An assessment of the factors that influence biology teacher candidates’ levels of academic self-efficacy S Altunsoy, O Çimen, G Ekici, AD Atik, A Gökmen Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2377-2382, 2010 | 116 | 2010 |
Bilgisayar destekli çevre eğitiminin öğretmen adaylarının madde döngüleri konusundaki başarılarına etkisi A Gökmen, K Solak Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (3), 2008 | 65 | 2008 |
Öğretmen adaylarının “bilgisayar” kavramı konusundaki bilişsel yapılarının belirlenmesi G Ekici, A Gökmen, H Kurt Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 357-401, 2014 | 57 | 2014 |
Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen Adaylarının Tutumları ile İlişkili Olan Faktörler A Gökmen, K Solak, G Ekici Kesit Akademi Dergisi 3 (12), 462-480, 2017 | 44* | 2017 |
The effect of gender on environmental attitude: A meta-analysis study A Gökmen Journal of Pedagogical Research 5 (1), 243-257, 2021 | 41 | 2021 |
Analysis of biology candidate teachers’ self-efficacy beliefs on environmental education O Çimen, A Gökmen, S Altunsoy, G Ekici, M Yılmaz Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2549-2553, 2011 | 30 | 2011 |
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarına öğrenme stillerinin etkisi H Kurt, G Ekici, A Gökmen, M Aktaş, Ö Aksu | 19 | 2013 |
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji öz-yeterlik algı düzeyleriyle öğrenme stilleri ilişkisinin değe A Gökmen, G Ekici Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 843-866, 2012 | 18 | 2012 |
Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimine yönelik öz-yeterlilik algılarının incelenmesi üzerine bir çalışma A GÖKMEN, G EKİCİ, G Öztürk | 17 | 2012 |
Analysis of high school students’ opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values A Gökmen, AD Atik, G Ekici, O Çimen, S Altunsoy Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2350-2356, 2010 | 17 | 2010 |
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının biyoloji öz-yeterlik algı düzeylerine göre değerlendirilmesi G EKİCİ, A GÖKMEN | 10 | 2012 |
Duygusal semantik farklılığa göre öğretmen adaylarının bilgisayara yükledikleri değerler G Ekici, H Kurt, A Gökmen | 9 | 2015 |
Derslik dışı öğretme-öğrenme yaklaşımları A Atmaca, S. & Gökmen Öğrenme-öğretme yaklaşımları ve uygulama örnekleri, 297-317, 2013 | 9* | 2013 |
An investigation into candidate biology teachers’ self-efficacy beliefs related to the teaching process A Gökmen, G Ekici, O Çimen, S Altunsoy Social and Behavioral Sciences 15, 2559-2563, 2011 | 9 | 2011 |
An assessment of the relationship between teacher candidates’ xx levels of teacher self-efficacy and levels of their attitudes and beliefs on classroom control G EKİCİ, A Atik, A GÖKMEN, S Altunsoy, O ÇİMEN | 9 | 2010 |
Preservice teachers’ views regarding out-of-class teaching processes: Acase study A Gökmen International Education Studies 14 (5), 74-86, 2021 | 8 | 2021 |
Preservice biology teachers’ knowledge and usage level regarding lab equipment and materials A Gökmen, B Gürkan, HT Katırcıoğlu Journal of Education and Learning (EduLearn) 15 (3), 397-405, 2021 | 7 | 2021 |
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ-YETERLİK ALGI DÜZEYLERİ İLE MESLEKİ KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ A Gökmen, G Ekici Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 17-28, 2018 | 7 | 2018 |
OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ Ö Aksu, M Aktaş, A Gökmen, G Ekici, HG Ogelman Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 20-38, 2016 | 7 | 2016 |
Elementary teachers’ beliefs about using manipulatives and outcome expectations in teaching mathematics A Gökmen, A Budak, E Ertekin Kastamonu Education Journal 24 (3), 1213-1228, 2016 | 6 | 2016 |