Follow
Doç. Dr. Ahmet Gökmen
Doç. Dr. Ahmet Gökmen
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
An assessment of the factors that influence biology teacher candidates’ levels of academic self-efficacy
S Altunsoy, O Çimen, G Ekici, AD Atik, A Gökmen
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2377-2382, 2010
1162010
Bilgisayar destekli çevre eğitiminin öğretmen adaylarının madde döngüleri konusundaki başarılarına etkisi
A Gökmen, K Solak
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (3), 2008
652008
Öğretmen adaylarının “bilgisayar” kavramı konusundaki bilişsel yapılarının belirlenmesi
G Ekici, A Gökmen, H Kurt
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 357-401, 2014
572014
Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen Adaylarının Tutumları ile İlişkili Olan Faktörler
A Gökmen, K Solak, G Ekici
Kesit Akademi Dergisi 3 (12), 462-480, 2017
44*2017
The effect of gender on environmental attitude: A meta-analysis study
A Gökmen
Journal of Pedagogical Research 5 (1), 243-257, 2021
412021
Analysis of biology candidate teachers’ self-efficacy beliefs on environmental education
O Çimen, A Gökmen, S Altunsoy, G Ekici, M Yılmaz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2549-2553, 2011
302011
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarına öğrenme stillerinin etkisi
H Kurt, G Ekici, A Gökmen, M Aktaş, Ö Aksu
192013
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji öz-yeterlik algı düzeyleriyle öğrenme stilleri ilişkisinin değe
A Gökmen, G Ekici
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 843-866, 2012
182012
Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimine yönelik öz-yeterlilik algılarının incelenmesi üzerine bir çalışma
A GÖKMEN, G EKİCİ, G Öztürk
172012
Analysis of high school students’ opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values
A Gökmen, AD Atik, G Ekici, O Çimen, S Altunsoy
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2350-2356, 2010
172010
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının biyoloji öz-yeterlik algı düzeylerine göre değerlendirilmesi
G EKİCİ, A GÖKMEN
102012
Duygusal semantik farklılığa göre öğretmen adaylarının bilgisayara yükledikleri değerler
G Ekici, H Kurt, A Gökmen
92015
Derslik dışı öğretme-öğrenme yaklaşımları
A Atmaca, S. & Gökmen
Öğrenme-öğretme yaklaşımları ve uygulama örnekleri, 297-317, 2013
9*2013
An investigation into candidate biology teachers’ self-efficacy beliefs related to the teaching process
A Gökmen, G Ekici, O Çimen, S Altunsoy
Social and Behavioral Sciences 15, 2559-2563, 2011
92011
An assessment of the relationship between teacher candidates’ xx levels of teacher self-efficacy and levels of their attitudes and beliefs on classroom control
G EKİCİ, A Atik, A GÖKMEN, S Altunsoy, O ÇİMEN
92010
Preservice teachers’ views regarding out-of-class teaching processes: Acase study
A Gökmen
International Education Studies 14 (5), 74-86, 2021
82021
Preservice biology teachers’ knowledge and usage level regarding lab equipment and materials
A Gökmen, B Gürkan, HT Katırcıoğlu
Journal of Education and Learning (EduLearn) 15 (3), 397-405, 2021
72021
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ-YETERLİK ALGI DÜZEYLERİ İLE MESLEKİ KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
A Gökmen, G Ekici
Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 17-28, 2018
72018
OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Ö Aksu, M Aktaş, A Gökmen, G Ekici, HG Ogelman
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 20-38, 2016
72016
Elementary teachers’ beliefs about using manipulatives and outcome expectations in teaching mathematics
A Gökmen, A Budak, E Ertekin
Kastamonu Education Journal 24 (3), 1213-1228, 2016
62016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20