Refugee education in Turkey: Barriers and suggested solutions S Celik, N Kardaş İşler, D Saka Pedagogy, Culture & Society 31 (4), 687-705, 2023 | 28 | 2023 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerine ilişkin görüşlerinin etkinlik kuramına göre incelenmesi M SELVİ, M DOĞRU, T Gencosman, S Dilara Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 36 (1), 175-194, 2017 | 23 | 2017 |
Ortaokul öğrencilerinin müzik dersi yüklemeleri ile okul tükenmişliklerinin incelenmesi D Saka Akdeniz Üniversitesi, 2016 | 10 | 2016 |
Ortaokul Öğrencilerinin Müzik Dersi Yüklemeleri ile OkulTükenmişlikleri Arasındaki İlişkiler D SAKA, S BURAK Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 36-51, 2018 | 4 | 2018 |
Inclusion teacher qualifications as a basis for refugee education: A framework review according to views of Turkish teachers D Saka, S Çelik Egitim ve Bilim 47 (209), 357-380, 2022 | 2 | 2022 |
Development of scale of attitude toward social sustainable development awareness M Doğru, CO Güzeller, T Gencosman, D Saka European Journal of Sustainable Development 4 (3), 23-23, 2015 | 2 | 2015 |
Development of a refugee education competency framework: Turkish context with Syrian refugee students S Çelik, D Saka, İ Polat, C Kesik, M Ayaz International Journal of Inclusive Education, 1-27, 2023 | 1 | 2023 |
KAPSAYICI ORTAMLARDA KÜLTÜRE DUYARLI ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN ETKİNLİK KURAMI VE YÜKLEME KURAMI PERSPEKTİFİYLE İNCELENMESİ D Saka Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023 | | 2023 |
Yükleme Kuramına Göre Sınıf Öğretmenlerinin Mülteci Eğitiminde Kapsayıcı Uygulamalarına İlişkin Görüşler S Çelik, D Saka 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 172, 2022 | | 2022 |
Okul öncesi ve sınıf öğretmeni adaylarının müzik öğretimindeki başarı ve başarısızlıklarına yönelik yüklemeleri SÖ Dilara SAKA Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (3), 340-353, 2016 | | 2016 |
Ortaokul Öğrencilerinin Müzik Dersi Yüklemeleri ile Okul Tükenmişlikleri Arasındaki İlişkiler The Relationships between Secondary School Students’ Attributions toward Music … D SAKA, S BURAK | | |