Takip et
Sümeyye Hatice ERAL
Sümeyye Hatice ERAL
Milli Eğitim Bakanlığı
meb.gov.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Teacher perceptions of a 21st century classroom.
A Göçen, SH Eral, MH Bücük
International Journal of Contemporary Educational Research 7 (1), 85-98, 2020
522020
EDUSIMSTEAM Projesi Matematik Seferberliği STEAM Eğitimi Senaryoları (Ed.)
ÖT Sümeyye Hatice Eral, Ipek Saralar-Aras
2023
Yenilikçi Öğrenme Alanlarında Aktif Öğrenme ile Matematik Eğitimi Senaryoları (Ed.)
NÜ Sümeyye Hatice Eral, C Aydos, Ipek Saralar-Aras
2023
Yenilikçi Öğrenme Alanlarında Matematik Uygulamaları Rehberi (Ed.)
NÜ Sümeyye Hatice Eral, Ipek Saralar-Aras
2023
Geleceğin Sınıfı ve Matematik Öğretimi El Kitabı (Ed.)
NÜ Sümeyye Hatice Eral, Büşra Söylemez, İpek Saralar-Aras
Milli Eğitim Bakanlığı / YEĞİTEK D.S.İ., 2023
2023
Okullar için EDUSIMSTEAM Öğrenme Senaryolar
E Çakıroğlu, V Şahin, Y Tunga, NE Eren Şişman, AN Şatgeldi, E Erbasan, ...
2022
Designing MOOC Based on the Framework for Teacher Professional Development in STEAM
R Burbaitė, L Zailskaitė-Jakštė, L Narbutaitė, A Ostreika, A Urbaitytė, ...
International Conference on Information and Software Technologies, 315-330, 2022
2022
Guidelines for teacher trainers on innovative classrooms
A Özkan, G Elibol, A Yılmaz
2021
Guidelines for Teacher Trainers on Innovative Classrooms
T Akdur, C Özdemir, İ Saralar-Aras, B Söylemez, B Verswijvel, ...
Turkey Ministry of National Education CCE/Directorate General for Innovation …, 2021
2021
Scenario-based learning: literature review around key themes to support FILS scenarios
DFP Ministry of National Education
2021
Methodological Framework for Innovative Classroom Training
DFP Ministry of National Education
2020
EDUSIMSTEAM Needs Analysis Report
SHE İpek Saralar-Aras, Ceyda Özdemir, Piet Kommers, Tunç Erdal Akdur
2020
Makerspaces in schools. Practical guidelines for school leaders and teachers Case Study: Karaköprü STEM Makerpsace
JA Sümeyye Hatice ERAL
2020
Makerspaces in schools. Practical guidelines for school leaders and teachers Case Study: Tofaş Science High School, Bursa, Turkey
JA Sümeyye Hatice ERAL
2020
Yenilikçi Sınıflarda Eğitim için Metodolojik Çerçeve
G Koordinatör, SH ERAL, YDTE Akdur, C Özdemir, İ Saralar-Aras, ...
2020
A case study on innovative practices of english language teachers in flexible learning spaces
SH Eral
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
2019
Diese Publikation ist Teil des Projekts „Designing Future Innovative Learning Spaces (Design FILS)“, das von der Europäischen Union im Rahmen des Programms Erasmus+ KA2 …
ZSDE Benese
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–17