Kavramsal ve İşlemsel Bilgi Bağlamında Lise Öğrencilerinin Cebir Bilgilerinin Karekterizasyonu A Baki, T Kartal Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (1), 27-50, 2004 | 199 | 2004 |
2006-2012 yılları arasında yapılan ÖSS, YGS ve LYS matematik ve geometri sorularının Bloom taksonomisinin bilişsel süreç boyutuna göre incelenmesi T Keleş, MH Karadeniz Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (3), 532-552, 2015 | 36 | 2015 |
Lise Öğrencilerinin Cebir Bilgilerinin Kavramsal ve İşlemsel Bilgi Bağlamında Değerlendirilmesi A Baki, T Kartal V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 1 (1), 1, 2002 | 25 | 2002 |
Indicators of gifted students’ strategic flexibility in non-routine problem solving T Keleş, Y Yazgan International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 53 …, 2022 | 16 | 2022 |
Comparison of Classical Least Squares and Orthogonal Regression in Measurement Error Models T Keleş International Online Journal of Educational Sciences 10 (3), 200-214, 2018 | 16 | 2018 |
Gifted eighth, ninth, tenth and eleventh graders’ strategic flexibility in non-routine problem solving T Keleş, Y Yazgan The Journal of Educational Research 114 (4), 332-345, 2021 | 13 | 2021 |
MEB 2005 Öğretim Programına Göre Hazırlanan 9. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi T Keleş Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008 | 12 | 2008 |
Investigation of high school students’ creative problem-solving attributes T Keleş Journal of Pedagogical Research 6 (4), 66-83, 2022 | 10 | 2022 |
A Comparison of Creative Problem Solving Features of Gifted and Non-Gifted High School Students T KELEŞ Pegem Journal of Education and Instruction 12 (2), 18-31, 2022 | 9 | 2022 |
MEB 2005 ÖĞRETİM PROGRAMINA GÖRE HAZIRLANAN 9. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞÜYLE DEĞERLENDİRİLMESİ T Keleş Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 57-78, 2014 | 8 | 2014 |
Comparison of Classical Linear Regression and Orthogonal Regression According to the Sum of Squares Perpendicular Distances T Keleş, M Altun Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 7 (2), 296-308, 2016 | 6 | 2016 |
An analysis of mathematics and geometry questions in OSS, YGS and LYS according to the revised Bloom taxonomy between 2006-2012 years T Keleş, MH Karadeniz Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (3), 532-552, 2015 | 6 | 2015 |
Lise Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlikleri ile Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi T Keleş Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 6 (2), 133-144, 2023 | 2 | 2023 |
Concurrent Validity of the Central Examination of Secondary Education Institutions: Canonical Correlation Analysis T KELEŞ International Journal of Contemporary Educational Research 11 (2), 143-157, 2024 | | 2024 |
Predictive Power of Secondary School Success Criterion on Secondary Education Institutions Central Examination Scores T Keleş Bolu Abant Izzet Baysal University Journal of Faculty of Education 23 (3 …, 2023 | | 2023 |
Osmanlı'nın Son Dönemi ve Yirmi Birinci Yüzyılın İlk Çeyreğinde Matematik Eğitiminde Kullanılan Kitapların Karşılaştırması T Keleş Turkish Studies-Educational Sciences 18 (2), 2023 | | 2023 |
Öğretmenlerin MEB 2005 Öğretim Programına Göre Hazırlanan Dokuzuncu Sınıf Matematik Ders Kitaplarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi T Keleş, A Baki Eğitimde Araştırma ve Değerlendirmeler, 41-62, 2022 | | 2022 |
The Relationship Between High School Students’ Mathematics Anxiety And Cognitive Flexibility T Keleş 8th International Zeugma Conference on Scientific Research July 15-17, 2022, 2022 | | 2022 |
Ki-Kare Testi ve Öğretimde Kullanımı T Keleş, M Altun VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi 1 (1), 1, 2017 | | 2017 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin PISA Matematik Okuryazarlık Performanslarının İncelenmesi T Keleş, Y Kıvrak . Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, Türkiye Üstün Zekâlı ve Dahi …, 2017 | | 2017 |