Takip et
Tuğba Şen Küpeli
Tuğba Şen Küpeli
baskent.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Understanding religion-based tourism terminology in the context of the hotel industry
TŞ Küpeli, B Koc, A Hassan
Culture and Cultures in Tourism, 96-110, 2020
352020
Assessing perceived risk and perceived value in the hotel industry: an integrated approach
T Şen Küpeli, L Özer
Anatolia  An International Journal of Tourism and Hospitality Research, 2020
322020
Hizmet Pazarlaması Güncel Konular ve Yaklaşımlar
L ÖZER, Ş KAZANCI, SE YILMAZEL, T ŞEN KÜPELİ, D ,KUŞ DEMİRAY, ...
212016
Algılanan Risk ve Algılanan Değer Arasındaki İlişkilerin Otel Müşterileri Üzerinde İncelenmesi
T Şen Küpeli
Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
212014
Veri Madenciliği ve Turizmde Veri Madenciliği Çalışmaları (Data Mining and Data Mining Studies in Tourism)
TŞ Küpeli, K Ünlüönen
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 9 (1), 275-298, 2021
62021
Yaratıcı Ekonomide Turizm Sektörünün Yeri: Yaratıcı Turizm Faaliyetlerine Yönelik Bir Değerlendirme
TŞ Küpeli
Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, 2017
42017
Turizm Pazarlaması
T Şen Küpeli
Turizm: İlkeler, Uygulamalar, Felsefeler, 446-487, 2023
2023
Kadın Çalışanlara Yönelik Mobbing: Türkiye-İsveç Karşılaştırması
T Şen Küpeli
İş Hayatında Kadın Çalışanlar: Türkiye-Avrupa Ülkeleri Karşılaştırmaları …, 2023
2023
Büyük Veri Kullanımında Müşteri Gizliliği ve Etik
T Şen Küpeli
Turizm ve Otel İşletmelerinde Büyük Veri Analizi ve Yapay Zekâ, 95-110, 2023
2023
Uluslararası Turizm İşletmeciliği Öğretim Programlarının Lisansüstü Seviyede İncelenmesi ve Müfredat İçin Ders Önerisi
SM Uygur, CE Silik, E Şimşek, TŞ Küpeli, S Kurt, AS Dülger, B Hatırnaz
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi 25 (1), 40-67, 2022
2022
Turizm sektöründe çevrimiçi müşteri değerlendirmelerinin veri madenciliği ve görüşme teknikleriyle incelenmesi, Investigation of online customer reviews with data mining and …
T Şen Küpeli
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Doktora Tezi, 2022
2022
Evaluate and identify the current situation of Turkey’s tourism industry with the perspectives of stakeholders
TŞ Küpeli, S Kunt
CURRNENT ACADEMIC STUDIES IN SOCIAL SCIENCES, 2018
2018
The influence of the customer value dimensions to customer commitment a study of MBA program in Turkey
L ÖZER, T ŞEN KÜPELİ, SE YILMAZEL
Call for papers for 3rd GASS (Global Arts and Sciences Society) Conference, 2014
2014
The Role of Ethical Beliefs in Justice Perceptions in the Service Recovery
B GÜLTEKİN, L ÖZER, T ŞEN KÜPELİ, A ATAK
EBEN 28th ANNUAL CONFERENCE E-BOOK
M Arslan, RAAC Karademir
A Critical Review of Religious, Islamic and Halal Tourism
TŞ Küpeli, B Koç, A Hassan
Proceedings Book, 154, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–16