Using the concrete–representational–abstract sequence to teach math skills to a student with autism spectrum disorder in a general education classroom S Kaya, NG Yildiz International Journal of Developmental Disabilities, 1-12, 2023 | 6 | 2023 |
Response to Intervention: What do Elementary School Teachers of Students with Specific Learning Disabilities in Inclusive Classrooms in Türkiye Know? MA Melekoglu, AS Ak, S Kaya, M Ballıoğlu Psycho-Educational Research Reviews 12 (1), 151-170, 2023 | 2 | 2023 |
Özel Öğrenme Güçlüğünde Erken Müdahale ve Erken Tanı: Müdahaleye Tepki Modeli S KAYA, A SAĞLAM AK, MA MELEKOĞLU Milli Eğitim Dergisi 51 (236), 3679-3692, 2022 | 2 | 2022 |
Genel eğitim sınıflarında öğrenim gören özel gereksinimli öğrencilere matematik becerileri öğretiminde somut-yarı somut-soyut öğretim stratejisinin etkililiği S Kaya Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021 | 2 | 2021 |
Erken Çocuklukta Özel Eğitim Alanındaki Sayı Kavramı ve Sayma Becerilerine İlişkin Araştırmaların İncelenmesi: Sistematik Derleme S Kaya, İH Diken, V Aksoy Milli Eğitim Dergisi 53 (244), 2149-2174, 2024 | | 2024 |
EARLY INTERVENTION AND EARLY DIAGNOSIS OF SPECIFIC LEARNING DISABILITIES: RESPONSE TO INTERVENTION ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNDE ERKEN MÜDAHALE VE ERKEN TANI: MÜDAHALEYE TEPKİ MODELİ S KAYA, A SAĞLAM AK, M MELEKOĞLU Milli Egitim 51 (236), 2022 | | 2022 |
Matematik Güçlüğünde Öğretim Stratejileri #2: Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisi S Kaya Matematik Güçlüğü-Diskalkuli: Tanılama ve Müdahale, 154-207, 2022 | | 2022 |
Matematik Güçlüğünde Doğrudan Öğretim Yöntemi S Kaya Matematik Güçlüğü-Diskalkuli: Tanılama ve Müdahale, 100 -125, 2022 | | 2022 |
Otizm Spektrum Bozukluğunun Nedenleri ve Müdahale Seçeneklerine İlişkin Görüşler: Twitter Verilerinin Duygu Analizi D Tavukçu, S Kaya | | |