Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen İranlıların Yazılı Anlatımlarının Hata Analizi Bağlamında Değerlendirilmesi (An Evaluation Of The Error Analysis In The Written Expressions Of … K İnan | 51 | 2014 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenen İranlıların yazılı anlatımları üzerine bir inceleme K İnan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 34 | 2013 |
The contribution of foreign language teaching and South Korean tv serials’ context to Korean language and culture’s introduction in Turkey K İnan 중동연구 31 (2), 177-204, 2012 | 11* | 2012 |
Türkçe öğretmeni adaylarında kültürel zekânın çeşitli değişkenlere göre incelenmesi K İnan Hacettepe Üniversitesi Yabancı Dil Olarak Türkçe Araştırmaları Dergisi, 21-33, 0 | 9* | |
‘They are asking me why I am speaking Gagauz’: family language practices and the level of linguistic (in) security of adolescents speaking an endangered language G Dağdeviren-Kırmızı, K Inan Journal of Multilingual and Multicultural Development, 1-17, 2022 | 4 | 2022 |
Kazakistanda yaşayan Ahıska Türklerinde Türkçe ana dili bağlılığı K İnan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 4 | 2018 |
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde çevrim içi iş birlikli görev tasarlama K İnan Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (Özel Sayı), 74-90, 2021 | 3 | 2021 |
Investigation of validity and reliability of the Turkish language exposure scale DÇ Aktan, K İnan Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (1), 225-256, 2020 | 2 | 2020 |
Kişinev örneğinde Moldova’da Türkçe öğrenenlerin dil ihtiyaç analizi İ Kayhan RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 113-132, 2022 | 1 | 2022 |
Investigation of the achievement scores of the people learning Turkish as a foreign language according to linguistic distance D ÇOBANOĞLU AKTAN, K Inan PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI 8 (1), 2018 | 1 | 2018 |
KUŞAK DEĞİŞKENİ AÇISINDAN KIRGIZİSTAN’DAKİ AHISKA TÜRKLERİNDE İKİ DİLLİLİK, DİL SEÇİMİ VE DİL BAĞLILIĞI K İnan Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (Teke) Dergisi 9 (4), 1557-1589, 0 | 1 | |
Yabanci Dil Olarak Türkçe Öğrenen İranlilarin Yazili Anlatimlarinin HATA Analizi Bağlaminda Değerlendirilmesi İ Kayhan | 1 | |
Being a Young Speaker of the Gagauz Language in Post-Soviet Context/Sovyet Sonrası Bağlamında Genç Bir Gagauzca Konuşuru Olmak İ Kayhan, GD KIRMIZI Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 2023 | | 2023 |
The Effects of Language Exposure, Linguistic Distance, and Demographic Variables on Gagauz Students’ Turkish Listening Skills K İnan Education Quarterly Reviews 5, 2022 | | 2022 |
Code-Switching Pattern of Turkish-Russian Bilingual Ahıska Turks and Matrix Language Frame Model K İnan Bilig, 183-209, 2022 | | 2022 |
Öğrenici Görüşlerine Göre Çevrim İçi Serbest Çalışan Dil Öğreticilerinin Yeterliklerinin Değerlendirilmesi K İnan World Language Studies 1 (2), 118-129, 2021 | | 2021 |
Video Konferans ile Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Göreve Dayalı Yaklaşımın Kullanılması K İnan Turkish Studies 16, 2, 2021 | | 2021 |
KAZAKİSTAN’DA YAŞAYAN İKİ DİLLİ AHISKA TÜRKLERİNİN DİL SEÇİMLERİNİN İNCELENMESİ/INVESTIGATION OF LANGUAGE CHOICE OF BILINGUAL AHISKA TURKS LIVING IN KAZAKHSTAN İ Kayhan, N DEMİR Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi 1 (50), 2020 | | 2020 |
KAZAKİSTAN’DA YAŞAYAN İKİ DİLLİ AHISKA TÜRKLERİNİN DİL SEÇİMLERİNİN İNCELENMESİ K İnan, N Demir Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 165-171, 2020 | | 2020 |
INVESTIGATION OF LANGUAGE CHOICE OF BILINGUAL AHISKA TURKS LIVING IN KAZAKHSTAN K Inan, N DEMİR SELCUK UNIVERSITESI TURKIYAT ARASTIRMALARI DERGISI-SELCUK UNIVERSITY JOURNAL …, 2020 | | 2020 |