Follow
Mehmet Ali Pınar
Mehmet Ali Pınar
meb
Verified email at ogr.ebyu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The opinions of secondary school students about giving science courses with distance education during the Covid-19 pandemic
MA Pınar, G Dönel Akgül
Journal of Current Researches on Social Sciences 10 (2), 461-486, 2020
1692020
4+ 4+ 4 Yeni Eğitim Sistemi'nin Yansımaları: Beşinci Sınıflardaki Eğitim-Öğretim Sürecinin Branş Öğret
SB Demi̇r, S Doğan, MA Pınar
Journal of Turkish Studies 8 (9), 2013
632013
Covid-19 salgını sürecinde fen bilimleri dersinin uzaktan eğitim ile verilmesine yönelik öğrenci görüşleri
MA Pınar, GD Akgül
Journal of Current Researches on Social Sciences 10 (2), 461-486, 2020
422020
4+ 4+ 4 Kesintili Zorunlu Eğitim Sisteminin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi.
S Doğan, SB Demir, MA PINAR
İlkogretim Online 13 (2), 2014
37*2014
Yönetici görüşlerine göre MEB 2013 Yılı Yönetici Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği.
S Doğan, SB Demir, MA PINAR
Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 7 (1), 2014
252014
2011 yılı yönetici atama ve yer değiştirme yönetmeliğinin içeriğine ve puanlama ölçütlerine ilişkin yönetici görüşlerinin incelenmesi
SB Demir, MA Pınar
Turkish Studies 8 (6), 123-143, 2011
22*2011
Ortaokul öğrencilerinin fen bilgisi laboratuvarına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
MA PINAR, GD AKGÜL
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 24-33, 2021
92021
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşımın sınıf içi uygulamalarına yönelik görüşleri (Diyarbakır ili örneği)
MA Pinar
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013
92013
Fen bilimleri öğretmenlerinin öğretmenlikte kariyer basamaklarında yükselme sistemine ilişkin görüşleri
MA PINAR, GD Akgül
International Journal of Social Sciences and Education Research 9 (1), 36-47, 2023
82023
Medya Destekli Güncel Biyoloji Konularının Öğretimi Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri
MA PINAR, GD AKGÜL
İnternational Social Sciences Studies journal 6 (56), 535-546, 2020
7*2020
6. Sınıf Öğrencilerinin Küresel Isınma Konusundaki Oluşturdukları Metaforlar
GD Akgül, EE Keçeci, MA Pınar
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES (JOSHAS) 8 (54 …, 2022
22022
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Dijital Öğretmenlik Algıları
F Aksakal, GD Akgül, E Geçikli, MA PINAR
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi 8 (1), 206-231, 2021
22021
Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
MA Pınar, GD Akgül
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 7 (1), 2020
2*2020
Türkiye'de Fen Eğitimi Alanında REACT stratejisine ilişkin Lisansüstü Tez Çalışmalarının İçerik Analizi
MA Pınar, GD Akgül
Atlas Journal 9 (51), 1-13, 2023
2023
COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM İLE VERİLMESİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
MAPGD AKGÜL
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL (SMART JOURNAL) 7 (51 …, 2022
2022
Sanal ve Geleneksel Laboratuvar Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Ünitesiyle İlgili Ders Tutum ve Motivasyonlarına Etkisinin Karşılaştırılması
MA PINAR, GD AKGÜL
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 13-25, 2021
2021
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SEÇMELİ BİLİM UYGULAMALARI DERSİ ÖĞRETİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
MA Pınar
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 33-48, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17