Üniversite öğrencilerinin değer yönelimleri ile psikolojik dayanıklılık düzeyleri arasındaki ilişki M Ağırkan Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 | 50 | 2017 |
Do the highly sensitive people tend to have psychological problems because of low emotion regulation and dysfunctional attitudes? M Eşkisu, M Ağırkan, O Çelik, RÜ Yalçın, NK Haspolat Journal of Rational-Emotive & Cognitive-Behavior Therapy 40 (4), 683-706, 2022 | 14 | 2022 |
What do we know about social and emotional learning? A review and bibliometric analysis of international and national studies M Ağırkan, T Ergene Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 280-297, 2021 | 11 | 2021 |
What does the social and emotional learning interventions (SEL) tell us? A meta-analysis M Ağırkan, T Ergene Revista de Psicodidáctica (English ed.) 27 (2), 97-108, 2022 | 10 | 2022 |
Üniversite öğrencilerinin psikolojik yardım aramaya ilişkin kendini damgalama tutumları ile bilişsel-davranışsal kaçınma düzeyleri arasındaki ilişki M Eşkisu, M Ağırkan, NK Haspolat Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (STEMES’18), 63-71, 2018 | 7 | 2018 |
The relationship between value orientations and psychological resilience levels of university students M Ağırkan, M Kağan Journal of Erzincan University Faculty of Education 19 (3), 225-245, 2017 | 7 | 2017 |
Ergenlerde sosyal ve duygusal öğrenmenin incelenmesi M Ağırkan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021 | 6 | 2021 |
Global Trends in Research on School Bullying and Its Correlation with COVID-19 Pandemic M Ağırkan Journal of Family Counseling and Education 8 (2), 33-49, 2023 | 3 | 2023 |
How Effective are Group-Based Psychoeducation Programs for Parents of Children with ASD in Turkey? A Systematic Review and Meta-Analysis M Ağırkan, M Koç, Ö Haskan Avcı Research in Developmental Disabilities 139, 2023 | 3 | 2023 |
¿ Qué significan las intervenciones de aprendizaje social y emocional (SEL)? Un meta-análisis M Ağırkan, T Ergene Revista de Psicodidáctica 27 (2), 97-108, 2022 | 3 | 2022 |
Eğitimde Akademik Başarıyı ve Sağlığı Desteklemek: Bütüncül Okul, Bütüncül Toplum, Bütüncül Çocuk Modeli M AĞIRKAN Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 10-22, 2022 | 3 | 2022 |
Dijitalleşme ve Aile İçi İletişim M Ağırkan Ailede İletişim, 2022 | 3 | 2022 |
Psikolojik danışman adaylarının kariyer kararı yetkinlik ve mesleki sonuç beklentilerinin geliştirilmesi M Eşkisu, NK Haspolat, M Ağırkan OPUS International Journal of Society Researches 16 (31), 4186-4209, 2020 | 3 | 2020 |
Super’ın meslek gelişim kuramına dayalı örnek bir mesleki grup çalışması. II M Kağan, F Gülaçtı, M Ağırkan Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu …, 2016 | 3* | 2016 |
Psychological symptoms among adolescents: Latent class analysis of parental attitudes, psychological needs, self‐regulation, and alexithymia NK Haspolat, M Ağırkan, M Eşkisu Psychology in the Schools 61 (3), 920-941, 2024 | 2 | 2024 |
The effects of student and school characteristics on SEL skills of adolescents: A hierarchical linear modelling M Ağirkan, İ Keklik, T Ergene Psychology in the Schools 60 (11), 4758-4781, 2023 | 2 | 2023 |
The Mediating Effect of Social Emotional Learning Between Relationship on Basic Psychological Needs and Technology Addiction M Ağırkan JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH, 2023 | 2 | 2023 |
The Reflections of COVID-19 Pandemic to Counselling: Bibliometric Analysis of Online Psychological Counselling Research M Ağırkan British Journal of Guidance & Counselling, 2023 | 2 | 2023 |
A Model for Explaining Digital Addiction in Adolescents: The Role of Self-Perception, Social-Emotional Learning, Adolescent-Parent Relationship and Peer Relationships S Erez, M Ağırkan Bağımlılık 25 (2), 180-190, 2024 | 1* | 2024 |
Psychological counselor candidates’ attitudes towards gender roles: The predictive role of multicultural personality trait M Eşkisu, M Ağırkan, O Çelik Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 10 (56), 131-158, 2020 | 1 | 2020 |