Follow
mücahit fişne
mücahit fişne
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Spor Bilimleri Fakültesi
Verified email at cumhuriyet.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Corporate social responsibility: A study of striking corporate social responsibility practices in sport management
B Filizöz, M Fişne
Procedia-Social and Behavioral Sciences 24, 1405-1417, 2011
1772011
Fiziksel aktivitelere katılım düzeyinin, üniversite öğrencilerinin akademik başarıları, iletişim becerileri ve yaşam tatminleri üzerine etkilerinin incelenmesi
M Fişne
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
862009
Kişilik özelliklerinin sporda gönüllülük motivasyonu üzerine etkisi: Uluslararası spor organizasyonlarında görev alan gönüllülere yönelik bir araştırma
M Fişne
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
212017
13-15 yaş güreşçilerin fiziksel ve motorik özelliklerinin bir yıllık değişimlerinin karşılaştırılması
CS Aslan, M Karakollukçu, M Gül, M Fişne
Spor Hekimliği Dergisi 48 (1), 2013
182013
Ata sporumuz güreşe yönelik günümüzdeki toplumsal bakışın değerlendirilmesi
M Fişne, S BARDAKÇI, Y KARAGÖZ
CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 12 (1), 28-42, 2017
142017
Analysis of perceptions of turkish fans of video-assistant-referees in elite soccer
M Fişne, S Bardakçi, A Hasaan
South African Journal for Research in Sport, Physical Education and …, 2021
132021
The model of creation of customer relationship management (CRM) technology in sports services section
S Pashaie, F Abdavi, Y Badriazarin, S Cincimino, M Fişne
Journal of advanced sport technology 4 (2), 38-48, 2020
112020
ULUSLARARASI SPOR ORGANİZASYONLARI İÇİN GÖNÜLLÜ MOTİVASYONLARI ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI
M FİŞNE, Y KARAGÖZ
Spor Bilimleri Araştırmaları Dergisi 1 (1), 1-16, 2016
102016
Designing and providing the appropriate structural model for success of customer relationship management in the sports service sector places in Iran: Multi-Method Analysis
F Abdavi, Y BadriAzrine, S Cincimino, M Fişne, S Pashaie
Applied Research in Sport Management 9 (3), 41-56, 2021
72021
Foreign ownership and local fans: Turkish football fans’ perspective
M Fişne, S Bardakçı, A Hasaan
Physical Culture and Sport. Studies and Research 89, 22-33, 2021
62021
ATHLETE BRANDING IN LESS POPULAR SPORT: A TRIADIC APPROACH
A Hasaan, V Javani, M Fişne, S Shintaro
PODIUM Sport, Leisure and Tourism Review 9 (4), 70-96, 2020
62020
Taraftarların bakış açısıyla Türk futbolunda yabancı oyuncu sınırlamasına yönelik bir araştırma
M Fişne, S Bardakçı
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (1), 541-565, 2019
62019
[English original] Understanding the dimensions of athlete brand authenticity
A Hasaan, M Fişne
Pensar en Movimiento: Revista de ciencias del ejercicio y la salud 19 (2 …, 2021
52021
Assessment of expectations and perceptions of sport business customers for service quality: a study of sport business sector in Sivas, Turkey
M Fişne, M Gül, A Soygüden
Pamukkale Journal of Sport Sciences 8 (1), 1-13, 2017
32017
SPORDA TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ: ÖLÇEK UYARLAMA VE BİR ARAŞTIRMA
Z YURTSIZOĞLU, M FİŞNE
Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 14 (3), 465-480, 2020
22020
Exploring the Strategies for Reviving the Sport of Field Hockey in Pakistan
A Hasaan, J Khalid, M Fişne
Available at SSRN 4530983, 2023
12023
Çift Kariyer Yapan Milli Sporcu Öğrencilerin Yaşadıkları Problemlerin İncelenmesi
Ş URHAN, M FİŞNE
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 3 (3), 59-67, 2022
12022
Analysis of the effect of customer relationship management dimensions on its success in service organizations with a meta-analysis approach
S Pashaie, F Abdavi, Y BadriAzarin, S Cincimino, M Fişne
Organizational Resources Management Researchs 11 (2), 1-19, 2021
12021
BRANDING A NICHE SPORTS CLUB. A CASE STUDY OF SIVAS KANGALS RUGBY FC
M Fişne, A Hasaan
Kinesiologia Slovenica 26 (3), 96-120, 2020
12020
Understanding and overcoming the obstacles in Muslim female athlete branding
A Hasaan, A Berndt, M Fişne
Journal of Islamic Marketing, 2024
2024
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20