Takip et
Besime Arzu GÜNGÖR AKINCI
Besime Arzu GÜNGÖR AKINCI
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
beun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde temsilî resim kullanımıyla tarihsel düşünme becerilerinin geliştirilmesi
BAG Akıncı
PQDT-Global, 2011
212011
Türkiye Sosyal-Siyasal Eğilimler Araştırması-2018
M Aydın, M Çelikpala, C Dizdaroğlu, BB Hawks, M Güvenç, E Karaoğuz, ...
Kadir Has Üniversitesi, 2019
52019
Turkiye sosyal-siyasal egilimler arastirmasi-2018
M Aydin, M Celikpala, C Dizdaroglu, BB Hawks, M Guvenc, E Karaoguz, ...
52019
Çanakkale Savaşları’nın öğretiminde temsilî resim kullanımıyla tarihsel düşünme becerilerinin geliştirilmesi
BAG Akıncı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
22016
Ortaokul Düzeyindeki Üstün Yetenekli Öğrencilerin Tarihsel Bilgiye Yönelik Görüşleri İle Tarihsel Empatileri Arasındaki İlişki
ÜG DEDEŞAH, BAG AKINCI
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 1504-1533, 2023
2023
A STUDY ON THE VIEWS OF ADMINISTRATORS, TEACHERS AND STUDENTS REGARDING THE RESTRUCTURING OF THE MUSEUMS OF EDUCATION HISTORY.
BA GÜNGÖR AKINCI, A TÜLÜCE
International Journal of Education Technology & Scientific Researches 8 (23), 2023
2023
A STUDY ON SOCIAL STUDIES TEACHERS’SELF-EFFICACY TOWARDS INCLUSIVE EDUCATION1
BAG AKINCI, E FİDAN
International Journal of Eurasian Education & Culture 8 (22), 2023
2023
Geçmişe Selam Olsun
BA Güngör Akıncı
MEB, 2019
2019
İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öykü ve İmge Destekli Öğretimin Öğrencilerin İlgi ve Tutumlarına Etkisi
BA Akıncı, AN Gönül
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (2), 2016
2016
FARKLI ÜLKELERİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI
C Öztürk, H Deveci, EÖ Yiğit, H Karaduman, H Dev, Y Keskin, SC Keskin, ...
2016
İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öykü ve İmge Destekli Öğretimin Öğrencilerin Tutumlarına Etkisi
BAG Akıncı, AN Gönül
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (2), 71-91, 2015
2015
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihî Metin ve Hikâye Kullanarak Değerlerin Öğrencilere Kazandırılması
BAG AKINCI, M KARADENİZ
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 12 (3), 633-641, 0
Analyzing the Works of Levnî and Vanmour in Teaching of the Tulip Era-Two Faces of the Mirror
BAG AKINCI
Education in the 21st Century: Theory and Practice, 677, 0
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE TEMSİLÎ RESİM KULLANIMIYLA TARİHSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
BAG AKINCI, D DİLEK
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 36 …, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–14