Fen ve teknoloji öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrenci tutumuna etkileri üzerine bir çalışma: Bursa örneği SN Güngör, M Özkan Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (1), 291-300, 2011 | 34 | 2011 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının tahmin-gözlem-açıklama (TGA) yöntemine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi SN Güngör, M Özkan E-Uluslararası eğitim araştırmaları Dergisi 8 (1), 82-95, 2017 | 24 | 2017 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarına tahmin-gözlem-açıklama (TGA) yöntemiyle biyolojik konu ve kavramların öğretiminin başarı, kalıcılık ve bilimsel süreç becerilerine etkisi SN Güngör Uludağ Üniversitesi, 2016 | 21 | 2016 |
İlköğretim 7. Sınıf fen ve teknoloji dersindeki insan ve çevre ünitesinin işbirlikli öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrenci başarısı üzerine etkisi SN Güngör, M Özkan Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (1), 249-258, 2012 | 17 | 2012 |
Analysis of middle school students’ views and impressions about a science center DZ ÖZER, SN Güngör Journal of Turkish Science Education 14 (4), 108-125, 2017 | 12 | 2017 |
Ortaokul öğrencilerinin çevresel tutumlarının davranış, duygu, düşünce ve eylemde bulunmaya isteklilik açısından değerlendirilmesi EÖ YÜCEL, M ÖZKAN, SN GÜNGÖR, DZ ÖZER Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (4), 2021-2040, 2016 | 11* | 2016 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarına tahmin-gözlem-açıklama (TGA) yöntemiyle biyoloji konularının öğretiminin başarı, kalıcılık ve bilimsel süreç becerilerine etkisi S GÜNGÖR, M ÖZKAN Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-29, 2017 | 10 | 2017 |
Bilim merkezlerinin öğrencilerin motivasyonu ve fen bilimleri akademik başarısı üzerine etkisi DZ ÖZER, S GÜNGÖR Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 288-314, 2019 | 9 | 2019 |
İlköğretim 7. Sinif Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Konusunun İşbirlikçi Yöntemle İşlenmesinin öğrenci Başarisi ve Tutumu Üzerine etkisi SN Güngör PQDT-Global, 2011 | 8 | 2011 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA AĞIZDA NİŞASTA SİNDİRİMİNİN TGA (TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA) YÖNTEMİYLE ÖĞRETİMİ: AMİLAZ ÖRNEĞİ SN GÜNGÖR, M ÖZKAN Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 30-54, 2017 | 7 | 2017 |
Teaching the relationship between metabolic rate and O2 consumption of animals with fixed/variable body temperature by use of the predict-observe-explain (POE) strategy SN GÜNGÖR, M ÖZKAN Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-22, 2020 | 6 | 2020 |
A study on evaluation of the biology projects submitted to the TUBITAK secondary education research projects contest from the Bursa Region DZ Özer, SN Güngör, M Özkan Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 16 (1), 1-25, 2015 | 6 | 2015 |
Towards developing a learning and teaching framework for SSI-based science education: Results of a Delphi study S Irez, A Kilinc, C Han-Tosunoglu, S Caliskan, M Demirbag, S Yilmaz, ... Proceedings of the ESERA 2017 Conference, Dublin, Ireland, 21-25, 2017 | 5 | 2017 |
TGA (Tahmin-Gözlem-Açıklama) Yöntemiyle Bitkilerde Oksin Işık İlişkisinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma SN GÜNGÖR, M ÖZKAN Fen Bilimleri Dergisi (CFD) 38 (2), 2017 | 5 | 2017 |
Teaching enzymes to pre-service science teachers through POE (predict, observe, explain) method: The case of catalase. SN Güngör, M Özkan Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 17 (2), 2016 | 5 | 2016 |
Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin biyoloji deneylerini uygulayabilme ve bilimsel süreç becerilerini analiz edebilme yeterlilikleri DZ ÖZER, SN Güngör, Y Şimşekli Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 563-580, 2011 | 5 | 2011 |
A study on the evaluation of science projects of primary school students based on scientific criteria SN Güngör, DZ Özer, M Özkan Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 14 (2), 1-40, 2013 | 2 | 2013 |
Determining the Changes in the Cognitive Structures of Ecology-Based Natural Education Participants through the Word Association. SN Güngör, EÖ Yücel, DZ Özer, M Özkan International Journal of Progressive Education 18 (5), 279-300, 2022 | 1 | 2022 |
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına Başvuran Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi S GÜNGÖR Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 4 (2), 117-140, 2021 | 1 | 2021 |
A study on the effects of the cooperative learning method in science and technology education on the students’ attitude: Bursa model SN Güngör, M Özkan Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2012 | 1 | 2012 |