Takip et
Ayda GÖK
Ayda GÖK
Diğer adlarAyda AKKOL GÖK
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi
inonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
YEŞİL PAZARLAMA ANLAYIŞI AÇISINDAN ÜRETİCİ İŞLETMELERİN SOSYAL SORUMLULUĞU
T Mevlüt, GÖK Ayda
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (32), 199-220, 2010
1022010
PERAKENDECİ İŞLETMELERDE ÇEVREYİ KORUMA BİLİNCİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA.
A Gök, M Türk
Suleyman Demirel University Journal of Faculty of Economics & Administrative …, 2011
462011
Turizm pazarlaması açısından Malatya ilinin potansiyelinin belirlenmesi
GÖK Ayda, T Hakan
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2013
352013
TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ ALGILAMALARININ GSM OPERATÖRLERİ BAZINDA ANALİZİ: VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
GÖK Ayda, AGB DÜLEK
25*
PAZARLAMA BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK İMAJI ALGILARI VE MESLEK İMAJINI OLUŞTURAN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA
AA Gök, N Derin
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 28 (2), 133-156, 2014
222014
2008 yılında meydana gelen ekonomik krizin turizm açısından değerlendirilmesi: Türkiye’nin diğer akdeniz çanağı ülkelerine göre durumu
A Gök, H Tuna, H Binbaşıoğlu, S Kuluşaklı
İnönü Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2010
12*2010
YEŞİL PAZARLAMA AÇISINDAN ÇİMENTO SANAYİSİNDEKİ UYGULAMALAR: ELAZIĞ’DA ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
GÖK Ayda, Z Yüzgeç
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 30 (1), 159-176, 2020
62020
KENT MARKALAŞMASINA GASTRONOMİNİN ETKİSİ: MALATYA ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
DÖÜA GÖK
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 1187-1203, 2019
52019
STEMM ve E-STEM uygulamalarının üstün yetenekli̇ öğrencı̇lerı̇n STEM dı̇sı̇plı̇nlerı̇ne karşı tutumuna etkisi̇
F Özdemir, F Okuşluk, F Yazar, A Gök
22018
Digital Era and Changes in Consumer Behaviors: An Assessment on Generation C
A Akkol Gök
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (5), 1641-1650, 2020
12020
Pazarlamada Tüketicilerin İhtiyaçlarının Karşılanma Düzeyi: Elektrikli ve Elektronik Dayanıklı Ev Tüketim Malları ile İlgili Bir Araştırma
A GÖK
İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005
12005
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çerçevesinde Perakendeci Y? letmelerin Çevrenin Korunmasyndaki Rolü
M Türk, GOK Ayda
Social Sciences 6 (1), 116-143, 0
1*
An application sample based on the stem approach with entrepreneurship: colors
F Özdemir, F Okuşluk, F Yazar, A Gök, A Albayrak
2020
The Use of Internet Marketing in Health Services by Hospitals and Medical Doctors
A Gök
New Communication Approaches in the Digitalized World, 592-612, 2020
2020
Marka Yönetimi
A Gök
Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, 39-50, 2020
2020
AN APPLICATION SAMPLE BASED ON THE STEM APPROACH WITH ENTREPRENEURSHIP: COLORS
AA F. OKUŞLUK, F. YAZAR, A. GÖK, F. ÖZDEMİR
Acta Didactica Napocensia 13 (1), 138-153, 2020
2020
YEŞİL PAZARLAMA AÇISINDAN ÇİMENTO SANAYİSİNDEKİ UYGULAMALAR: ELAZIĞ’DA ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ.
A GÖK, Z YÜZGEÇ
Firat University Journal of Social Sciences/Sosyal Bilimler Dergisi 30 (1), 2020
2020
Reklam Sektöründe Dijital Uygulamalar
A Gök
Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, 449-480, 2019
2019
STEM ve E-STEM uygulamalarının öğrencilerin STEM’e karşı tutumunda bir fark oluşturup oluşturmadığının belirlenmesi
F Özdemir, F Okuşluk, F Yazar, A Gök, A Albayrak
2018
STEMM ve E-STEM UYGULAMALARININ ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN STEM DİSİPLİNLERİNE KARŞI TUTUMUNA ETKİSİ
ÖF Okuşluk F., Gök A.
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 110-119, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20