Takip et
Yusuf KALINKARA
Yusuf KALINKARA
Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
gibtu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The role of artificial intelligence in higher education: ChatGPT assessment for anatomy course
T Talan, Y Kalinkara
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi 7 (1 …, 2023
572023
Students' Opinions about the Educational Use of the Metaverse.
T Talan, Y Kalinkara
International Journal of Technology in Education and Science 6 (2), 333-346, 2022
412022
Ortaokul öğrencilerinin dijital oyun oynama eğilimlerinin ve bilgisayar oyun bağımlılık düzeylerinin incelenmesi: Malatya ili örneği
T Talan, Y KALINKARA
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 9 (1), 1-13, 2020
342020
Bulanık mantık: 2000-2020 yılları arası tez ve makale çalışmalarına yönelik bir içerik analizi
O Özdemir, Y Kalınkara
Acta Infologica 4 (2), 155-174, 2020
172020
Effects of smartphone addiction, social media addiction and fear of missing out on university students’ phubbing: A structural equation model
T Talan, Y Doğan, Y Kalinkara
Deviant Behavior, 1-14, 2024
102024
Bilgisayar donanımı dersine yönelik mobil eğitim materyalinin geliştirilmesi ve öğrenci başarısı üzerine etkisinin incelenmesi
Y Kalınkara
İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
92017
An Investigation of the Cyberloafing and Nomophobia Levels of University Students
T Talan, Y Kalınkara
62022
Eğitimde mobil öğrenmeye yönelik yapılan araştırmaların incelenmesi: Bir İçerik analizi
Y KALINKARA
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi 5 (1 …, 2021
62021
Rethinking evaluating the use of distance learning systems in the context of the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology-2
Y Kalinkara, T Talan
Journal of Learning for Development 9 (2), 229-252, 2022
42022
Investigation of secondary school students' tendencies to playing digital games and computer game addiction levels: the case of Malatya province
T Talan, Y Kalınkara
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education; 9 (1), 1 13, 2020
42020
Eğitimde Robotik Kullanımına Yönelik Araştırmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
ME Hangün, Y KALINKARA, H Bayer, A Tekin
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 558-571, 2022
32022
Anatomy in the metaverse: Exploring student technology acceptance through the UTAUT2 model
Y Kalınkara, O Özdemir
Anatomical Sciences Education, 2024
22024
Role of the Internet of Things in Education System
Y Kalınkara, T Talan
22022
Öğretmen adaylarının sosyal ağ sitelerini kullanım durumları ve internet bağımlılığı düzeyleri
A Yılmaz, M Kapıdere, Y Kalınkara
22012
The role of artificial intelligence in higher education: ChatGPT assessment for anatomy course. Uluslararası Yönetim Bilişim Sist Bilgi Bilim Derg 2023; 7: 33-40
T Talan, Y Kalınkara
2
Yükseköğrenimde Yapay Zekânın Rolü: Anatomi Dersi için ChatGPT Değerlendirmesi
T TALAN, Y KALINKARA
12023
Relationships between Smartphone Addiction, Academic Performance, Life Satisfaction, Hopelessness and Cyberloafing among University Undergraduate Students
T Talan, Y DoÄŸan, Y Kalinkara
i-Manager's Journal of Educational Technology 19 (4), 24, 2023
12023
Mapping Fuzzy Logic In Learning Environments
T Talan, Y Kalınkara
International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES), 2022
12022
Rethinking Seamless Learning Through Metaverse: Meta Seamless Learning.
O OZDEMIR, Y KALINKARA
International Online Journal of Educational Sciences 15 (2), 2023
2023
H5P Lumi İle Etkileşimli İçerik Geliştirme Ve Öğretim Teknolojileri El Kitabı
MN Oğuzhan ÖZDEMİR, Yusuf KALINKARA
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20