Takip et
Ahmet Bolat
Ahmet Bolat
hitit.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İkinci dönem TEOG sınavı fen ve teknoloji sorularının bazı kriterlere göre değerlendirilmesi
Y Kaşıkçı, A Bolat, S Değirmenci, S Karamustafaoğlu
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 225-232, 2015
602015
5. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya ve ay kavramları hakkındaki kavram yanılgılarının tespit edilmesi
A Bolat, RÜ Aydoğdu, Ş Uluçınar Sağır, S Değirmenci
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 218-229, 2014
602014
Bu benim eserim proje çalışması hakkında öğretmen ve öğrenci görüşleri
A Bolat, A Bacanak, Y Kaşıkçı, S Değirmenci
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (4), 100-110, 2014
38*2014
“Vücudumuzdaki Sistemler” Ünitesi Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik
A BOLAT, S KARAMUSTAFAOĞLU
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 131-159, 2019
34*2019
Okul dışı öğrenme ortamının 5. sınıf ‘Canlılar Dünyası’ünitesinde öğrenci başarısına etkisi: Biyoçeşitlilik müzesi örneği
A BOLAT, S KARAMUSTAFAOĞLU, O KARAMUSTAFAOĞLU
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (1), 42-54, 2020
122020
8. sınıf öğrencilerinin temel eğitimdeki astronomi konuları hakkındaki görüşleri
S Karamustafaoğlu, A Bolat, Y Kaşıkçı, S Değirmenci
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 387-397, 2016
112016
7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve enerji ünitesindeki argümantasyon seviyelerinin belirlenmesi
Ş Uluçınar Sağır, Üİ Soylu, A Bolat
Anadolu Üniversitesi, 2021
9*2021
Altıncı sınıf fen bilimleri ders kitabının bilimin doğası temalarını kapsama bakımından incelenmesi
A Bolat, Ş Uluçınar Sağır
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 54, 361-381, 2020
72020
KÜTLE VE AĞIRLIK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ: TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA
A BOLAT, S KARAMUSTAFAOĞLU
Milli Eğitim Dergisi 50 (230), 663-687, 2021
42021
Fen bilimleri öğretmenlerinin üst düzey öğrenme düzeyini ölçen soru geliştirme öz-yeterlik ölçeği: geçerlik ve güvenirlik
A Bolat, Ö Korkmaz, S Karamustafaoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 372-416, 2021
2*2021
Ortaokul Öğrencilerinin Zihin Haritalarının Belirlenmesi:“Dünya ve Evren” Öğrenme Alanı
A BOLAT, S DEĞİRMENCİ
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 14 (1 …, 2020
22020
Ortaokul öğrencilerinin öğrenme düzeylerinin belirlenmesi: Dünya ve evren öğrenme alanı
A Bolat
Amasya Üniversitesi, 2018
22018
‘Güneş Sistemi ve Tutulmalar’Ünitesine Yönelik Başarı Testi Geliştirilmesi
F ÇİFTCİBAŞI, S KARAMUSTAFAOĞLU, A BOLAT
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (1), 1-26, 2023
12023
Yönetim Kurulu Üyelerinin Komite Üyeliklerinin Firma Performansı Üzerine Etkisi: Borsa İstanbul'da İşlem Gören Şirketlerin Analizi
G Özer, AK Merter, N Aktaş, A Bolat
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 19 (74), 313-334, 2024
2024
The Effect of Question Preparation Training Program that Measures Higher Order Thinking Skills on the Self-Efficiency of Science Teachers
A BOLAT, S KARAMUSTAFAOĞLU
International e-Journal of Educational Studies 7 (15), 568-583, 2023
2023
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlikleri
Ö Bolat, A. , Karamustafaoğlu, S. & Korkmaz
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 39 (2), 375-392, 2022
2022
KÜTLE VE AĞIRLIK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ: TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA
S Karamustafaoğlu, A Bolat
Milli Eğitim, 2021
2021
Teaching mass and weight concepts: Prediction-Observation-Explain
A Bolat, S Karamustafaoğlu
Milli Egitim, 2021
2021
ALTINCI SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ BİLİMİN DOĞASI TEMALARINI KAPSAMA BAKIMINDAN İNCELENMESİ
A BOLAT, ŞU SAĞIR
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 361-381, 2020
2020
Determining The Mind Maps Of Middle School Students:“Earth And Universe” Learning Field
A Bolat, S Değirmenci
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20