Takip et
DURMUS KILIÇ
DURMUS KILIÇ
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of the Jigsaw technique on learning the concepts of the principles and methods of teaching
D Kilic
World applied sciences journal 4 (1), 109-114, 2008
1252008
Eğitim bilimine giriş
D Kılıç
Nobel Yayınları, 2014
1172014
Biyoloji eğitiminde kavram haritalarının öğrenme başarısına ve kalıcılığa etkisi
D KILIÇ, N Sağlam
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (27), 2004
1112004
Synthesis and biological evaluation of phloroglucinol derivatives possessing α‐glycosidase, acetylcholinesterase, butyrylcholinesterase, carbonic anhydrase inhibitory activity
S Burmaoglu, AO Yilmaz, P Taslimi, O Algul, D Kilic, I Gulcin
Archiv Der Pharmazie 351 (2), 1700314, 2018
922018
An Examination of Using Self-, Peer-, and Teacher-Assessment in Higher Education: A Case Study in Teacher Education.
D Kilic
Higher Education Studies 6 (1), 136-144, 2016
692016
The Relationship between Primary School Teachers' Self-Efficacy, Autonomy, Job Satisfaction, Teacher Engagement and Burnout: A Model Development Study.
Y Sokmen, D Kilic
International Journal of Research in Education and Science 5 (2), 709-721, 2019
572019
İlköğretim 4. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretiminde uygulanan jigsaw ve grup araştırması tekniklerinin öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkisi
M Sancı, D Kılıç
Journal of Educational and Instructional Studies in the World 1 (1), 80-89, 2011
492011
Öğrencilerin mantıksal düşünme yeteneklerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
D Kılıç, N Sağlam
Ege Eğitim Dergisi 10 (2), 23-37, 2009
482009
İlköğretim okullarında okutulan sosyal bilgiler dersinde problem çözme yönteminin kullanılışı
D Kılıç, O Samancı
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi 11, 100-112, 2005
462005
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF UYGULAMASINDA ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE KARŞILAŞTIĞI PROBLEMLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
D Kılıç, S Abay
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (3), 623-654, 2009
412009
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF UYGULAMASINDA ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE KARŞILAŞTIĞI PROBLEMLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
D Kılıç, S Abay
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (3), 623-654, 2009
412009
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının değerlendirilmesi
D Kılıç, F Bektaş
Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 15-25, 2008
37*2008
Kazova (Tokat) yöresinde yetiştirilen bazı şaraplık üzüm çeşitlerinde olgunlaşma sırasında meydana gelen kimyasal değişmeler
R CANGİ, O SARAÇOĞLU, E ULUOCAK, D KILIÇ, ŞEN Ayşegül
Journal of the Institute of Science and Technology 1 (3), 9-14, 2011
332011
Öğretmenlik uygulaması dersinin etkililik düzeyinin okul yöneticisi, sınıf öğretmeni ve öğretmen adayı görüşlerine göre incelenmesi
E Çetinkaya, D Kılıç
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 21 (2), 561-571, 2017
312017
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARI ÜZERİNE ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
D KILIÇ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2010
302010
İlkokul 5. sınıf sosyal bilgiler dersinin öğretmenlerin görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi (Erzurum ilinde bir inceleme)
D Kiliç
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1994
301994
Investigation of School Burnout and School Attachment among Secondary School Students.
VA Yildiz, D Kiliç
Educational Sciences: Theory and Practice 20 (3), 44-55, 2020
282020
Sosyal bilgiler dersi öğretim programlarına ilişkin öğretmen görüşleri: bir meta-sentez çalışması
VA YILDIZ
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 22 (Özel Sayı 2 …, 2018
282018
A study of pre-service science teacher's graphing skills
D Kilic, N Sezen, M Sari
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2937-2941, 2012
282012
Bazı üzüm çeşitlerinin Kazova (Tokat-Turhal) koşullarındaki fenolojik özellikleri ile etkili sıcaklık toplamı (EST) isteklerinin saptanması
R Cangi, A Şen, D KILIÇ
Tarım Bilimleri Araştırma Dergisi, 45-48, 2008
272008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20