Follow
Sultan Kaya
Title
Cited by
Cited by
Year
Using the concrete–representational–abstract sequence to teach math skills to a student with autism spectrum disorder in a general education classroom
S Kaya, NG Yildiz
International Journal of Developmental Disabilities, 1-12, 2023
32023
Özel Öğrenme Güçlüğünde Erken Müdahale ve Erken Tanı: Müdahaleye Tepki Modeli
S KAYA, A SAĞLAM AK, MA MELEKOĞLU
Milli Eğitim Dergisi 51 (236), 3679-3692, 2022
22022
Genel eğitim sınıflarında öğrenim gören özel gereksinimli öğrencilere matematik becerileri öğretiminde somut-yarı somut-soyut öğretim stratejisinin etkililiği
S Kaya
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021
2*2021
Response to Intervention: What do Elementary School Teachers of Students with Specific Learning Disabilities in Inclusive Classrooms in Türkiye Know?
MA Melekoglu, AS Ak, S Kaya, M Ballıoğlu
Psycho-Educational Research Reviews 12 (1), 151-170, 2023
2023
EARLY INTERVENTION AND EARLY DIAGNOSIS OF SPECIFIC LEARNING DISABILITIES: RESPONSE TO INTERVENTION ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNDE ERKEN MÜDAHALE VE ERKEN TANI: MÜDAHALEYE TEPKİ MODELİ
S KAYA, A SAĞLAM AK, M MELEKOĞLU
Milli Egitim 51 (236), 2022
2022
Matematik Güçlüğünde Öğretim Stratejileri #2: Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Stratejisi
S Kaya
Matematik Güçlüğü-Diskalkuli: Tanılama ve Müdahale, 154-207, 2022
2022
Matematik Güçlüğünde Doğrudan Öğretim Yöntemi
S Kaya
Matematik Güçlüğü-Diskalkuli: Tanılama ve Müdahale, 100 -125, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–7