Fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir kalkınma farkındalıkları ile çevre sorunlarına yönelik tutum ve davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi A Koçulu Akdeniz Üniversitesi, 2018 | 30 | 2018 |
Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi M Doğru, N Şeren, A Koçulu Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 4 (12), 464-472, 2017 | 16* | 2017 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 2018 Fen Öğretim Programı Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi: SWOT Analizi A Koçulu, Ş Girgin, B Coştu 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, ss. 52-54, 2019 | 4 | 2019 |
An Investigation about Primary School Teachers’ Self-Efficacy Perception related to Technology Use From the Point of Variables M Doğru, N Şeren, A Koçulu ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, ss.56, 2017 | 4 | 2017 |
The Effect of STEM Education on Pre-Service Science Teachers’ Perceptions of 21st Century Skills and Competences and Problem Solving Skills A Koçulu, MS Topçu, A Çiftçi Open Journal For Educational Research (OJER) 6 (2), 165-172, 2022 | 3 | 2022 |
The Effect of E-STEM Education on Students’ Perceptions and Engineering Design Process about Environmental Issues A Koçulu, Ş Girgin World Journal of Education 12 (6), 49-55, 2022 | 3 | 2022 |
Developing Pre-Service Science Teachers’ Self-Efficacy for STEM Practices through STEM Education MS Topçu, A Koçulu European Conference on Educational Research (ECER),Geneve,İsviçre, ss.200, 2021 | 3 | 2021 |
Socio-scientific Issues in Education for Sustainable Development A Koçulu, MS Topçu Different Perspectives on Environmental Education, 135-145, 2021 | 2 | 2021 |
Development and Implementation of a Sustainable Development Goals (SDGs) Unit: Exploration of Middle School Students’ SDG Knowledge A Koçulu, MS Topçu Sustainability 16 (2), 581, 2024 | | 2024 |
Raising Students’ Sustainable Living Awareness through Education for Sustainable Development A Koçulu, MS Topçu NAAEE 2023- North American Association for Environmental Education-20th …, 2023 | | 2023 |
The Effect of Environmental Education Course on Pre-service Science Teachers’ Attitudes toward Sustainable Development A Koçulu, MS Topçu, M Arslan ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education …, 2023 | | 2023 |
The Effect of Interdisciplinary Science Teaching Course on Pre-service Science Teachers' Integrative STEM Teaching Intentions A Koçulu, MS Topçu, M Arslan ESERA 2023-15th Biennial Conference of the European Science Education …, 2023 | | 2023 |
Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ Awareness about Sustainable Development Goals A Koçulu 4. International Liberty Interdisciplinary Studies Conference, New York …, 2023 | | 2023 |
Development of the Sustainable Development Goals Unit for Middle School Students A Koçulu, MS Topçu EJER 2023-10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara …, 2023 | | 2023 |
Exploration of Pre-Service Science Teachers’ Engineering Design Performance Development A Koçulu, MS Topçu European Journal of Education Studies 9 (10), 46-54, 2022 | | 2022 |
Revealing Pre-service Teachers’ Mind Maps on STEM Education through STEM Images A Koçulu, Ş Girgin, Ü Umdu Topsakal International Journal of Progressive Education 18 (5), 319-337, 2022 | | 2022 |
Using STEM Education to Promote Pre-Service Science Teachers’ Critical Thinking Dispositions A Koçulu, MS Topçu European Conference on Educational Research (ECER) , Geneve, İsviçre, ss. 199, 2021 | | 2021 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri ile Kimya Laboratuvarı Endişeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi A Koçulu 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Burdur, ss.122, 2021 | | 2021 |
Astronomi Dersinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomiye Yönelik İlgilerine Etkisi A Koçulu 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Burdur, ss. 194, 2021 | | 2021 |
Exploration of Pre-service Science Teachers' Engineering Design Performance Development A Koçulu, MS Topçu European Science Education Research Association (ESERA), Braga, Portekiz, ss …, 2021 | | 2021 |