Follow
Sema Nur Güngör
Sema Nur Güngör
Uludağ Üniversitesi
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen ve teknoloji öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrenci tutumuna etkileri üzerine bir çalışma: Bursa örneği
SN Güngör, M Özkan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (1), 291-300, 2011
342011
Fen bilgisi öğretmen adaylarının tahmin-gözlem-açıklama (TGA) yöntemine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
SN Güngör, M Özkan
E-Uluslararası eğitim araştırmaları Dergisi 8 (1), 82-95, 2017
242017
Fen bilgisi öğretmen adaylarına tahmin-gözlem-açıklama (TGA) yöntemiyle biyolojik konu ve kavramların öğretiminin başarı, kalıcılık ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
SN Güngör
Uludağ Üniversitesi, 2016
212016
İlköğretim 7. Sınıf fen ve teknoloji dersindeki insan ve çevre ünitesinin işbirlikli öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrenci başarısı üzerine etkisi
SN Güngör, M Özkan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (1), 249-258, 2012
172012
Analysis of middle school students’ views and impressions about a science center
DZ ÖZER, SN Güngör
Journal of Turkish Science Education 14 (4), 108-125, 2017
122017
Ortaokul öğrencilerinin çevresel tutumlarının davranış, duygu, düşünce ve eylemde bulunmaya isteklilik açısından değerlendirilmesi
EÖ YÜCEL, M ÖZKAN, SN GÜNGÖR, DZ ÖZER
Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (4), 2021-2040, 2016
11*2016
Fen bilgisi öğretmen adaylarına tahmin-gözlem-açıklama (TGA) yöntemiyle biyoloji konularının öğretiminin başarı, kalıcılık ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
S GÜNGÖR, M ÖZKAN
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-29, 2017
102017
Bilim merkezlerinin öğrencilerin motivasyonu ve fen bilimleri akademik başarısı üzerine etkisi
DZ ÖZER, S GÜNGÖR
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 288-314, 2019
92019
İlköğretim 7. Sinif Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Konusunun İşbirlikçi Yöntemle İşlenmesinin öğrenci Başarisi ve Tutumu Üzerine etkisi
SN Güngör
PQDT-Global, 2011
82011
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA AĞIZDA NİŞASTA SİNDİRİMİNİN TGA (TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA) YÖNTEMİYLE ÖĞRETİMİ: AMİLAZ ÖRNEĞİ
SN GÜNGÖR, M ÖZKAN
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 30-54, 2017
72017
Teaching the relationship between metabolic rate and O2 consumption of animals with fixed/variable body temperature by use of the predict-observe-explain (POE) strategy
SN GÜNGÖR, M ÖZKAN
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-22, 2020
62020
A study on evaluation of the biology projects submitted to the TUBITAK secondary education research projects contest from the Bursa Region
DZ Özer, SN Güngör, M Özkan
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 16 (1), 1-25, 2015
62015
Towards developing a learning and teaching framework for SSI-based science education: Results of a Delphi study
S Irez, A Kilinc, C Han-Tosunoglu, S Caliskan, M Demirbag, S Yilmaz, ...
Proceedings of the ESERA 2017 Conference, Dublin, Ireland, 21-25, 2017
52017
TGA (Tahmin-Gözlem-Açıklama) Yöntemiyle Bitkilerde Oksin Işık İlişkisinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma
SN GÜNGÖR, M ÖZKAN
Fen Bilimleri Dergisi (CFD) 38 (2), 2017
52017
Teaching enzymes to pre-service science teachers through POE (predict, observe, explain) method: The case of catalase.
SN Güngör, M Özkan
Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 17 (2), 2016
52016
Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin biyoloji deneylerini uygulayabilme ve bilimsel süreç becerilerini analiz edebilme yeterlilikleri
DZ ÖZER, SN Güngör, Y Şimşekli
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 563-580, 2011
52011
A study on the evaluation of science projects of primary school students based on scientific criteria
SN Güngör, DZ Özer, M Özkan
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 14 (2), 1-40, 2013
22013
Determining the Changes in the Cognitive Structures of Ecology-Based Natural Education Participants through the Word Association.
SN Güngör, EÖ Yücel, DZ Özer, M Özkan
International Journal of Progressive Education 18 (5), 279-300, 2022
12022
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına Başvuran Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
S GÜNGÖR
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 4 (2), 117-140, 2021
12021
A study on the effects of the cooperative learning method in science and technology education on the students’ attitude: Bursa model
SN Güngör, M Özkan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2012
12012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20