Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması S Demir, H Deniz Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (3), 1366-1379, 2020 | 16 | 2020 |
Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi H Deniz, S Demir Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 124-144, 2020 | 13 | 2020 |
YAZMA KAYGISI ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI H DENİZ, S DEMİR Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 8 (2), 1034-1051, 2019 | 13 | 2019 |
Yazma Motivasyonu Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması H Deniz, D Sezgin Cumhuriyet International Journal of Education 9 (2), 593-616, 2020 | 7 | 2020 |
Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri H DENİZ, S DEMİR Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (2), 497-526, 2019 | 5 | 2019 |
Öğrencilerin yazma kaygılarının yazma eğilimleriyle ilişkisi (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi) H Deniz Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Elazığ, 2018 | 5 | 2018 |
5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ ŞİİRLERİN ÇOCUĞA GÖRELİK ÖLÇÜTLERİNE GÖRE İNCELENMESİ Ş DEMİREL, H DENİZ Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 10 (2), 720-740, 2021 | 3 | 2021 |
Teacher Opinions on The Applicability of The Process Based Writing Approach H Deniz, D Sezgin Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 457 - 486, 2019 | 2 | 2019 |
The Relation between Students’ Use of Cursive and Writing Disposition S Demir, H Deniz International Online Journal of Educational Sciences 10 (1), 228-243, 2018 | 2 | 2018 |
A Structural Equation Model of Writing Anxiety, Writing Motivation and Academic Motivation of Students H DENİZ, S DEMİR Anadolu Journal of Educational Sciences International 14 (1), 365-385, 2024 | | 2024 |
5. sınıf Türkçe ders kitabındaki şiirlerin çocuğa görelik ölçütlerine göre incelenmesi Ş Demirel, H Deniz Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi 10 (2), 720-740, 2021 | | 2021 |
ERGENLİK DÖNEMİNDE İKİ ÖNEMLİ PROBLEM: OKUL TÜKENMİŞLİĞİ VE ÖZ KAVRAMI F Akça, S Demir, H Deniz, M Özkan Institute Of Economic Development and Social Researches Publications, 35-55, 2020 | | 2020 |
YAZMA KAYGISI ÖLÇEĞİ'NİN GELİİTİRİLMESİ: GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI. H DENİZ, S DEMİR International Journal of Turkish Literature, Culture, Education 8 (2), 2019 | | 2019 |
Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi/The relation between students' writing anxiety with writing disposition H Deniz Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstütüsü, 2018 | | 2018 |