The opinions of secondary school students about giving science courses with distance education during the Covid-19 pandemic MA Pınar, G Dönel Akgül Journal of Current Researches on Social Sciences 10 (2), 461-486, 2020 | 169 | 2020 |
4+ 4+ 4 Yeni Eğitim Sistemi'nin Yansımaları: Beşinci Sınıflardaki Eğitim-Öğretim Sürecinin Branş Öğret SB Demi̇r, S Doğan, MA Pınar Journal of Turkish Studies 8 (9), 2013 | 63 | 2013 |
Covid-19 salgını sürecinde fen bilimleri dersinin uzaktan eğitim ile verilmesine yönelik öğrenci görüşleri MA Pınar, GD Akgül Journal of Current Researches on Social Sciences 10 (2), 461-486, 2020 | 42 | 2020 |
4+ 4+ 4 Kesintili Zorunlu Eğitim Sisteminin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi. S Doğan, SB Demir, MA PINAR İlkogretim Online 13 (2), 2014 | 37* | 2014 |
Yönetici görüşlerine göre MEB 2013 Yılı Yönetici Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği. S Doğan, SB Demir, MA PINAR Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 7 (1), 2014 | 25 | 2014 |
2011 yılı yönetici atama ve yer değiştirme yönetmeliğinin içeriğine ve puanlama ölçütlerine ilişkin yönetici görüşlerinin incelenmesi SB Demir, MA Pınar Turkish Studies 8 (6), 123-143, 2011 | 22* | 2011 |
Ortaokul öğrencilerinin fen bilgisi laboratuvarına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi MA PINAR, GD AKGÜL Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 24-33, 2021 | 9 | 2021 |
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşımın sınıf içi uygulamalarına yönelik görüşleri (Diyarbakır ili örneği) MA Pinar Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 9 | 2013 |
Fen bilimleri öğretmenlerinin öğretmenlikte kariyer basamaklarında yükselme sistemine ilişkin görüşleri MA PINAR, GD Akgül International Journal of Social Sciences and Education Research 9 (1), 36-47, 2023 | 8 | 2023 |
Medya Destekli Güncel Biyoloji Konularının Öğretimi Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri MA PINAR, GD AKGÜL İnternational Social Sciences Studies journal 6 (56), 535-546, 2020 | 7* | 2020 |
6. Sınıf Öğrencilerinin Küresel Isınma Konusundaki Oluşturdukları Metaforlar GD Akgül, EE Keçeci, MA Pınar JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES (JOSHAS) 8 (54 …, 2022 | 2 | 2022 |
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Dijital Öğretmenlik Algıları F Aksakal, GD Akgül, E Geçikli, MA PINAR Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi 8 (1), 206-231, 2021 | 2 | 2021 |
Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri MA Pınar, GD Akgül e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 7 (1), 2020 | 2* | 2020 |
Türkiye'de Fen Eğitimi Alanında REACT stratejisine ilişkin Lisansüstü Tez Çalışmalarının İçerik Analizi MA Pınar, GD Akgül Atlas Journal 9 (51), 1-13, 2023 | | 2023 |
COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM İLE VERİLMESİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ MAPGD AKGÜL SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL (SMART JOURNAL) 7 (51 …, 2022 | | 2022 |
Sanal ve Geleneksel Laboratuvar Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Ünitesiyle İlgili Ders Tutum ve Motivasyonlarına Etkisinin Karşılaştırılması MA PINAR, GD AKGÜL Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 13-25, 2021 | | 2021 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SEÇMELİ BİLİM UYGULAMALARI DERSİ ÖĞRETİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ MA Pınar Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 33-48, 2018 | | 2018 |