Follow
Yasemin KESKİN YILMAZ
Yasemin KESKİN YILMAZ
Malatya Turgut Özal Üniversitesi
Verified email at ozal.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Propaganda Aracı Olarak Sinema: 1990 Sonrası Amerikan Filmlerinde Propagandanın Kullanımı Üzerine Bir Çalışma
Y Keskin Yılmaz
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
282007
Nazi Almanya'sı Döneminde Nazizm İdeolojisindeki Antisemitist Propaganda Mitlerinin Eğitime Yansıması
Keskin Yılmaz, Y. Çakı, C. Kazaz
Selçuk İletişim 13 (3), 1081-1113, 2020
62020
Mobil Pazarlamada Kısa Mesaj Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları-İnönü Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma
H Aktaş, Y Keskin Yılmaz
İnif-e dergi 1 (2), 119-134, 2016
5*2016
Siyasi Parti Televizyon Reklamlarının Karşılaştırılması: 7 Haziran İle 1 Kasım 2015 Milletvekili Genel Seçimleri Üzerine İçerik Analizi
S Karaçor, Y Keskin Yılmaz
2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS …, 2017
12017
Tüketici Marka Katılımı ve Instagram Anneleri
Y Keskin Yılmaz
2024
KUMAR BAĞIMLILIĞINA YÖNELİK KAMU SPOTLARININ JAKOBSON’UN İLETİŞİM İŞLEVLERİ BAĞLAMINDA ANALİZİ
MO GÜLADA, YK YILMAZ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 11 (2), 1378-1403, 2023
2023
Storytelling In Destinations’ Promotional Videos: The Case of Go Türkiye Official Youtube Page
Y Keskin Yılmaz
İNİF E-Dergi 8 (2), 2023
2023
AIDS’e Yönelik Kampanyalarda Kullanılan Reklamların William Labov’un Anlatı Çözümlemesi Işığında İncelenmesi
YA Keskin Yılmaz
Erciyes İletişim Dergisi 10 (2), 929-947, 2023
2023
Karl Bühler’in Organon Modeli Işığında Adsız Alkolikler Derneği’nin Kamu Spotları
Y Keskin Yılmaz
Sosyal Mucit Academic Review (SMAR) 4 (1), 113-132, 2023
2023
Kovid 19 Kamu Spotlarının Mesaj Etkinliği Üzerine Bir Analiz
MB Yılmaz, Y Keskin Yılmaz
VIII. Sağlık İletişimi Sempozyumu Özet Bildiri, 2022
2022
The Effect of OTC Medicines Advertisements on Television During the COVID–19 Pandemic on Purchase Intention: A Qualitative Study on Academics
Y Keskin Yılmaz, H Binbasioglu
1st Conference in Business Research and Management, 2022
2022
Role of Instagram Influencerson Destination Image: A Netnographic Study
H Binbasioglu, Y Keskin Yilmaz, MB Yilmaz
9th International Conference, IACuDiT,, 2022
2022
Kovid-19 Kamu Spotlarının Mesaj Etkinliği Üzerine Bir Analiz
MB Yılmaz, Y Keskin Yılmaz
İletişim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar-2 1, 80-92, 2022
2022
Duygu Aktaran Anlatılar: TV Reklamlarında Hikayecilik
Y Keskin Yılmaz, A Yılmaz
Hikayenin İletişimi, 117-136, 2021
2021
Reklam Sürecinde Soru Oluşturma ve Problem Tanımı
Y Keskin Yılmaz
Reklam Araştırmaları (Nitel ve Nicel Tasarımlar), 37-44, 2021
2021
Eğitimde Medya Okuryazarlığı
MB Yılmaz, Y Keskin Yılmaz
Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-I 1, 247-260, 2021
2021
Covid-19 Salgını Sürecinde Sosyal Medyada Turizm Pazarlaması: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
Y Keskin Yılmaz
Farklı Perspektifleriyle Uluslararası Turizm 1, 191-216, 2021
2021
Propaganda Aracı Olarak Sinema: 1990 Sonrası Amerikan Filmlerinde Propagandanın Kullanımı
Y Keskin Yılmaz
Siyaset Toplum Medya, 175-198, 2020
2020
Pazarlama İletişiminde Kullanılan Duygu Tipolojileri Üzerine Kavramsal Bir İnceleme
Y Keskin Yılmaz
Dijital Çağda İletişim Okumaları II 1, 195-222, 2020
2020
Turizm Eğitimi Alan Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımına İlişkin Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması
S Karaçor, Y Keskin Yılmaz
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20