Öğrenme 2.0 yaygınlaşıyor: Web 2.0 uygulamalarının eğitimde kullanımına ilişkin araştırmalar ve sonuçları S Karaman, S Yıldırım, A Kaban XIII. Türkiye’de İnternet Konferansı Bildirileri, 35-40, 2008 | 293 | 2008 |
Nurses' perceptions of online continuing education S Karaman BMC medical education 11 (1), 86, 2011 | 191 | 2011 |
Uzaktan eğitim öğrencilerinin memnuniyet algıları üzerine bir araştırma H Eygü, S Karaman Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013 | 184 | 2013 |
Açık kaynak kodlu öğretim yönetim sistemi üzerinden internet destekli (harmanlanmış) öğrenim deneyimi S Karaman, Ü Özen, S Yıldırım, A Kaban Akademik Bilişim Konferansı, 11-13, 2009 | 80 | 2009 |
An exploratory study on the perspectives of prospective computer teachers following project-based learning S Karaman, S Celik International Journal of Technology and Design Education 18 (2), 203-215, 2008 | 80 | 2008 |
Web tabanlı uzaktan eğitimde sistem tasarımı Ü Özen, S Karaman Akdeniz İİ BF Dergisi 2 (81), 102, 2001 | 80* | 2001 |
Öğretmenlerin Uzaktan Hizmet İçi Eğitim Deneyimlerinin İncelenmesi E TAŞLIBEYAZ, S KARAMAN, Y GÖKTAŞ Ege Eğitim Dergisi 15 (1), 139-160, 2014 | 57 | 2014 |
Evaluation of an online continuing education program from the perspective of new graduate nurses S Karaman, S Kucuk, M Aydemir Nurse education today 34 (5), 836-841, 2014 | 54 | 2014 |
How to Develop Computational Thinking: A Systematic Review of Empirical Studies E TASLIBEYAZ, E KURSUN, S KARAMAN Informatics in Education 19 (4), 701-719, 2020 | 53 | 2020 |
Effects of audience response systems on student achievement and long-term retention S Karaman Social Behavior and Personality: an international journal 39 (10), 1431-1439, 2011 | 53 | 2011 |
Examining the effects of flexible online exams on students engagement in e-learning S Karaman Educational Research and Reviews 6 (3), 259-264, 2011 | 52 | 2011 |
An analysis of research trends in articles on video usage in medical education E Taslibeyaz, M Aydemir, S Karaman Education and Information Technologies 22 (3), 873-881, 2017 | 51 | 2017 |
Öğrenme nesnelerine dayalı bir içerik geliştirme sisteminin hazırlanması ve öğretmen adaylarının nesne yaklaşımı ile içerik geliştirme profillerinin belirlenmesi S Karaman Yayınlanmamış Doktora Tezi. Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü …, 2005 | 51 | 2005 |
SALGIN SÜRECİNDE TÜRKİYE’DEKİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARININ ACİL UZAKTAN ÖĞRETİM UYGULAMALARININ İNCELENMESİ M YAVUZ, B KAYALI, Ş BALAT, S KARAMAN Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 129-154, 0 | 50 | |
UZAKTAN EĞİTİMDE TABLET BİLGİSAYAR KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ M Aydemir, S Küçük, S Karaman | 47 | 2012 |
Öğrenme nesnelerinin pedagojik boyutu ve öğretim ortamlarına kaynaştırılması S Karaman, Ü Özen, S Yıldırım Eğitim ve Bilim 32 (145), 3-15, 2010 | 37 | 2010 |
Virtual Classroom Participants' Views for Effective Synchronous Education Process. S Karaman, M Aydemir, S Kucuk, G Yildirim Turkish Online Journal of Distance Education 14 (1), 290-301, 2013 | 35 | 2013 |
MOBİL CİHAZLARLA ÖĞRENİM GÖREN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN E-DERS İÇERİKLERİNE VE MOBİL CİHAZLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ AGE Çelik, AGG Yıldırım, AGDS Yıldırım, S Karaman | 32* | |
E-kitap okuyucuların kullanım deneyimlerine yönelik alanyazın incelemesi G Yıldırım, S Karaman, E Çelik, M Esgice 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22-24, 2011 | 29 | 2011 |
Ders web sayfalarının oluşturulması ve yönetimi için bir yazılım U Yavuz, S Karaman Third International Education Technologies Symposium, Turkish Republic of …, 2003 | 28 | 2003 |