Follow
Mustafa ALYAR, PhD
Mustafa ALYAR, PhD
Department of Science Education, Çukurova Üniversitesi, Adana-Turkey
Verified email at cu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin ve Modellerin Etkisi.
O Çavdar, S Okumuş, M Alyar, K Doymuş
Erzincan University Journal of Education Faculty 18 (1), 2016
262016
Maddenin tanecikli yapısının mikro ve makro boyutta anlaşılmasının sağlanması
S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, K DOYMUŞ, M ALYAR
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (1), 349-368, 2014
242014
Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılması Üzerine İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Etkisi
M Alyar, K Doymuş
Journal of Kirsehir Education Faculty 16 (2), 2015
16*2015
Asitler ve bazlar konusunun anlaşılmasına farklı yöntemlerin etkisi
O Çavdar, S OKUMUŞ, M ALYAR, K DOYMUŞ
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017
13*2017
Maddenin tanecikli yapısının anlaşılması üzerine analoji ve deneylerin etkisi
M Alyar, K Doymuş
Kastamonu Education Journal 24 (3), 1183-1198, 2016
11*2016
Kimyasal denge konusunun mikro boyutta anlaşılmasına farklı öğretim yöntemlerinin etkisi
S Okumuş, O Çavdar, M Alyar, K Doymuş
İlköğretim online 16 (2), 727-745, 2017
102017
İşbirlikli Öğrenme ve Modellerin Kimyasal Reaksiyonlar Konusunun Anlaşılmasına Etkisi
S OKUMUŞ, O ÇAVDAR, M ALYAR, K DOYMUŞ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 358-381, 2017
82017
Aiding comprehension of the particulate of matter at the micro and macro levels
S Okumus, B Öztürk, K Doymus
52014
İşbirlikli Öğrenme Modeli İle Birlikte Kullanılan Model, Animasyon ve Yedi İlkenin Bazı Kimya Konularının Öğrenilmesi Üzerine Etkisi
M Alyar
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
32018
İşbirlikli Öğrenme İle Birlikte Kullanılan Modellerin, Animasyonların ve Yedi İlke’nin Kimya Başarısına Etkisi
M Alyar, K Doymuş
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-25, 2020
12020
İşbirlikli Öğrenme ve Modellerin Fiziksel ve Kimyasal Değişim Olaylarının Tanecikli Yapıda Anlaşılmasına Etkisi
O Çavdar, S Okumuş, M Alyar, K Doymuş
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 11 (18), 1-1, 2019
12019
The Impact of Animations, Models, and Seven Principles Applied Together with Cooperative Learning on Conceptual Understanding of Chemistry
M Alyar, K Doymuş
Cukurova University Faculty of Education Journal 51 (2), 1128-1171, 2022
2022
The understanding of pre-service science teachers on heat and temperature topics in particulate level
M Alyar, S Okumuş
VIth International Eurasian Educational Research Congress, 2019
2019
Karışımlar konusunun kavramsal anlaşılmasına işbirlikli öğrenme ve modellerin etkisinin araştırılması
S Okumuş, M Alyar, K Doymuş
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2018
2018
Fen Bilimleri Eğitiminde Etkileşimli Video Kullanımı
FÖ KARATAŞ, M ALYAR, Ş ARSLAN
The Effects Of Cooperative Learning Animations Models and Seven Principles On The Understanding The Particulate Nature Of Matter In Decomposition Reactions (İşbirlikli Öğrenme …
S OKUMUŞ, M ALYAR, K DOYMUŞ, P YILDIRIM
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–16