Takip et
Yasemin KOÇ
Yasemin KOÇ
Bilinmeyen bağlantı
mku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modeli hakkında bilgilendirilmesi, bu modeli sınıfta uygulamaları ve elde edilen sonuçların değerlendirilmesi: Muş il örneği
A Akkuş
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
1032013
The effects of two Cooperative learning strategies on the teaching and learning of the topics of chemical kinetics.
Y Koc, K Doymuş, A Karaçöp, Ü Şimşek
Journal of Turkish Science Education (TUSED) 7 (2), 2010
742010
Öğrencilerin akademik başarılarına bilgisayar animasyonları ve jigsaw tekniğinin etkisi
A Karaçöp, K Doymuş, A Doğan, Y Koç
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 211-235, 2009
592009
IŞIK ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR ANİMASYONLARININ ETKİSİ
Y KOÇ, Ü ŞİMŞEK, C HAS
Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1 (2), 145-156, 2013
242013
Işık ünitesinin öğretiminde okuma-yazma-uygulama yönteminin etkisi
KOÇ Yasemin, Ü ŞİMŞEK, M FIRAT
Erzincan üniversitesi eğitim fakültesi dergisi 15 (2), 204-255, 2013
222013
İşbirlikli öğrenme yöntemlerinin 7. sınıf “maddenin yapısı ve özellikleri ünitesi” üzerine etkisi
KOÇ Yasemin, Ü ŞİMŞEK
Journal of Computer and Education Research 4 (7), 1-23, 2016
202016
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİ VE İYİ BİR EĞİTİM İÇİN YEDİ İLKENİN SINIFTA BİRLİKTE UYGULANMASI
S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, S AYDOĞDU
Ekev Akademi Dergisi, 493-502, 2013
192013
OKUMA-YAZMA-UYGULAMA VE ÖĞRENCİ TAKIMLARI BAŞARI BÖLÜMLERİ YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ: MADDE VE ISI ÜNİTESİ
KOÇ Yasemin
Ekev Akademi Dergisi, 191-210, 2014
172014
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN GENEL KİMYA LABORATUAR DERSİNİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ ve ÖĞRENCİLERİN BU YÖNTEM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
G Aksoy, K Doymuş, A Karaçöp, Ü ŞiMŞEK, K Yasemin
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 212-227, 2010
172010
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİNİN SINIFTAKİ UYGULAMASI
K DOYMUŞ, KOÇ Yasemin
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 174-183, 2012
152012
Öğretmen adaylarının sosyal girişimcilik özelliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
O Çavdar, F Cumhur, KOÇ Yasemin, K Doymuş
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (STEMES’18), 27-33, 2018
122018
Fen Eğitimi Öğrencilerinin Gazların Dağılımını Mikro Boyutta Anlama Düzeyleri Science Students’ Understanding Level of Gases Topic at Micro Level
KOÇ Yasemin
e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi e-kafkas journal of educational …, 0
12*
Effect of Jigsaw II, reading-writing-presentation, and computer animations on the teaching of Light Unit
Y Koç, E Yildiz, S Çaliklar, U Simsek
Educational Research and Reviews 11 (20), 1906-1917, 2016
112016
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YEDİ İLKELERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
K DOYMUŞ, S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, O ÇAVDAR, KOÇ Yasemin
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 134-149, 2014
102014
Fen ve teknoloji öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke hakkındaki görüşleri
B ÖZTÜRK, S OKUMUŞ, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 102-115, 2013
102013
Fen ve teknoloji öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke hakkındaki görüşleri
B ÖZTÜRK, S OKUMUŞ, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 102-115, 2013
102013
The effect of augmented reality and mobile application supported instruction related to different variables in 7th grade science lesson.
YKOÇ MEHMETCOŞKUN
Psycho-Educational Research Reviews 10 (2), 298-313., 2021
92021
The views of secondary school and pre-service mathematics teachers about the seven principles for good practice in education
S OKUMUŞ, S AYDOĞDU, B ÖZTÜRK, Y KOÇ, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ
Journal of Educational Sciences Research 3 (2), 197-218, 2013
92013
ÖĞRETMENLİK YOLUNDA FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI DERSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
E Ceylan, SG YÜCE, KOÇ Yasemin
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22-47, 2019
82019
The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics
KOÇ Yasemin, K Doymuş, A KARAÇÖP, Ü ŞİMŞEK
Journal of Turkish Science Education 7 (2), 52-65, 2010
82010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20