Analyzing creativity in Children’s picture books ZD Ünal, Y Menteşe, S Sevimli-Celik Children's Literature in Education 55 (4), 717-746, 2024 | 6 | 2024 |
Is Need-Based Action Possible for Each Child?: Preschool Teachers’ Differentiated Instruction Within Multicultural Classrooms Z Demirci-Ünal, G Öztürk Early Childhood Education Journal, 1-20, 2024 | 2 | 2024 |
A learner-centered journey: pre-service early childhood teachers’ learning through self-reflections and feedbacks with design-based curriculum course Z Demirci-Ünal, FE Tonga-Çabuk, F Tantekin-Erden Journal of Early Childhood Teacher Education 45 (4), 437-454, 2024 | 2 | 2024 |
Programme-based experiences of preschool teachers regarding support of children’s social skills ZD Ünal, FT Erden Early Child Development and Care 193 (6), 791-809, 2023 | 2 | 2023 |
Geleceğin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programına Bakışı: Programın İçerik, Nitelik, İşlevsellik ve Anlaşılırlık Bakımından Değerlendirilmesi. FE TONGA ÇABUK, Z DEMİRCİ ÜNAL, F TANTEKİN ERDEN Journal of Yüzüncü Yıl University, Faculty of Education 19 (2), 2022 | 1 | 2022 |
Unlocking Cultural Treasures: Viewpoints of Preschool Teachers Working with Refugee Children on Funds of Knowledge EN Altaş, A Mumcuoğlu, T Özgül, ZD Ünal, HÖ Demircan International Journal of Multicultural Education 26 (3), 28-57, 2024 | | 2024 |
Childhood sociology in the first quarter of the 21st century: A systematic review of early childhood education research Z Demirci, F Erden | | 2024 |
Olumlu Disiplin Modeli FE Tonga Çabuk, Z Demirci, F Erden Sınıf Yönetimi Modelleri, 2024 | | 2024 |
İçsel Disiplin Modeli Z Demirci, FE Tonga Çabuk, F Erden Sınıf Yönetimi Modelleri, 2024 | | 2024 |
The Factors Affecting Early Childhood Teachers' Personal And Professional Well-Being With Coping Strategies And Suggestions Z Demirci, FE Tonga, F Erden | | 2023 |
Mind Mapping: A Visual Way of Learning for Pre-service Early Childhood Teachers FE Tonga, Z Demirci, F Erden | | 2023 |
Erken Çocukluk Eğitiminde Eğitimsel Planlama Süreçleri: Farklı Eğitim Yaklaşımlarının Karşılaştırmalı Anlatımı. Z DEMİRCİ ÜNAL, F TANTEKİN ERDEN Mersin University Journal of the Faculty of Education/Mersin Üniversitesi …, 2023 | | 2023 |
Erken Çocukluk Eğitiminde Eğitimsel Planlama Süreçleri: Farklı Eğitim Yaklaşımlarının Karşılaştırmalı Anlatımı Z Demirci, F Erden | | 2023 |
Erken Çocukluk Eğitiminde Eğitimsel Planlama Süreçleri: Farklı Eğitim Yaklaşımlarının Karşılaştırmalı Anlatımı ZD Ünal, FT Erden Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 227-252, 2023 | | 2023 |
EXAMINING THE PROGRAM-BASED EXPERIENCES OF PRESCHOOL TEACHERS ABOUT SUPPORTING CHILDREN’S SOCIAL SKILLS Z Demirci Ünal Middle East Technical University, 2022 | | 2022 |
Yaratıcı program Z Demirci Geçmişten günümüze erken çocukluk eğitimi yaklaşım ve programlar, 2021 | | 2021 |
Proje yaklaşımı Z Demirci Geçmişten günümüze erken çocukluk eğitimi yaklaşım ve programlar, 2021 | | 2021 |
Zeliha Demirci Z Demirci | | 2020 |
Geleceğin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programına Bakışı: Programın İçerik, Nitelik, İşlevsellik ve Anlaşılırlık Bakımından Değerlendirilmesi FET Çabuk, ZD Ünal, FT Erden Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 484-510, 0 | | |