Öğrenci başarısının belirlenmesi performansa ve portfolyoya dayalı durum belirleme Ö Kutlu, C DOĞAN, İ Karakaya Pegem akademi, 2010 | 450 | 2010 |
Ölçme ve Değerlendirme: Performansa ve portfolyoya dayalı durum belirleme Ö Kutlu, C DOĞAN, İ Karakaya Pegem Akademi, 2017 | 151 | 2017 |
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlamada başarılı olup-olmama durumlarının kestirilmesinde etkili olan değişkenlerin incelenmesi Ö KUTLU, Ö YILDIRIM, S BİLİCAN, H KUMANDAŞ Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 2 (1), 132-139, 2011 | 113 | 2011 |
Yeni ilköğretim programlarının “öğrenci başarısındaki gelişimi değerlendirme” boyutu açısından incelenmesi Ö Kutlu Eğitimde Yansımalar: VIII, 64-71, 2005 | 98 | 2005 |
Öğretimde sunu becerilerinin değerlendirilmesinde dereceli puanlama anahtarı (rubric) kullanılmasına ilişkin bir araştırma AE Aslanoğlu, Ö Kutlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 36 (1-2), 25-36, 2003 | 76 | 2003 |
Ergenlerin üniversite sınavına ilişkin kaygıları Ö Kutlu Eğitim ve Bilim 26 (121), 2001 | 74 | 2001 |
Factors affecting the listening skill Ö Kutlu, AE Aslanoğlu Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2013-2022, 2009 | 65 | 2009 |
Cumhuriyetin 80. yılında: Ölçme ve değerlendirme Ö Kutlu Milli Eğitim Dergisi 160, 117-139, 2003 | 65 | 2003 |
Investigation of the Mediator Variable Effect Using BK, Sobel and Bootstrap Methods (Mathematical Literacy Case). SÖ Özdil, Ö Kutlu International Journal of Progressive Education 15 (2), 30-43, 2019 | 62 | 2019 |
Yükseköğretime öğrenci seçmede ve yerleştirmede kullanılan sınavların oluşturduğu risk faktörlerinin okul başarısı üzerindeki etkileri H Öztürk Kumandaş, Ö Kutlu Türk Psikoloji Dergisi, 2014 | 61 | 2014 |
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin performans görevlerine ilişkin tutumlarını etkileyen faktörler H Kumandaş, Ö Kutlu İlköğretim online 9 (2), 714-722, 2010 | 58 | 2010 |
Okul öncesi sosyal beceri değerlendirme ölçeği öğretmen formunun geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik analizleri E Ömeroğlu, Ş Büyüköztürk, Y Aydoğan, M Çakan, EK ÇAKMAK, ... 21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar …, 2014 | 54 | 2014 |
PIRLS 2001 Türkiye verilerine göre 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileriyle ilişkili faktörler AE Aslanoğlu, Ö KUTLU Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 5 (2), 1-18, 2007 | 54 | 2007 |
İlköğretim okullarındaki Türkçe ders kitaplarındaki okuma parçalarına dayalı olarak hazırlanmış sorular üzerine bir inceleme Ö Kutlu Eğitim ve Bilim 23 (111), 1999 | 54 | 1999 |
Investigation of the factors affecting the academic resilience of economically disadvantaged high school students. HÇ Yavuz, Ö Kutlu Education & Science/Egitim ve Bilim 41 (186), 2016 | 46 | 2016 |
Ergenlerin cinsel eğitimi: Bir program denemesi F Çok, Ö Kutlu Pegem Akademi, 2010 | 46 | 2010 |
İ.(2009) Ö Kutlu, CDVEK DOĞAN Öğrenci Başarısının Belirlenmesi: Performansa ve Portfolyaya Dayalı Durum …, 0 | 46* | |
Seviye belirleme sınavındaki türkçe alt testlerinin madde yanlılığının incelenmesi İ Karakaya, Ö Kutlu Eğitim ve Bilim 37 (165), 2012 | 45 | 2012 |
Okul öncesi sosyal beceri değerlendirme ölçeği anne-baba formuna ait norm değerlerinin belirlenmesi ve yorumlanması E Ömeroğlu, Ş Büyüköztürk, M Çakan, Y Aydoğan, E Kılıç Çakmak, ... Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (2), 102-115, 2014 | 44 | 2014 |
Üst düzey zihinsel süreçleri belirleme yolları: Yeni durum belirleme yaklaşımları Ö Kutlu Çağdaş Eğitim Dergisi 31 (335), 15-21, 2006 | 39 | 2006 |