İlköğretim beşinci sınıf fen ve teknoloji dersinde bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi SŞ Anagün, Ş Yaşar | 84 | 2009 |
Öğretmen adaylarına yönelik 21. yüzyıl becerileri yeterlilik algıları ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması ŞS AYGÜN, N ATALAY, Z KILIÇ, S YAŞAR Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (40), 160-175, 2016 | 67 | 2016 |
Sınıf öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersi ödev sürecine ilişkin görüşleri A Ersoy, ŞS Anagün Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 3 (1 …, 2009 | 59 | 2009 |
Teachers' Perceptions about the Relationship between 21st Century Skills and Managing Constructivist Learning Environments. SS Anagün International Journal of Instruction 11 (4), 825-840, 2018 | 56 | 2018 |
Fen eğitiminde argümantasyon odaklı öğretimin öğrencilerin karar verme ve problem çözme becerilerine etkisi N Kardeş ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 48 | 2013 |
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinde yapılandırmacı öğrenme yoluyla fen okuryazarlığının geliştirilmesi: Bir eylem araştırması ŞS Anagün Anadolu Üniversitesi, 2008 | 46 | 2008 |
PISA 2006 sonuçlarına göre öğretme-öğrenme süreci değişkenlerinin öğrencilerin fen okuryazarlıklarına etkisi ŞS Anagün Eğitim ve Bilim 36 (162), 2011 | 42 | 2011 |
İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde öğrendiklerini günlük yaşamlarında kullanım düzeyleri. 9 ŞS Anagün, O Ağır, E Kaynaş Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Elazığ: Fırat Üniversitesi …, 2010 | 34 | 2010 |
Developing scientific process skills at science and technology course in fifth grade students ŞS Anagün, Ş Yaşar Elementary Education Online 8 (3), 2009 | 26 | 2009 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ. Y Ay, ŞS ANAGÜN, ZM DEMİR Electronic Turkish Studies 10 (15), 2015 | 24 | 2015 |
Reliability and validity studies of the science and technology course scientific attitude scale Ş Yaşar, ŞS Anagün Journal of Turkish Science Education 6 (2), 43-54, 2009 | 22 | 2009 |
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersi Öğretme-Öğrenme Sürecine İlişkin İnançlarının Yapılandırmacılık Açısından İncelenmesi. ŠES Anagün, P YalçinoĞLu, A Ersoy Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 5 (1), 2012 | 21 | 2012 |
The impact of teaching-learning process variables to the students' scientific literacy levels based on PISA 2006 results Ş ANAGÜN | 21 | 2011 |
Teaching nature of science by explicit approach to the preservice elementary science teachers P Yalçinoğlu, ŞS Anagün Elementary Education Online 11 (1), 2012 | 19 | 2012 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARI FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINI UYGULAMAYA HAZIR MI? ŞS ANAGÜN, Z KILIÇ, N ATALAY, S YAŞAR Electronic Turkish Studies 10 (11), 2015 | 18 | 2015 |
Eğitimde performans değerlendirme süreci ve insan kaynakları yönetiminde kullanılan performans değerlendirme yöntemleri ŞS Anagün Anadolu Üniversitesi, 2002 | 17 | 2002 |
Fen bilimleri öğretimi ŞS Anagün, N Duban Anı Yayıncılık, 2016 | 16 | 2016 |
Kırsal alanlarda görev yapan sınıf öğretmenlerinin bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımına ilişkin görüşleri N Atalay, Ş Anagün Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 2 (3), 9-27, 2014 | 15 | 2014 |
Yapılandırmacı öğrenme ortamlarının düzenlenmesinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri B Acat, H Anılan, Ş Anagün VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir: Anadolu …, 2007 | 13 | 2007 |
Eğitimde ölçme ve değerlendirme S Baştürk, A Ustaoğlu, BK Doruk, B Aytaç, B Yiğit, C Tüysüz, E Tatar, ... Nobel Yayınları, 2014 | 12 | 2014 |