Sekizinci sınıf Türkçe öğretim programı (2018)’nın 21. yüzyıl becerileri açısından değerlendirilmesi E Kayhan, S Altun, M Gürol Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (2 …, 2019 | 44 | 2019 |
Türkçe öğretim programı (2017)’nın Stufflebeam’in (CIPP) modeline göre değerlendirilmesi E KAYHAN Türkiye Eğitim Dergisi 4 (1), 48-67, 2019 | 14 | 2019 |
Sıbyan Mektepleri ile Okul Öncesi Öğretim Programlarında Değerler Eğitimi. E Kayhan, ÖA Bağcı, Y Erişen Ilkogretim Online 18 (3), 2019 | 8 | 2019 |
Sürdürülebilirlik Raporları Kapsamında İşletmelerde Hizmet İçi Eğitim Faaliyetleri: Türkiye Örneği E Gürültü, E Kayhan, H KARATAS Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 21 (3), 21-40, 2020 | 2 | 2020 |
Sıbyan mektepleri ve okul öncesi öğretim programlarında değerler eğitimi Ö Bağcı, E Kayhan, Y Erişen ICPESS (International Congress on Politic, Economic and Social Studies), 2018 | 2 | 2018 |
Values Education at Sıbyan Schools and Pre-School s Curriculum E Kayhan, ÖA Bağcı, Y Erişen Elementary Education Online 18 (3), 990-990, 2020 | | 2020 |
Values education at sıbyan schools and pre-school’s curriculum Sıbyan mektepleri ile okul öncesi öğretim programlarında değerler eğitimi E Kayhan, Ö Bağcı, Y Erişen Elementary Education Online 18 (3), 2019 | | 2019 |
OSMANLI SON DÖNEMİNDE TELİF VE TERCÜME İKİ PSİKOLOJİK ESERİN KARŞILAŞTIRILMASI Y TEKNİKÜNİVERSİTESİ, E BİLİM | | |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ Öz E KAYHAN, O BAYSAN, B ALCI | | |