Psikolojik danışman adaylarının yapılandırılmış akran grup süpervizyonu sürecindeki metafor kullanımına ilişkin görüşleri G Atik, EG Çelik, E Güç, N Tutal Ege Eğitim Dergisi 17 (2), 597-619, 2016 | 26 | 2016 |
Üniversite öğrencilerinin kendini damgalama, stresle başa çıkma tarzları ve psikolojik yardım arama tutumlarının incelenmesi E Güç Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2015 | 21 | 2015 |
The effect of psychodrama group practices on nursing students' self‐liking, self‐competence, and self‐acceptance: A quasi‐experimental study Y Kaya, E Güç, B Kırlangıç‐Şimşek, M Cesur‐Atintaş Perspectives in Psychiatric Care 58 (4), 1239-1247, 2022 | 13 | 2022 |
Grup, üçlü ve bireysel süpervizyona ilişkin süpervizyon alan adayların görüşleri G Atik, E Daşçı, E Güç, A Aşçıoğlu Önal, E Gülçin Çelik Sözlü Bildiri, VI. Ulusal PDR Uygulamaları Kongresi, Gaziantep, 2016 | 6 | 2016 |
Psikolojik danışman adaylarının akran grup süpervizyonu sürecindeki metafor kullanımlarına ilişkin görüşleri. 13 G Atik, EG Çelik, N Tutal, E Güç Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi’nde sunulmuş sözlü bildiri …, 2015 | 6 | 2015 |
Geleneksel Türk Sanatlarından Ebru’nun Fen Eğitiminde Kullanılması (Muğla Üniversitesi Örneği) E Güç Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, 2011 | 5 | 2011 |
Psychological maltreatment, meaning-centered coping, psychological flexibility, and suicide cognitions: A moderated mediation model N Türk, G Arslan, A Kaya, E Güç, ME Turan Child Abuse & Neglect 152, 106735, 2024 | 2 | 2024 |
Psikodrama grup uygulamasının hemşirelik öğrencilerinin psikolojik iyi oluş ve kendini kabul düzeyleri üzerine etkisi: Yarı deneysel bir çalışma Y Kaya, E Güç, BŞ Kırlangıç, N Uyar Humanistic Perspective 4 (1), 44-63, 2022 | 1 | 2022 |
Geleneksel Türk Sanatı Ebrunun Fen Eğitiminde Kullanımı HŞ Aycan, E Güç Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (1), 1-9, 2017 | 1 | 2017 |
Physical and Psychological Reflections of the COVID-19 Pandemic on University Students E Göz, E Güç Humanistic Perspective 5 (3), 1219-1241, 2023 | | 2023 |
Studying the Academic Procrastination Theme with Psychodrama: A Case Report N Uyar, B Şimşek, E Güç Bartın University Journal of Faculty of Education 11 (2), 384-395, 2022 | | 2022 |
BİTKİLERDEN ELDE EDİLEN ASİT-BAZ İNDİKATÖRLERİNİN FEN DERSLERİNDE KULLANILMASI VE FEN EĞİTİMİNE KATKISI Ş Aycan, GD Yurttaş, E Güç, G Ekiz, AÖ Ülger | | |