Follow
Murat AĞIRKAN
Murat AĞIRKAN
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Verified email at erzincan.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Üniversite öğrencilerinin değer yönelimleri ile psikolojik dayanıklılık düzeyleri arasındaki ilişki
M Ağırkan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
452017
Do the highly sensitive people tend to have psychological problems because of low emotion regulation and dysfunctional attitudes?
M Eşkisu, M Ağırkan, O Çelik, RÜ Yalçın, NK Haspolat
Journal of Rational-Emotive & Cognitive-Behavior Therapy 40 (4), 683-706, 2022
112022
What does the social and emotional learning interventions (SEL) tell us? A meta-analysis
M Ağırkan, T Ergene
Revista de Psicodidáctica (English ed.) 27 (2), 97-108, 2022
82022
The relationship between value orientations and psychological resilience levels of university students
M Ağırkan, M Kağan
Journal of Erzincan University Faculty of Education 19 (3), 225-245, 2017
72017
What do we know about social and emotional learning? A review and bibliometric analysis of international and national studies
M AĞIRKAN, T ERGENE
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 280-297, 2021
62021
Üniversite öğrencilerinin psikolojik yardım aramaya ilişkin kendini damgalama tutumları ile bilişsel-davranışsal kaçınma düzeyleri arasındaki ilişki
M Eşkisu, M AĞIRKAN, NK Haspolat
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (STEMES’18), 63-71, 2018
52018
Eğitimde Akademik Başarıyı ve Sağlığı Desteklemek: Bütüncül Okul, Bütüncül Toplum, Bütüncül Çocuk Modeli
M AĞIRKAN
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 10-22, 2022
32022
Ergenlerde sosyal ve duygusal öğrenmenin incelenmesi
M Ağırkan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021
32021
Psikolojik danışman adaylarının kariyer kararı yetkinlik ve mesleki sonuç beklentilerinin geliştirilmesi
M Eşkisu, NK Haspolat, M Ağırkan
OPUS International Journal of Society Researches 16 (31), 4186-4209, 2020
32020
Super’ın meslek gelişim kuramına dayalı örnek bir mesleki grup çalışması. II
M Kağan, F Gülaçtı, M Ağırkan
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu …, 2016
3*2016
The effects of student and school characteristics on SEL skills of adolescents: A hierarchical linear modelling
M Ağirkan, İ Keklik, T Ergene
Psychology in the Schools 60 (11), 4758-4781, 2023
22023
How Effective are Group-Based Psychoeducation Programs for Parents of Children with ASD in Turkey? A Systematic Review and Meta-Analysis
M Ağırkan, M Koç, Ö Haskan Avcı
Research in Developmental Disabilities 139, 2023
22023
The Reflections of COVID-19 Pandemic to Counselling: Bibliometric Analysis of Online Psychological Counselling Research
M Ağırkan
British Journal of Guidance & Counselling, 2023
22023
¿ Qué significan las intervenciones de aprendizaje social y emocional (SEL)? Un meta-análisis
M Ağırkan, T Ergene
Revista de Psicodidáctica 27 (2), 97-108, 2022
22022
Dijitalleşme ve Aile İçi İletişim
M Ağırkan
Ailede İletişim, 2022
22022
Psychological symptoms among adolescents: Latent class analysis of parental attitudes, psychological needs, self‐regulation, and alexithymia
NK Haspolat, M Ağırkan, M Eşkisu
Psychology in the Schools 61 (3), 920-941, 2024
12024
Global Trends in Research on School Bullying: Quo Vadis?
M AĞIRKAN
Journal of Family Counseling and Education 8 (2), 33-49, 2023
12023
Psychological counselor candidates’ attitudes towards gender roles: The predictive role of multicultural personality trait
M Eşkisu, M Ağırkan, O Çelik
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 10 (56), 131-158, 2020
12020
Üniversite Öğrencilerinin Değer Yönelimleri ile Psikolojik Dayanıklılık Düzeyleri Arasındaki İlişki
M Kağan, M Ağırkan
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
12017
A Model for Explaining Digital Addiction in Adolescents: The Role of Self-Perception, Social-Emotional Learning, Adolescent-Parent Relationship and Peer Relationships
S Erez, M Ağırkan
Bağımlılık 25 (2), 180-190, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20