The effects of project based learning on undergraduate students’ achievement and self-efficacy beliefs towards science teaching I Bilgin, Y Karakuyu, Y Ay Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 11 (3), 469-477, 2015 | 315 | 2015 |
The Technological Pedagogical Content Knowledge-practical (TPACK-Practical) model: Examination of its validity in the Turkish culture via structural equation modeling Y Ay, E Karadağ, MB Acat Computers & Education 88, 97-108, 2015 | 95 | 2015 |
Sınıf öğretmeni adaylarının özel alan yeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi R Kahramanoğlu, AY Yusuf Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 2 (2), 285-301, 2013 | 88* | 2013 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ. Y Ay, ŞS ANAGÜN, ZM DEMİR Electronic Turkish Studies 10 (15), 2015 | 80 | 2015 |
Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojiye karşı tutumlarının teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB)’ne katkısının incelenmesi İ Bilgin, E Tatar, Y Ay X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiriler Kitabı 125 …, 2012 | 76 | 2012 |
An investigation the effect of quantum learning approach on primary school 7th grade students’ science achievement, retention and attitude MB Acat, Y Ay The International Journal of Research in Teacher Education 5 (2), 11-23, 2014 | 67 | 2014 |
School culture and academic achievement of students: A meta-analysis study F Bektas, N Çogaltay, E Karadag, Y Ay The Anthropologist 21 (3), 482-488, 2015 | 57 | 2015 |
Araştırmaya dayalı öğrenmenin fen başarısı ve fene yönelik tutuma etkisi ile öğretim sürecine yönelik öğrenci görüşleri O Bozkurt, Y Ay, M Fansa | 46* | 2013 |
Kuantum öğrenme modeline dayalı fen ve teknoloji eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarı, derse yönelik tutum ve kendi kendine öğrenme becerileri üzerine etkisi Y Ay Fen Bilimleri Enstitüsü. Eskişehir, 2010 | 43 | 2010 |
5E ÖĞRENME MODELİNİN İLKÖĞRETİM 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MADDE KONUSUNDAKİ BAŞARILARINA ETKİSİNİN VE MODEL HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ İ Bilgin, AY Yusuf, H Coşkun Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (4), 1449-1470, 2016 | 39* | 2016 |
İLKÖĞRETİMDE SERBEST ETKİNLİKLERE YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ N ATALAY, AY Yusuf, M GÜLTEKİN Kastamonu eğitim dergisi 22 (2), 419-437, 2016 | 39* | 2016 |
Öğretmenlerin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) becerilerinin uygulama modeli bağlamında değerlendirilmesi Y Ay Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 39 | 2015 |
Map of Scientific Publication in the Field of Educational Sciences and Teacher Education in Turkey: A Bibliometric Study. SK Ciftci, S Danisman, M Yalcin, SB Tosuntas, Y Ay, N Sölpük, E Karadag Educational Sciences: Theory and Practice 16 (4), 1097-1123, 2016 | 38 | 2016 |
An analysis of the effect of problem based learning model on the 10th grade students’ achievement, attitude and motivation in the unit of “mixtures” M Kuşdemir, Y Ay, C Tüysüz | 38* | 2013 |
ICT Integration of Turkish Teachers: An Analysis within TPACK-Practical Model. Y Ay, E KARADAĞ, MB Acat International Journal of Progressive Education 12 (2), 2016 | 21 | 2016 |
Türkiye’de eğitim bilimleri ve öğretmen yetiştirme alanındaki bilimsel yayınların atıf analizleri E Karadağ, M Yalçın, K Çiftçi, Ş Danışman, N Sölpük, Ş Tosuntaş, Y Ay Bilgi Dünyası 18 (1), 9-28, 2017 | 19* | 2017 |
Fen ve Teknoloji Laboratuarı Uygulamaları I II O BOZKURT, AT ORHAN, AY YUSUF Eğiten Kitap, 2012 | 18* | 2012 |
Scientific Publication Map of Journals Published in the Field of Educational Sciences in Turkey: An Analysis Impact Factors of Journals Ş Danişman, M Yalçın, ŞK Çiftçi, ŞB Tosuntaş, N Sölpük, Y Ay, E Karadağ, ... Educational Administration: Theory and Practice 22 (4), 483-506, 2016 | 14* | 2016 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİ İLE PROJE PERFORMANSI VE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ. N ATALAY, Y AY Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016 | 8 | 2016 |
İLKOKUL PROGRAMINDA YER ALAN SERBEST ETKİNLİK UYGULAMALARININ İYİLEŞTİRİLMESİ: ÖĞRETMEN, YÖNETİCİ VE UZMAN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA Y AY, MB ACAT, İ YÜKSEL Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016 | 8 | 2016 |