SEDAT YAZICI
SEDAT YAZICI
Bartın Üniversitesi Felsefe profesörü
bartin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlerin çokkültürlü eğitim tutumları: bir güvenirlik ve geçerlik çalışması
S YAZICI, G BAŞOL, G TOPRAK
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (37), 229-242, 2009
40*2009
Faculty and student perceptions on college cheating: Evidence from Turkey
A Yazici, S Yazici, MS Erdem
Educational Studies 37 (2), 221-231, 2011
302011
Using Heroes as Role Models in Values Education: A Comparison between Social Studies Textbooks and Prospective Teachers' Choice of Hero or Heroines.
S Yazici, M Aslan
Educational sciences: theory and practice 11 (4), 2184-2188, 2011
142011
Bilim tarihi ve felsefesi öğretim metodunun fen bilimlerine yönelik tutum ve motivasyon üzerine etkis
B Baran
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
132013
Students' choice of college major and their perceived fairness of the procedure: evidence from Turkey
S Yazici, A Yazici
Educational Research and Evaluation 16 (4), 371-382, 2010
112010
YURTSEVERLİK EĞİTİMİ: TARİH VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ALGI, TUTUM VE EĞİTİMSEL UYGULAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.
S YAZICI, F YAZICI
Journal of International Social Research 3 (10), 2010
62010
Ogretmenlerin cokkulturlu egitim tutumlari: Bir guvenirlik ve gecerlik calismasi [Multicultural education attitudes of teachers: A reliability and validity study]
S Yazici, G Basol, G Toprak
Journal of Hacettepe University Faculty of Education 37, 229-242, 2009
52009
Unity with (in) plurality: Rawls’s idea of public justification reinterpreted
S Yazici
South African journal of philosophy 23 (2), 120-133, 2004
42004
Tarihsellik ve Kuramsallık Arasında: 1921 ve 1924 Anayasalarında Kuvvetler Birliği/Ayrılığı Tartışması
S YaZICI, F YaZICI
Bilig/Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi 14 (59), 235-254, 2011
32011
ETİK DURUM ÖLÇEĞİ’NİN GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
A YAZICI, S YAZICI
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (4), 1001-1017, 2010
12010
Kant’ta Ahlak Öğretimi
S YAZICI, A YAZICI
DÜŞÜNCE-EDEBİYAT VE TARİH ARAŞTIRMALARI, 2020
2020
15 Temmuz Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların Değerlendirilmesi1
S YAZICI, O UZUN, G KARAMAN
DÜŞÜNCE-EDEBİYAT VE TARİH ARAŞTIRMALARI, 2020
2020
Stoacı duygu kuramının ontolojik ve epistemik temelleri
A YAZICI, S YAZICI
2019
ELEŞTİREL DÜŞÜNME İLE AKTİF YURTTAŞLIK İLİŞKİSİ ÜZERİNE NİCEL BİR ÇALIŞMA.
S YAZICI, H ARSLAN, E ÇETİN
Electronic Turkish Studies 13 (26), 2018
2018
JOHN RAWLS VE ADALET DUYGUSU.
A YAZICI, S YAZICI
Electronic Turkish Studies 13 (26), 2018
2018
AKTİF YURTTAŞLIK ÖLÇME ARACININ GELİŞTİRİLMESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
S YAZICI, H ARSLAN, E ÇETİN, K DİL
Electronic Turkish Studies 12 (12), 2017
2017
ÇAĞDAŞ FELSEFENİN KLASİKLERİ: FELSEFE ÖĞRETİM ÜYELERİNİN TERCİHLERİ ÜZERİNE NİCEL BİR ARAŞTIRMA.
A YAZICI, S YAZICI
Electronic Turkish Studies 11 (19), 2016
2016
SAYGI ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI.
A YAZICI, S YAZICI
Electronic Turkish Studies 10 (14), 2015
2015
Saygı Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
A Yazici
2015
Kişi, Kişilik ve Kimlik
S Yazıcı, S Coşkun
Divan Kitap, 2014
2014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20