Takip et
Dr. Hacer DENİZ
Dr. Hacer DENİZ
Trabzon Üniversitesi Öğr. Gör. Dr./ hacerdeniz@trabzon.edu.tr
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
S Demir, H Deniz
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (3), 1366-1379, 2020
162020
Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
H Deniz, S Demir
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 124-144, 2020
132020
YAZMA KAYGISI ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
H DENİZ, S DEMİR
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 8 (2), 1034-1051, 2019
132019
Yazma Motivasyonu Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
H Deniz, D Sezgin
Cumhuriyet International Journal of Education 9 (2), 593-616, 2020
72020
Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
H DENİZ, S DEMİR
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (2), 497-526, 2019
52019
Öğrencilerin yazma kaygılarının yazma eğilimleriyle ilişkisi (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi)
H Deniz
Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Elazığ, 2018
52018
5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ ŞİİRLERİN ÇOCUĞA GÖRELİK ÖLÇÜTLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Ş DEMİREL, H DENİZ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 10 (2), 720-740, 2021
32021
Teacher Opinions on The Applicability of The Process Based Writing Approach
H Deniz, D Sezgin
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 457 - 486, 2019
22019
The Relation between Students’ Use of Cursive and Writing Disposition
S Demir, H Deniz
International Online Journal of Educational Sciences 10 (1), 228-243, 2018
22018
A Structural Equation Model of Writing Anxiety, Writing Motivation and Academic Motivation of Students
H DENİZ, S DEMİR
Anadolu Journal of Educational Sciences International 14 (1), 365-385, 2024
2024
5. sınıf Türkçe ders kitabındaki şiirlerin çocuğa görelik ölçütlerine göre incelenmesi
Ş Demirel, H Deniz
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi 10 (2), 720-740, 2021
2021
ERGENLİK DÖNEMİNDE İKİ ÖNEMLİ PROBLEM: OKUL TÜKENMİŞLİĞİ VE ÖZ KAVRAMI
F Akça, S Demir, H Deniz, M Özkan
Institute Of Economic Development and Social Researches Publications, 35-55, 2020
2020
YAZMA KAYGISI ÖLÇEĞİ'NİN GELİİTİRİLMESİ: GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI.
H DENİZ, S DEMİR
International Journal of Turkish Literature, Culture, Education 8 (2), 2019
2019
Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi/The relation between students' writing anxiety with writing disposition
H Deniz
Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstütüsü, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–14