Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modeli hakkında bilgilendirilmesi, bu modeli sınıfta uygulamaları ve elde edilen sonuçların değerlendirilmesi: Muş il örneği A Akkuş Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 103 | 2013 |
The effects of two Cooperative learning strategies on the teaching and learning of the topics of chemical kinetics. Y Koc, K Doymuş, A Karaçöp, Ü Şimşek Journal of Turkish Science Education (TUSED) 7 (2), 2010 | 74 | 2010 |
Öğrencilerin akademik başarılarına bilgisayar animasyonları ve jigsaw tekniğinin etkisi A Karaçöp, K Doymuş, A Doğan, Y Koç Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 211-235, 2009 | 59 | 2009 |
IŞIK ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR ANİMASYONLARININ ETKİSİ Y KOÇ, Ü ŞİMŞEK, C HAS Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1 (2), 145-156, 2013 | 24 | 2013 |
Işık ünitesinin öğretiminde okuma-yazma-uygulama yönteminin etkisi KOÇ Yasemin, Ü ŞİMŞEK, M FIRAT Erzincan üniversitesi eğitim fakültesi dergisi 15 (2), 204-255, 2013 | 22 | 2013 |
İşbirlikli öğrenme yöntemlerinin 7. sınıf “maddenin yapısı ve özellikleri ünitesi” üzerine etkisi KOÇ Yasemin, Ü ŞİMŞEK Journal of Computer and Education Research 4 (7), 1-23, 2016 | 20 | 2016 |
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİ VE İYİ BİR EĞİTİM İÇİN YEDİ İLKENİN SINIFTA BİRLİKTE UYGULANMASI S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, S AYDOĞDU Ekev Akademi Dergisi, 493-502, 2013 | 19 | 2013 |
OKUMA-YAZMA-UYGULAMA VE ÖĞRENCİ TAKIMLARI BAŞARI BÖLÜMLERİ YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ: MADDE VE ISI ÜNİTESİ KOÇ Yasemin Ekev Akademi Dergisi, 191-210, 2014 | 17 | 2014 |
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN GENEL KİMYA LABORATUAR DERSİNİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ ve ÖĞRENCİLERİN BU YÖNTEM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ G Aksoy, K Doymuş, A Karaçöp, Ü ŞiMŞEK, K Yasemin Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 212-227, 2010 | 17 | 2010 |
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİNİN SINIFTAKİ UYGULAMASI K DOYMUŞ, KOÇ Yasemin Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 174-183, 2012 | 15 | 2012 |
Öğretmen adaylarının sosyal girişimcilik özelliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi O Çavdar, F Cumhur, KOÇ Yasemin, K Doymuş Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (STEMES’18), 27-33, 2018 | 12 | 2018 |
Fen Eğitimi Öğrencilerinin Gazların Dağılımını Mikro Boyutta Anlama Düzeyleri Science Students’ Understanding Level of Gases Topic at Micro Level KOÇ Yasemin e-kafkas eğitim araştırmaları dergisi e-kafkas journal of educational …, 0 | 12* | |
Effect of Jigsaw II, reading-writing-presentation, and computer animations on the teaching of Light Unit Y Koç, E Yildiz, S Çaliklar, U Simsek Educational Research and Reviews 11 (20), 1906-1917, 2016 | 11 | 2016 |
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YEDİ İLKELERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ K DOYMUŞ, S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, O ÇAVDAR, KOÇ Yasemin Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 134-149, 2014 | 10 | 2014 |
Fen ve teknoloji öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke hakkındaki görüşleri B ÖZTÜRK, S OKUMUŞ, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 102-115, 2013 | 10 | 2013 |
Fen ve teknoloji öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke hakkındaki görüşleri B ÖZTÜRK, S OKUMUŞ, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 102-115, 2013 | 10 | 2013 |
The effect of augmented reality and mobile application supported instruction related to different variables in 7th grade science lesson. YKOÇ MEHMETCOŞKUN Psycho-Educational Research Reviews 10 (2), 298-313., 2021 | 9 | 2021 |
The views of secondary school and pre-service mathematics teachers about the seven principles for good practice in education S OKUMUŞ, S AYDOĞDU, B ÖZTÜRK, Y KOÇ, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ Journal of Educational Sciences Research 3 (2), 197-218, 2013 | 9 | 2013 |
ÖĞRETMENLİK YOLUNDA FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI DERSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI E Ceylan, SG YÜCE, KOÇ Yasemin Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22-47, 2019 | 8 | 2019 |
The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics KOÇ Yasemin, K Doymuş, A KARAÇÖP, Ü ŞİMŞEK Journal of Turkish Science Education 7 (2), 52-65, 2010 | 8 | 2010 |