Takip et
Prof.Dr.Eda Yaşa Özeltürkay
Prof.Dr.Eda Yaşa Özeltürkay
Çağ Üniversitesi, Faculty of Eco.& Adm. Sci., Dept. of Int. Management
cag.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Instagram’dan alışveriş yapan tüketicilerin satın alma davranışları: Keşifsel bir çalışma
EY Özeltürkay, S Bozyiğit, M Gülmez
Öneri Dergisi 12 (48), 175-198, 2017
75*2017
Y Kuşağı Tüketicilerinin Cep Telefonu ve GSM Operatörleri Tercihi: Mersin İlindeki Üniversite Öğrencilerinin Tercihlerini Belirlemeye Yönelik Pilot Bir Araştırma.
E Yaşa, S Bozyiğit
Cag University Journal Of Social Sciences 9 (1), 2012
752012
Sağlık Sektöründe Hizmet Kalitesi
E Yaşa
Müşteri Memnuniyeti ve Bağlılık İlişkisi: Devlet, Özel ve Üniversite …, 2012
60*2012
Aile şirketlerinde kurumsallaşma: Mersin ili aile şirketlerinin kurumsallaşma konusundaki tutumlarını ve düşüncelerini belirlemeye yönelik bir araştırma
E Yaşa
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
462006
Social media creates competitive advantages: How Turkish banks use this power? A content analysis of Turkish banks through their webpages
B Mucan, EY Özeltürkay
Procedia-Social and Behavioral Sciences 148, 137-145, 2014
432014
İş tatmini ve örgütsel bağlılığın tükenmişlik sendromu üzerindeki etkisi: Bir sanayii kuruluşunda uygulama
EY OZELTURKAY, E Boymul
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 12 (46), 93-102, 2017
362017
Araştırmacıların Pazarlama Alanına Bilimsel Katkıları: Pazarlama Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Araştırma
S BOZYİĞİT, EDA YAŞA
http://www.pazarlama.org.tr/index.php?menu=gecmis_konferanslar, 2012
272012
Analyzing the thoughts of ecological footprints of university students: a preliminary research on Turkish students
HD Südaş, EY Özeltürkay
Procedia-Social and Behavioral Sciences 175, 176-184, 2015
252015
Tüketim ve yaşlı tüketiciler: literatür araştırması
E Yaşa, B Mucan
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 1-15, 2010
232010
How Turkish Banks Benefit From Social Media: Analyzing Banks Formal Links
BM Eda Yaşa Özeltürkay
International Journal of Strategic Innovative Marketing 1 (2), 2014
202014
Y kuşağı tüketicilerinin sms reklamlarına yönelik tutumları: Mersin ilindeki üniversite öğrencilerinin tutumlarını belirlemeye yönelik pilot bir araştırma, 16
S Bozyiğit, E Yaşa, D Özyörük
Ulusal Pazarlama Kongresi, 122-139, 2011
152011
Aile İşletmeleri ve Kurumsallaşma Süreci (Mersin İli Örneği), 2
S Türkel, E Yaşa
Aile İşletmeleri Kongresi, 14-15, 2006
142006
Organize Sanayi Bölgelerinde Faaliyet Gösteren Firmaların Karşılaştıkları İhracat Engelleri: Mersin Tarsus Organize Sanayi Bölgesinde Bir Uygulama
EDA YAŞA, ÖZELTÜRKAY, S ÇERÇEL
Çankırı Karatekin UniversitY Journal of The Faculty of Economics 4 (2), 271-286, 2014
13*2014
Tüketicilerin Çevre Konusundaki Bilinçlerinin Eko – Etiketli Gıdalar için Daha Fazla Ödeme İsteklilikleri Üzerindeki Etkisi: Adana İli Örneklemi
Ö Zeynep, E Yaşa Özeltürkay
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi 23 (1), 77-100, 2019
10*2019
Bibliometric Analysis of Studies on Sustainable Waste Management
D Yalçıntaş, S Oğuz, E Yaşa Özeltürkay, M Gülmez
Sustainability 15 (2), 2023
92023
Turkish companies’ value creation through social media tools: Analyzing of fortune 100 Turkey
E Yasa, B Mucan
12th International Marketing Trends Conference 2013, 17-19, 2013
92013
Bankacılık Sektöründe Dijital Dönüşüm: Açık Bankacılık ve Uygulamalarına İlişkin Kavramsal Bir Araştırma
D Demirez, D Gür, E Yaşa Özeltürkay
Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi 1 (1), 10-28, 2021
8*2021
Teknoloji Çocuklarının Akıllı Perakendecilik Uygulamalarına İlişkin Deneyim ve Beklentilerini Belirlemeye Yönelik Keşifsel Bir Çalışma
D Karaömerlioğlu, YÖ Eda
Gençlik Araştırmaları Dergisi 6 (15), 135-159, 2018
82018
Ailenin Rol Model Alınmasının ve Aile Desteğinin Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerine Etkisi
EY Sezen Bozyiğit
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 19 (1 …, 2015
82015
Televizyon reklamlarında ünlü kullanımı: kaynağın çekiciliği, güvenilirliği ve uzmanlığının bireylerin davranışsal niyetleri (olumlu AAP ve marka bağlılığı) üzerindeki etkisi
EY Özeltürkay, ZB Yolaçan
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 4 (2), 4 (2), 231-252, 2018
7*2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20