreçleri belirleme yolları: Yeni durum belirleme yaklaşımları
Ö Kutlu
Çağdaş Eğitim Dergisi 31 (335), 15-21, 2006
392006
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20