Follow
Prof. Dr. Halil AYDIN
Prof. Dr. Halil AYDIN
Biyoloji Eğitimi,Buca Eğitim Fakültesi, Dokuz Eylül Üniversitesi
Verified email at deu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Are animals ‘more alive’than plants? Animistic-anthropocentric construction of life concept
N Yorek, M Şahin, H Aydın
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 5 (4), 369-378, 2009
1212009
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretmenlerinin yeni fen ve teknoloji programına yönelik görüşleri
C Tüysüz, H AYDIN
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 37-54, 2009
1032009
Web tabanlı öğrenmenin ilköğretim okulu düzeyindeki öğrencilerin tutumuna etkisi
C TÜYSÜS, H Aydın
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (22), 73-78, 2007
762007
Using self-organizing neural network map combined with the Ward’s clustering algorithm for visualization of students’ cognitive structural models about aliveness concept
N Yorek, I Ugulu, H Aydin
Computational Intelligence and Neuroscience, 2016 (Article ID 2476256), 1-14, 2016
642016
Fen derslerinde alternatif kavramların araştırılmasının önemi: kuramsal bir yaklaşım
H Aydın, M Uşak
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 121-132, 2003
602003
A study of the soil-plant interactions of Pistacia lentiscus L. distributed in the western Anatolian part of Turkey
Y Dogan, S Baslar, H Ayden, HH Mert
Acta Botanica Croatica 62 (2), 73-88, 2003
592003
An Investigation on Students' Perceptions of Biodiversity.
N Yorek, H Aydin, I Ugulu, Y Dogan
Online Submission 7 (3), 175-184, 2008
532008
Fen bilgisi öğretmen adaylarının proteinler, enzimler ve protein sentezi ile ilgili kavram yanılgıları
O Sinan, O Yıldırım, MS Kocakülah, H Aydın
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 1-16, 2006
532006
The determination of colour intensity of Rubia tinctorum and Chrozophora tinctoria distributed in Western Anatolia
I Ugulu, S Baslar, Y Dogan, H Aydin
Biotechnology & Biotechnological Equipment 23 (sup1), 410-413, 2009
482009
The impact of endemism concept on environmental attitudes of secondary school students
I Ugulu, H Aydin, N Yorek, Y Dogan
Natura Montenegrina 7 (3), 165-173, 2008
422008
ÖĞRENCİLERİN BİYOTEKNOLOJİ VE GENETİK MÜHENDİSLİĞİ KONULARINI KAVRAMSAL ANLAMALARINA YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMIN ETKİSİ.
F Semenderoğlu, H AYDIN
Electronic Turkish Studies 9 (8), 2014
372014
Research on students' traditional knowledge about medicinal plants: case study of high schools in Izmir, Turkey
İ Uğulu, Hİ Aydın
262011
INVESTIGATING PROSPECTIVE TEACHERS'SATISFACTION WITH SOCIAL SERVICES AND FACILITIES IN TURKISH UNIVERSITIES.
M Erdogan, M Usak, H Aydin
Journal of Baltic Science Education 7 (1), 2008
202008
Sixth, seventh and eighth year students' knowledge levels about greenhouse effect, ozone layer and acid rain
O Bozkurt, H Aydin, S Yaman, M Usak, K Gezer
University of Malta. Euro-Mediterranean Centre for Educational Research, 2005
182005
Prospective science teachers conceptual understanding about proteins and protein synthesis
O Sinan, S Köse, H Aydin, K Gezer
Journal of Applied Sciences, 2007
152007
Biyoloji öğretmenlerinin biyoloji programı hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi
Y Horasan, H Aydın, R Kete
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013
12*2013
ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİ TEMEL ALAN BİYOLOJİ EĞİTİMİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN EKOLOJİK ETİK YAKLAŞIMLARINA VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNE ETKİSİ
S Turan, H AYDIN, İ Uğulu
Education Sciences 8 (2), 232-244, 2013
112013
Fen ve teknoloji öğretimi
H Aydın, S Durmuş
Oluşturmacılık. Ankara: Pegem A Yayıncılık, 59-76, 2006
112006
Oluşturmacılık, Mehmet Bahar
H Aydın, S Durmuş
Fen ve teknoloji öğretimi, 60-76, 2006
102006
Turkish high school students' understandings of some concepts of heredity after formal teaching.
H Aydin
University of Leeds, 1999
101999
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20