Follow
Dr.Sevgi Coşkun Keskin
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyal bilgiler öğretiminde edebi ürünler ve yazili materyaller
C Öztürk, R Otluoğlu, SC KESKİN
Ankara: Pegem Yayınları, 2002
6472002
Farklı ülkelerin sosyal bilgiler öğretim programlarının değerlendirilmesi
C Öztürk, H Deveci
Farklı ülkelerin sosyal bilgiler öğretim programları içinde, 2011
1492011
SOSYAL BİLGİLER VE TARİH EĞİTİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMI OLARAK OYUNCAK MÜZELERİ
SC KESKİN, E Kaplan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 11 (41), 95-115, 2012
872012
Sosyal bilgiler derslerinde empati becerilerine dayalı öğretim tekniklerinin kullanılması
SC Keskin
PQDT-Global, 2007
822007
Cumhuriyet dönemi ilkokul (ilköğretim 1. kademe) sosyal bilgiler ve onun kapsamına giren ders programlarında bir değer olarak" barış" ın yeri
SC Keskin, Y Keskin
Değerler Eğitimi Dergisi 7 (17), 69-92, 2009
602009
From what isn’t empathy to empathic learning process
SC Keskin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4932-4938, 2014
572014
Okul öncesi/ilkokul çocukları için sosyal bilgiler öğretimi
C Seefeldt, S Castle, RC Falconer
S. Coşkun Keskin, Çev.) Ankara: Nobel Akademi, 2015
522015
İLKOKUL (İLKÖĞRETİM) SOSYAL BİLGİLER PROGRAMLARINDA MİLLİ BİLİNÇ VE BARIŞ DEĞERİNİN TARİHSEL SERÜVENİ
Y KESKİN, SC KESKİN
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 173 (173), 51-86, 2014
452014
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin süreç odaklı ölçme ve değerlendirme araçlarını kullanma durumları: İstanbul ili örneği
A Aydoğmuş, SC KESKİN
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 110-123, 2012
342012
İLKÖĞRETİM OKULU 4. VE 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE MATERYAL/TEKNOLOJİ KULLANIM DURUMU
C ÖZTÜRK, S KESKİN, Y KESKİN
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 19 …, 2004
342004
Cilt: 37, Sayı: 2
SBE Dergisi
VARİNLİ, Ali, Eyyup YARAŞ, Ahmet BAŞALP, 209-219, 2009
28*2009
Değer Eğitiminde Geçmişten Günümüze Bir Işık:" Aile Bilgisi Dersi" Model Önerisi
SC Keskin
Değerler eğitimi dergisi 10 (23), 117-156, 2012
252012
Erken çocukluk döneminde sosyo-kültürel eğitime dair örnek bir çalışma: Mimar Sinan
S Coşkun-Keskin, D Daysal-Ersoy
International Online Journal of Educational Sciences 4 (1), 117-130, 2012
232012
Examination of the Compatibility of the Questions Used by Social Studies Teachers in the Class with the Program Achievements According to the SOLO Taxonomy.
Y Keskin, SC Keskin, A Kirtel
Journal of Education and Training Studies 4 (4), 68-76, 2016
222016
DANİMARKA VE TÜRK EĞİTİM SİSTEMLERİNİN İLKÖĞRETİM DÜZEYİNDE KARŞILAŞTIRILMASI
D YÜCEER, SC Keskin
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 31 (1), 2012
202012
Ortaokul 6. sınıf İngilizce ders kitaplarında yer verilen değerler
Hİ Aslan, SC Keskin, S Önder
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 4 (2), 355-371, 2019
192019
Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin yaşadığı problemler: Sosyal bilgiler öğretmenleri örneği
G Şentürk, SC Keskin, M Ömer, R Dursun
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 475-505, 2021
172021
Hayat bilgisi dersi bağlamında değerler eğitimi: Aile birliğine önem verme
H Bayırlı
PQDT-Global, 2018
172018
Qualitative data collection and interpretation: A Turkish social studies lesson
M Açıkalın, T Grammes
Journal of Social Studies Education Research 7 (1), 2016
172016
İlköğretim Okulu 4. ve 5
S Coşkun
Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Materyal/Teknoloji Kullanım Durumu …, 2001
172001
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20