Follow
Yusuf AY
Yusuf AY
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The effects of project based learning on undergraduate students’ achievement and self-efficacy beliefs towards science teaching
I Bilgin, Y Karakuyu, Y Ay
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 11 (3), 469-477, 2015
3152015
The Technological Pedagogical Content Knowledge-practical (TPACK-Practical) model: Examination of its validity in the Turkish culture via structural equation modeling
Y Ay, E Karadağ, MB Acat
Computers & Education 88, 97-108, 2015
952015
Sınıf öğretmeni adaylarının özel alan yeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
R Kahramanoğlu, AY Yusuf
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 2 (2), 285-301, 2013
88*2013
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ.
Y Ay, ŞS ANAGÜN, ZM DEMİR
Electronic Turkish Studies 10 (15), 2015
802015
Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojiye karşı tutumlarının teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB)’ne katkısının incelenmesi
İ Bilgin, E Tatar, Y Ay
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiriler Kitabı 125 …, 2012
762012
An investigation the effect of quantum learning approach on primary school 7th grade students’ science achievement, retention and attitude
MB Acat, Y Ay
The International Journal of Research in Teacher Education 5 (2), 11-23, 2014
672014
School culture and academic achievement of students: A meta-analysis study
F Bektas, N Çogaltay, E Karadag, Y Ay
The Anthropologist 21 (3), 482-488, 2015
572015
Araştırmaya dayalı öğrenmenin fen başarısı ve fene yönelik tutuma etkisi ile öğretim sürecine yönelik öğrenci görüşleri
O Bozkurt, Y Ay, M Fansa
46*2013
Kuantum öğrenme modeline dayalı fen ve teknoloji eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarı, derse yönelik tutum ve kendi kendine öğrenme becerileri üzerine etkisi
Y Ay
Fen Bilimleri Enstitüsü. Eskişehir, 2010
432010
5E ÖĞRENME MODELİNİN İLKÖĞRETİM 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MADDE KONUSUNDAKİ BAŞARILARINA ETKİSİNİN VE MODEL HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
İ Bilgin, AY Yusuf, H Coşkun
Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (4), 1449-1470, 2016
39*2016
İLKÖĞRETİMDE SERBEST ETKİNLİKLERE YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
N ATALAY, AY Yusuf, M GÜLTEKİN
Kastamonu eğitim dergisi 22 (2), 419-437, 2016
39*2016
Öğretmenlerin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) becerilerinin uygulama modeli bağlamında değerlendirilmesi
Y Ay
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
392015
Map of Scientific Publication in the Field of Educational Sciences and Teacher Education in Turkey: A Bibliometric Study.
SK Ciftci, S Danisman, M Yalcin, SB Tosuntas, Y Ay, N Sölpük, E Karadag
Educational Sciences: Theory and Practice 16 (4), 1097-1123, 2016
382016
An analysis of the effect of problem based learning model on the 10th grade students’ achievement, attitude and motivation in the unit of “mixtures”
M Kuşdemir, Y Ay, C Tüysüz
38*2013
ICT Integration of Turkish Teachers: An Analysis within TPACK-Practical Model.
Y Ay, E KARADAĞ, MB Acat
International Journal of Progressive Education 12 (2), 2016
212016
Türkiye’de eğitim bilimleri ve öğretmen yetiştirme alanındaki bilimsel yayınların atıf analizleri
E Karadağ, M Yalçın, K Çiftçi, Ş Danışman, N Sölpük, Ş Tosuntaş, Y Ay
Bilgi Dünyası 18 (1), 9-28, 2017
19*2017
Fen ve Teknoloji Laboratuarı Uygulamaları I II
O BOZKURT, AT ORHAN, AY YUSUF
Eğiten Kitap, 2012
18*2012
Scientific Publication Map of Journals Published in the Field of Educational Sciences in Turkey: An Analysis Impact Factors of Journals
Ş Danişman, M Yalçın, ŞK Çiftçi, ŞB Tosuntaş, N Sölpük, Y Ay, E Karadağ, ...
Educational Administration: Theory and Practice 22 (4), 483-506, 2016
14*2016
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİ İLE PROJE PERFORMANSI VE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ.
N ATALAY, Y AY
Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016
82016
İLKOKUL PROGRAMINDA YER ALAN SERBEST ETKİNLİK UYGULAMALARININ İYİLEŞTİRİLMESİ: ÖĞRETMEN, YÖNETİCİ VE UZMAN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Y AY, MB ACAT, İ YÜKSEL
Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016
82016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20