Lise öğrencilerinin internet bağımlılık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi: Balıkesir ili örneği E Yılmaz, YL Şahin, Hİ Haseski, O Erol Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (1), 133-144, 2014 | 217* | 2014 |
Eğitim için Yeni Bir Ortam: Twitter HF Odabaşı, Ö Mısırlı, S Günüç, ZŞ Timar, M Ersoy, S Som, Fİ Dönmez, ... | 149 | 2012 |
BÖTE bölümü öğrencilerinin sosyal ağ siteleri kullanım amaçları ile internet bağımlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi O Filiz, O Erol, Fİ Dönmez, AA Kurt Journal of Instructional Technologies & Teacher Education 3 (2), 2014 | 115 | 2014 |
The effects of teaching programming with scratch on pre-service information technology teachers' motivation and achievement O Erol, AA Kurt Computers in Human Behavior 77, 11-18, 2017 | 107 | 2017 |
Sınıf yönetiminde karşılaşılan olaylar, öğretmen tepkileri ve öğrenciler üzerindeki etkileri: Unutulmayan sınıf anılarının analizi O Erol, B Özaydın, M Koç Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 16 (1), 25-47, 2010 | 79* | 2010 |
Scratch ile programlama öğretiminin bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının motivasyon ve başarılarına etkisi O Erol Anadolu Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim …, 2015 | 59 | 2015 |
Preservice teachers’ critical thinking dispositions and web 2.0 competencies S Sendag, O Erol, S Sezgin, N Dulkadir Contemporary Educational Technology 6 (3), 172-187, 2015 | 53 | 2015 |
Exploring the Loneliness and Internet Addiction Level of College Students Based on Demographic Variables O Erol, N Çırak Sevim Contemporary Educational Technology 10 (2), 156-172, 2019 | 49* | 2019 |
BÖTE bölümü öğrencilerinin programlamaya karşı tutumlarının incelenmesi O Erol, AA Kurt Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (41), 314-325, 2017 | 46* | 2017 |
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri (BÖTE) öğrencilerinin Facebook kullanım amaçları ve eğitsel bağlamda kullanımı ile ilgili görüşleri: MAKÜ örneği S Sezgin, O Erol, N Dulkadir, A Karakaş 11thInternational Educational Technology Conference, 2011 | 44* | 2011 |
Kişisel Siber Güvenliği Sağlama Ölçeği geliştirme çalışması O Erol, YL Şahin, E Yılmaz, Hİ Haseski Journal of Human Sciences 12 (2), 75-91, 2015 | 38* | 2015 |
The effect of a programming tool scratch on the problem-solving skills of middle school students O Erol, N Çırak Sevim Education and Information Technologies 22, 4065–4086, 2022 | 32 | 2022 |
MYO Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanma Sıklıkları İle Yaratıcılık Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi O Erol, S Taş Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (7), 82-104, 2012 | 25* | 2012 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ VG BAŞER GÜLSOY, O EROL, T AKBAY Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (35), 1-28, 2015 | 23* | 2015 |
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanma sıklıkları ile yaratıcılık algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi O Erol Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Bilimleri Enst., 2010 | 22 | 2010 |
What are the Factors that Affect the Motivation of Digital Gamers? NS ÇIRAK, O EROL Participatory Educational Research 7 (1), 184-200, 2020 | 15* | 2020 |
Facebook Kullanım Amaçları İle Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Hİ Haseski, YL Şahin, E Yılmaz, O Erol Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (2), 331-351, 2014 | 15* | 2014 |
How do Students' Attitudes Towards Programming and Self-Efficacy in Programming Change in the Robotic Programming Process? O Erol International Journal of Progressive Education 16 (4), 13-26, 2020 | 11 | 2020 |
Okul Öncesi Dönemde Yaratıcılığı Desteklemede 3D Çizim Yazılımlarının Kullanılması S Şendağ, O Erol Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 8 (3), 316-336, 2015 | 9* | 2015 |
İlköğretim ikinci kademede alice 3 boyutlu animasyon yazılımının bilişsel araç olarak kullanımına yönelik bir durum çalışması O Erol, S Şendağ 6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep …, 2012 | 7* | 2012 |