Takip et
Doç. Dr. Ahmet Gökmen
Doç. Dr. Ahmet Gökmen
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
An assessment of the factors that influence biology teacher candidates’ levels of academic self-efficacy
S Altunsoy, O Çimen, G Ekici, AD Atik, A Gökmen
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2377-2382, 2010
1152010
Bilgisayar destekli çevre eğitiminin öğretmen adaylarının madde döngüleri konusundaki başarılarına etkisi
A Gökmen, K Solak
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (3), 2008
622008
Öğretmen adaylarının “bilgisayar” kavramı konusundaki bilişsel yapılarının belirlenmesi
G Ekici, A Gökmen, H Kurt
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 357-401, 2014
522014
Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen Adaylarının Tutumları ile İlişkili Olan Faktörler
A Gökmen, K Solak, G Ekici
Kesit Akademi Dergisi 3 (12), 462-480, 2017
32*2017
The effect of gender on environmental attitude: A meta-analysis study
A Gökmen
Journal of Pedagogical Research 5 (1), 243-257, 2021
252021
Analysis of biology candidate teachers’ self-efficacy beliefs on environmental education
O Çimen, A Gökmen, S Altunsoy, G Ekici, M Yılmaz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2549-2553, 2011
252011
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji öz-yeterlik algı düzeyleriyle öğrenme stilleri ilişkisinin değe
A GÖKMEN, G EKİCİ
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 843-866, 2012
192012
Analysis of high school students’ opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values
A Gökmen, AD Atik, G Ekici, O Çimen, S Altunsoy
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2350-2356, 2010
172010
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarına öğrenme stillerinin etkisi
H Kurt, G Ekici, A Gökmen, M Aktaş, Ö Aksu
162013
Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimine yönelik öz-yeterlilik algılarının incelenmesi üzerine bir çalışma
A GÖKMEN, G EKİCİ, G Öztürk
132012
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının biyoloji öz-yeterlik algı düzeylerine göre değerlendirilmesi
G EKİCİ, A GÖKMEN
102012
DUYGUSAL SEMANTİK FARKLILIĞA GÖRE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARA YÜKLEDİKLERİ DEĞERLER
G Ekici, K Hakan, A Gökmen
Kastamonu eğitim dergisi 23 (1), 71-86, 2015
92015
Derslik dışı öğretme-öğrenme yaklaşımları
A Atmaca, S. & Gökmen
Öğrenme-öğretme yaklaşımları ve uygulama örnekleri, 297-317, 2013
9*2013
An investigation into candidate biology teachers’ self-efficacy beliefs related to the teaching process
A Gökmen, G Ekici, O Çimen, S Altunsoy
Procedia Social and Behavioral Sciences 2, 2559-2563, 2011
92011
An assessment of the relationship between teacher candidates’ xx levels of teacher self-efficacy and levels of their attitudes and beliefs on classroom control
G EKİCİ, A Atik, A GÖKMEN, S Altunsoy, O ÇİMEN
82010
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ-YETERLİK ALGI DÜZEYLERİ İLE MESLEKİ KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
A GÖKMEN, G EKİCİ
Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 17-28, 2018
72018
An analysis of candidate teachers’ attitudes towards learning
S Altunsoy, O Çimen, A Gökmen, G Ekici
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2559-2563, 2011
72011
Preservice biology teachers’ knowledge and usage level regarding lab equipment and materials
A Gökmen, B Gürkan, HT Katırcıoğlu
Journal of Education and Learning (EduLearn) 15 (3), 397-405, 2021
62021
Preservice teachers’ views regarding out-of-class teaching processes: A case study
A Gökmen
International Education Studies 14 (5), 2021
62021
Elementary teachers’ beliefs about using manipulatives and outcome expectations in teaching mathematics
A Gökmen, A Budak, E Ertekin
Kastamonu Education Journal 24 (3), 1213-1228, 2016
62016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20