Takip et
Sitki ÇEKİRDEKCİ
Sitki ÇEKİRDEKCİ
Öğretim Üyesi, Sinop Üniversitesi
sinop.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sınıf öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalıklarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
ZN Baysal, A Ayvaz, S Çekirdekçi, F Malbeleği
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi; Cilt 37, Sayı 37 (2013); 68-82, 2013
632013
4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ İLE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
S ÇEKİRDEKÇİ, S Şengül, MC Doğan
Qualitative Studies 11 (4), 48-66, 2016
322016
İlkokul 1. sınıfa kaydolan okul öncesi dönem çağındaki öğrencilerin (60-60 ay) yaşadıkları sorunlara ilişkin öğretmen görüşleri
M Özenç, S Çekirdekçi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 177-192, 2013
32*2013
Sınıf öğretmenlerinin matematik (4. ve 5. sınıf) dersinde öğretim materyalleri kullanımını engelleyen unsurlarla ilgili görüşleri
S Çekirdekçi, V Toptaş
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,,(29), 137-149, 2011
272011
İlkokul 4. sınıf öğrencileri için sayı hissi testinin geliştirilerek öğrencilerin sayı hislerinin incelenmesi
S Çekirdekçi
Marmara Üniversitesi, 2015
142015
Metaphorical Perceptions of Fourth-Grade Primary Students towards Mathematics Lesson
S Çekirdekci
International Journal of Psychology and Educational Studies 7 (4), 114-131, 2020
132020
Bruner'in Zihinsel Gelişim İlkelerine Göre Yapılan Bilgisayar Destekli Eğitimin 3. Sınıf Geometri Dersi Başarısına ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Etkisi.
S ÇEKİRDEKCİ, V TOPTAŞ, N ÇEKİRDEKCİ
Cumhuriyet International Journal of Education 5, 2016
11*2016
The relationship between number sense and metacognition
S Çekirdekci, S Şengül, MC Doğan
International Journal of Eurasia Social Sciences 9 (34), 2465-2481, 2018
102018
An analysis of the graduate thesis studies conducted on the primary school mathematics education between the years 2016 and 2020 in Turkey
A YORULMAZ, S ÇEKİRDEKCİ, D Beyzanur
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (2), 81-93, 2021
7*2021
BRUNER’İN ZİHİNSEL GELİŞİM İLKELERİNE GÖRE İLKOKUL MATEMATİK DERS ve ÇALIŞMA KİTAPLARINDA GEOMETRİ
S Çekirdekci, V Toptaş
IJETSAR (International Journal Of Education Technology and Scientific …, 2017
72017
An analysis of metacognitive awareness of pre-service elementary classroom teachers in terms of various variables
ZN Baysal, A Ayvaz, S Çekirdekçi, F Malbeleği
MÜ Atatürk Faculty of Education Journal of Educational Sciences 37, 68-81, 2013
52013
Geometric Habits of Mind: The Meaning of Quadrilaterals for Elementary School Student Teachers
A ÖZDEMİR, S ÇEKİRDEKCİ
International Journal of Educational Studies in Mathematics 9 (1), 49-66, 2022
32022
Pre-Service Primary School Teachers' Opinions on the Practice of Teaching of Mathematics Courses
S ÇEKİRDEKCİ
International Primary Education Research Journal 5 (2), 95-111, 2021
3*2021
İlkokul matematik dersi öğretim programının 21. yüzyıl becerilerine göre i̇ncelenmesi
A YORULMAZ, S ÇEKİRDEKÇİ, Ö Halil
Yıldız Journal of Educational Research 6 (2), 95-105, 2021
32021
Teachers’ Opinions About the Problems Experienced By Pre-School Children, Aged 60-69 Months, Enrolled in the First Grade of the Elementary School
M Özenç, S Çekirdekçi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 0
3*
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik (4. ve 5. sınıf) Dersinde Öğretim Materyalleri Kullanımını Engelleyen Unsurlarla İlgili Görüşleri
V Toptaş, S Çekirdekçi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (29), 137-149, 2011
22011
İLKOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SAYI HİSSİNE GÖRE İNCELENMESİ
S ÇEKİRDEKCİ, A YORULMAZ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 254-278, 2021
12021
Sınıf öğretmeni adaylarının paralelkenar ile dikdörtgenin çevre ve alanını bulmaya ilişkin düşüncelerinin incelenmesi
S ÇEKİRDEKÇİ, N ÇEKİRDEKÇİ
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 6 (1), 53-66, 2020
12020
Investigation of Activities in Primary School Mathematics Textbooks in Turkey within the Context of 21st Century Skills
S ÇEKİRDEKCİ, A YORULMAZ, Ö Halil
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 1004-1023, 2023
2023
A Study of Number Sense and Metacognitive Awareness of Primary School Fourth Grade Students
A Yorulmaz, EÇ Altıner, S Çekirdekci
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20