Follow
Doç. Dr. Ahmet Gökmen
Doç. Dr. Ahmet Gökmen
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
An assessment of the factors that influence biology teacher candidates’ levels of academic self-efficacy
S Altunsoy, O Çimen, G Ekici, AD Atik, A Gökmen
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2377-2382, 2010
1152010
Bilgisayar destekli çevre eğitiminin öğretmen adaylarının madde döngüleri konusundaki başarılarına etkisi
A Gökmen, K Solak
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (3), 2008
632008
Öğretmen adaylarının “bilgisayar” kavramı konusundaki bilişsel yapılarının belirlenmesi
G Ekici, A Gökmen, K Hakan
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 357-401, 2014
522014
Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen Adaylarının Tutumları ile İlişkili Olan Faktörler
A Gökmen, K Solak, G Ekici
Kesit Akademi Dergisi 3 (12), 462-480, 2017
32*2017
Analysis of biology candidate teachers’ self-efficacy beliefs on environmental education
O Çimen, A Gökmen, S Altunsoy, G Ekici, M Yılmaz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2549-2553, 2011
252011
The effect of gender on environmental attitude: A meta-analysis study
A Gökmen
Journal of Pedagogical Research 5 (1), 243-257, 2021
242021
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji öz-yeterlik algı düzeyleriyle öğrenme stilleri ilişkisinin değe
A GÖKMEN, G EKİCİ
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 843-866, 2012
192012
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarına öğrenme stillerinin etkisi
H Kurt, G Ekici, A Gökmen, M Aktaş, Ö Aksu
172013
Analysis of high school students’ opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values
A Gökmen, AD Atik, G Ekici, O Çimen, S Altunsoy
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2350-2356, 2010
172010
Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimine yönelik öz-yeterlilik algılarının incelenmesi üzerine bir çalışma
A GÖKMEN, G EKİCİ, G Öztürk
132012
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının biyoloji öz-yeterlik algı düzeylerine göre değerlendirilmesi
G EKİCİ, A GÖKMEN
102012
DUYGUSAL SEMANTİK FARKLILIĞA GÖRE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARA YÜKLEDİKLERİ DEĞERLER
G Ekici, K Hakan, A Gökmen
Kastamonu eğitim dergisi 23 (1), 71-86, 2015
92015
Derslik dışı öğretme-öğrenme yaklaşımları
A Atmaca, S. & Gökmen
Öğrenme-öğretme yaklaşımları ve uygulama örnekleri, 297-317, 2013
9*2013
An investigation into candidate biology teachers’ self-efficacy beliefs related to the teaching process
A Gökmen, G Ekici, O Çimen, S Altunsoy
Procedia Social and Behavioral Sciences 2, 2559-2563, 2011
92011
An assessment of the relationship between teacher candidates’ xx levels of teacher self-efficacy and levels of their attitudes and beliefs on classroom control
G EKİCİ, A Atik, A GÖKMEN, S Altunsoy, O ÇİMEN
82010
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ-YETERLİK ALGI DÜZEYLERİ İLE MESLEKİ KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
A GÖKMEN, G EKİCİ
Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 17-28, 2018
72018
An analysis of candidate teachers’ attitudes towards learning
S Altunsoy, O Çimen, A Gökmen, G Ekici
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2559-2563, 2011
72011
Preservice biology teachers’ knowledge and usage level regarding lab equipment and materials
A Gökmen, B Gürkan, HT Katırcıoğlu
Journal of Education and Learning (EduLearn) 15 (3), 397-405, 2021
62021
Preservice teachers’ views regarding out-of-class teaching processes: A case study
A Gökmen
International Education Studies 14 (5), 2021
62021
OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
A Özlem, M Aktaş, A GÖKMEN, G EKİCİ, HG OGELMAN
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 20-38, 2016
62016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20