Takip et
Osman Erol
Osman Erol
mehmetakif.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Lise öğrencilerinin internet bağımlılık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi: Balıkesir ili örneği
E Yılmaz, YL Şahin, Hİ Haseski, O Erol
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (1), 133-144, 2014
211*2014
Eğitim için Yeni Bir Ortam: Twitter
HF Odabaşı, Ö Mısırlı, S Günüç, ZŞ Timar, M Ersoy, S Som, Fİ Dönmez, ...
1372012
BÖTE bölümü öğrencilerinin sosyal ağ siteleri kullanım amaçları ile internet bağımlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
O Filiz, O Erol, Fİ Dönmez, AA Kurt
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education 3 (2), 2014
1082014
The effects of teaching programming with scratch on pre-service information technology teachers' motivation and achievement
O Erol, AA Kurt
Computers in Human Behavior 77, 11-18, 2017
1072017
Sınıf yönetiminde karşılaşılan olaylar, öğretmen tepkileri ve öğrenciler üzerindeki etkileri: Unutulmayan sınıf anılarının analizi
O Erol, B Özaydın, M Koç
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 16 (1), 25-47, 2010
79*2010
Scratch ile programlama öğretiminin bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının motivasyon ve başarılarına etkisi
O Erol
Anadolu Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim …, 2015
552015
Preservice teachers’ critical thinking dispositions and web 2.0 competencies
S Sendag, O Erol, S Sezgin, N Dulkadir
Contemporary Educational Technology 6 (3), 172-187, 2015
532015
Exploring the Loneliness and Internet Addiction Level of College Students Based on Demographic Variables
O Erol, N Çırak Sevim
Contemporary Educational Technology 10 (2), 156-172, 2019
48*2019
BÖTE bölümü öğrencilerinin programlamaya karşı tutumlarının incelenmesi
O Erol, AA Kurt
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (41), 314-325, 2017
46*2017
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri (BÖTE) öğrencilerinin Facebook kullanım amaçları ve eğitsel bağlamda kullanımı ile ilgili görüşleri: MAKÜ örneği
S Sezgin, O Erol, N Dulkadir, A Karakaş
11thInternational Educational Technology Conference, 2011
42*2011
Kişisel Siber Güvenliği Sağlama Ölçeği geliştirme çalışması
O Erol, YL Şahin, E Yılmaz, Hİ Haseski
Journal of Human Sciences 12 (2), 75-91, 2015
38*2015
The effect of a programming tool scratch on the problem-solving skills of middle school students
O Erol, N Çırak Sevim
Education and Information Technologies 22, 4065–4086, 2022
322022
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
VG BAŞER GÜLSOY, O EROL, T AKBAY
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (35), 1-28, 2015
202015
MYO Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanma Sıklıkları İle Yaratıcılık Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
O Erol, S Taş
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (7), 82-104, 2012
20*2012
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanma sıklıkları ile yaratıcılık algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
O Erol
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Bilimleri Enst., 2010
192010
Facebook Kullanım Amaçları İle Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Hİ Haseski, YL Şahin, E Yılmaz, O Erol
Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (2), 331-351, 2014
15*2014
How do Students' Attitudes Towards Programming and Self-Efficacy in Programming Change in the Robotic Programming Process?
O Erol
International Journal of Progressive Education 16 (4), 13-26, 2020
112020
What are the Factors that Affect the Motivation of Digital Gamers?
NS ÇIRAK, O EROL
Participatory Educational Research 7 (1), 184-200, 2020
112020
Okul Öncesi Dönemde Yaratıcılığı Desteklemede 3D Çizim Yazılımlarının Kullanılması
S Şendağ, O Erol
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 8 (3), 316-336, 2015
8*2015
İlköğretim ikinci kademede alice 3 boyutlu animasyon yazılımının bilişsel araç olarak kullanımına yönelik bir durum çalışması
O Erol, S Şendağ
6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep …, 2012
7*2012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20