Takip et
Associate Professor Taliha KELEŞ
Associate Professor Taliha KELEŞ
Ministry of National Education
uludag.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kavramsal ve İşlemsel Bilgi Bağlamında Lise Öğrencilerinin Cebir Bilgilerinin Karekterizasyonu
A Baki, T Kartal
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (1), 27-50, 2004
1992004
2006-2012 yılları arasında yapılan ÖSS, YGS ve LYS matematik ve geometri sorularının Bloom taksonomisinin bilişsel süreç boyutuna göre incelenmesi
T Keleş, MH Karadeniz
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (3), 532-552, 2015
362015
Lise Öğrencilerinin Cebir Bilgilerinin Kavramsal ve İşlemsel Bilgi Bağlamında Değerlendirilmesi
A Baki, T Kartal
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 1 (1), 1, 2002
252002
Indicators of gifted students’ strategic flexibility in non-routine problem solving
T Keleş, Y Yazgan
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 53 …, 2022
162022
Comparison of Classical Least Squares and Orthogonal Regression in Measurement Error Models
T Keleş
International Online Journal of Educational Sciences 10 (3), 200-214, 2018
162018
Gifted eighth, ninth, tenth and eleventh graders’ strategic flexibility in non-routine problem solving
T Keleş, Y Yazgan
The Journal of Educational Research 114 (4), 332-345, 2021
132021
MEB 2005 Öğretim Programına Göre Hazırlanan 9. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi
T Keleş
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008
122008
Investigation of high school students’ creative problem-solving attributes
T Keleş
Journal of Pedagogical Research 6 (4), 66-83, 2022
102022
A Comparison of Creative Problem Solving Features of Gifted and Non-Gifted High School Students
T KELEŞ
Pegem Journal of Education and Instruction 12 (2), 18-31, 2022
92022
MEB 2005 ÖĞRETİM PROGRAMINA GÖRE HAZIRLANAN 9. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞÜYLE DEĞERLENDİRİLMESİ
T Keleş
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 57-78, 2014
82014
Comparison of Classical Linear Regression and Orthogonal Regression According to the Sum of Squares Perpendicular Distances
T Keleş, M Altun
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 7 (2), 296-308, 2016
62016
An analysis of mathematics and geometry questions in OSS, YGS and LYS according to the revised Bloom taxonomy between 2006-2012 years
T Keleş, MH Karadeniz
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (3), 532-552, 2015
62015
Lise Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlikleri ile Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
T Keleş
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 6 (2), 133-144, 2023
22023
Concurrent Validity of the Central Examination of Secondary Education Institutions: Canonical Correlation Analysis
T KELEŞ
International Journal of Contemporary Educational Research 11 (2), 143-157, 2024
2024
Predictive Power of Secondary School Success Criterion on Secondary Education Institutions Central Examination Scores
T Keleş
Bolu Abant Izzet Baysal University Journal of Faculty of Education 23 (3 …, 2023
2023
Osmanlı'nın Son Dönemi ve Yirmi Birinci Yüzyılın İlk Çeyreğinde Matematik Eğitiminde Kullanılan Kitapların Karşılaştırması
T Keleş
Turkish Studies-Educational Sciences 18 (2), 2023
2023
Öğretmenlerin MEB 2005 Öğretim Programına Göre Hazırlanan Dokuzuncu Sınıf Matematik Ders Kitaplarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
T Keleş, A Baki
Eğitimde Araştırma ve Değerlendirmeler, 41-62, 2022
2022
The Relationship Between High School Students’ Mathematics Anxiety And Cognitive Flexibility
T Keleş
8th International Zeugma Conference on Scientific Research July 15-17, 2022, 2022
2022
Ki-Kare Testi ve Öğretimde Kullanımı
T Keleş, M Altun
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi 1 (1), 1, 2017
2017
Özel Yetenekli Öğrencilerin PISA Matematik Okuryazarlık Performanslarının İncelenmesi
T Keleş, Y Kıvrak
. Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, Türkiye Üstün Zekâlı ve Dahi …, 2017
2017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20