Follow
Ömer Akgün TEKİN
Ömer Akgün TEKİN
Turizm Doçenti, Akdeniz Üniversitesi
Verified email at akdeniz.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
OTEL ÇALIŞANLARININ TÜKENMİŞLİK VE İŞ TATMİN DÜZEYLERİ İLİŞKİSİ
ÖA ÜNGÜREN, Engin, DOĞAN, Hulusi, ÖZMEN, Mehmet, TEKİN
Journal of Yaşar University 5 (17), 2922–22937, 2010
315*2010
Yabancılaşma ve beş faktör kişilik özellikleri arasındaki ilişkiler: Antalya Kemer’deki beş yıldızlı otel işletmeleri çalışanları üzerinde bir uygulama
ÖA Tekin
Akdeniz Üniversitesi, 2012
1602012
BEŞ FAKTÖR KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE YABANCILAŞMA ARASINDAKİ İLİŞKİ: BEŞ YILDIZLI OTEL ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA
K Develioğlu, ÖA Tekin
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2013
1462013
İSLAMİ TURİZM: DÜNYADAKİ VE TÜRKİYE’DEKİ GENEL DURUM ÜZERİNE BİR İNCELEME
IN TURKEY
132*2014
Yönetimde karar verme: Batı Antalya bölgesindeki beş yıldızlı otellerde çalışan farklı departman yöneticilerinin karar verme stilleri üzerine bir araştırma
ÖA Tekin, VR Ehtiyar
Journal of Yasar University 20 (5), 3394-3414, 2010
1172010
Beş faktör kişilik özellikleri ve örgütsel çatışma yönetimi arasındaki ilişkiler: Ankara’daki beş yıldızlı otel işletmeleri üzerine bir uygulama
ÖA Tekin, SN Turan, M Özmen, AA Turhan, A Kökçü
Journal of Yasar University 27 (7), 4611-4641, 2012
1102012
İSLAMİ TURİZM KONSEPTİNDE HİZMET VEREN KONAKLAMA İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME.
ÖA Tekin, E YILMAZ
Journal of International Social Research 9 (42), 2016
582016
The food waste in five-star hotels: A study on Turkish guests' attitudes
ÖA TEKİN, A İLYASOV
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 5 (3), 13-31, 2017
502017
Otel çalışanlarının yabancılaşma düzeyinin demografik özellikler kapsamında incelenmesi
K Develioğlu, ÖA Tekin
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4 (3), 121-128, 2012
502012
KONAKLAMA İŞLETMESİ ÇALIŞANLARININ DOUGLAS McGREGOR’UN X VE Y TEORİLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÖA Tekin, M Baş, A Gökdemir
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi 7 (14), 81-91, 2016
482016
Türkiye'deki Lisansüstü Turizm Tezlerinde Odaklanılan Konular: 1984-2015.
ÖA Tekin
Journal of Alanya Faculty of Business/Alanya Isletme Fakültesi Dergisi 8 (2), 2016
442016
HİZMET KALİTESİNİN ÖNEM-PERFORMANS ANALİZİ İLE ÖLÇÜLMESİ: ÜNİVERSİTE SOSYAL TESİSLERİNİN KONAKLAMA ÜNİTELERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA.
ÖA Tekin, G Kalkan, H Duman
Journal of International Social Research 7 (31), 2014
342014
The moderator role of financial well-being on the effect of job insecurity and the COVID-19 anxiety on burnout: A research on hotel-sector employees in crisis
E Üngüren, ÖA Tekin, H Avsallı, YY Kaçmaz
Sustainability 13 (16), 9031, 2021
302021
İş Tatmini Ve Demografik Özellikler Arasındaki İlişkiler: Su Ürünleri İşletmeleri Çalışanları Üzerinde Bir İnceleme
A Aydın, M Özmen, ÖA Tekin
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (11), 57-72, 2014
302014
Tükenmişlik sendromu ve örgütsel bağlılık: Su ürünleri işletmeleri üzerinde bir araştırma
Ö Tekin, A Aydın, M Özmen, M Yaykaşlı
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (1), 135-158, 2014
292014
TURİZM ÖĞRENCİLERİNİN MUTFAK DEPARTMANINA YÖNELİK TUTUMLARI ÖLÇEĞİ: BİR GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
ÖA Tekin, G Çidem
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (39), 975-986, 2015
272015
Does social media addiction differ by personality traits? A study on undergraduate tourism students
OA Tekin, AA Turhan
Journal of Tourism and Services 12 (22), 23-41, 2021
262021
TURİZM SEKTÖRÜNDE TOPLUMSAL CİNSİYET ALGISI: BEŞ YILDIZLI OTEL ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÖA Tekin
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 4 (12), 669-684, 2017
262017
ÖNLİSANS TURİZM ÖĞRENCİLERİNİN MUTFAK DEPARTMANINDA KARİYERE YÖNELİK TUTUMLARI: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
ÖA Tekin, G Çidem
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 33-51, 2017
252017
Exploring the effect of push and pull motivation factors on destination satisfaction: an Empirical Evidence from Amenity Migration Perspectives
E Unguren, Ö Tekin, M Bayirli
European Journal of Tourism Research 28, 2811-2811, 2021
212021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20