İkinci dönem TEOG sınavı fen ve teknoloji sorularının bazı kriterlere göre değerlendirilmesi Y Kaşıkçı, A Bolat, S Değirmenci, S Karamustafaoğlu Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 225-232, 2015 | 60 | 2015 |
5. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya ve ay kavramları hakkındaki kavram yanılgılarının tespit edilmesi A Bolat, RÜ Aydoğdu, Ş Uluçınar Sağır, S Değirmenci Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 218-229, 2014 | 60 | 2014 |
Bu benim eserim proje çalışması hakkında öğretmen ve öğrenci görüşleri A Bolat, A Bacanak, Y Kaşıkçı, S Değirmenci Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (4), 100-110, 2014 | 38* | 2014 |
“Vücudumuzdaki Sistemler” Ünitesi Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik A BOLAT, S KARAMUSTAFAOĞLU Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 131-159, 2019 | 34* | 2019 |
Okul dışı öğrenme ortamının 5. sınıf ‘Canlılar Dünyası’ünitesinde öğrenci başarısına etkisi: Biyoçeşitlilik müzesi örneği A BOLAT, S KARAMUSTAFAOĞLU, O KARAMUSTAFAOĞLU Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (1), 42-54, 2020 | 12 | 2020 |
8. sınıf öğrencilerinin temel eğitimdeki astronomi konuları hakkındaki görüşleri S Karamustafaoğlu, A Bolat, Y Kaşıkçı, S Değirmenci Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 387-397, 2016 | 11 | 2016 |
7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve enerji ünitesindeki argümantasyon seviyelerinin belirlenmesi Ş Uluçınar Sağır, Üİ Soylu, A Bolat Anadolu Üniversitesi, 2021 | 9* | 2021 |
Altıncı sınıf fen bilimleri ders kitabının bilimin doğası temalarını kapsama bakımından incelenmesi A Bolat, Ş Uluçınar Sağır Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 54, 361-381, 2020 | 7 | 2020 |
KÜTLE VE AĞIRLIK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ: TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA A BOLAT, S KARAMUSTAFAOĞLU Milli Eğitim Dergisi 50 (230), 663-687, 2021 | 4 | 2021 |
Fen bilimleri öğretmenlerinin üst düzey öğrenme düzeyini ölçen soru geliştirme öz-yeterlik ölçeği: geçerlik ve güvenirlik A Bolat, Ö Korkmaz, S Karamustafaoğlu Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 372-416, 2021 | 2* | 2021 |
Ortaokul Öğrencilerinin Zihin Haritalarının Belirlenmesi:“Dünya ve Evren” Öğrenme Alanı A BOLAT, S DEĞİRMENCİ Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 14 (1 …, 2020 | 2 | 2020 |
Ortaokul öğrencilerinin öğrenme düzeylerinin belirlenmesi: Dünya ve evren öğrenme alanı A Bolat Amasya Üniversitesi, 2018 | 2 | 2018 |
‘Güneş Sistemi ve Tutulmalar’Ünitesine Yönelik Başarı Testi Geliştirilmesi F ÇİFTCİBAŞI, S KARAMUSTAFAOĞLU, A BOLAT Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (1), 1-26, 2023 | 1 | 2023 |
Yönetim Kurulu Üyelerinin Komite Üyeliklerinin Firma Performansı Üzerine Etkisi: Borsa İstanbul'da İşlem Gören Şirketlerin Analizi G Özer, AK Merter, N Aktaş, A Bolat Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 19 (74), 313-334, 2024 | | 2024 |
The Effect of Question Preparation Training Program that Measures Higher Order Thinking Skills on the Self-Efficiency of Science Teachers A BOLAT, S KARAMUSTAFAOĞLU International e-Journal of Educational Studies 7 (15), 568-583, 2023 | | 2023 |
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlikleri Ö Bolat, A. , Karamustafaoğlu, S. & Korkmaz Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 39 (2), 375-392, 2022 | | 2022 |
KÜTLE VE AĞIRLIK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ: TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA S Karamustafaoğlu, A Bolat Milli Eğitim, 2021 | | 2021 |
Teaching mass and weight concepts: Prediction-Observation-Explain A Bolat, S Karamustafaoğlu Milli Egitim, 2021 | | 2021 |
ALTINCI SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ BİLİMİN DOĞASI TEMALARINI KAPSAMA BAKIMINDAN İNCELENMESİ A BOLAT, ŞU SAĞIR Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 361-381, 2020 | | 2020 |
Determining The Mind Maps Of Middle School Students:“Earth And Universe” Learning Field A Bolat, S Değirmenci | | 2020 |