Takip et
Tugba Babacan
Tugba Babacan
Eğitim Fakültesi, Anadolu Üniversitesi
anadolu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sınıf öğretmeni adaylarının üstbilişsel okuma stratejileri ile çoklu zekâ alanları arasındaki ilişkinin incelenmesi
T Babacan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
812012
ÇOKLU ZEKA ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMALARI
T Babacan, T DİLCİ
Education Sciences 7 (3), 969-982, 2012
27*2012
Sınıf öğretmen adaylarının üstbilişsel okuma stratejileri ile çoklu zeka alanları arasındaki ilişkinin incelenmesi
T Dilci, T Babacan
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 47-64, 2011
23*2011
İlköğretim 5. sınıf programının öğrencilerin yansıtıcı düşünme becerilerini geliştirmesine ilişkin sınıf öğretmenleri görüşleri
T Dilci, T Babacan
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 36 (1 …, 2012
102012
Dokuzuncu sınıf İngilizce dersi öğretim programının bütüncül eğitime göre değerlendirilmesi
T Babacan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
72016
"Parayı Veren Düdüğü Çalar.." Dershane Öğretmenlerinin Deneyimleri
M Seçkin, Ş Danişman, T Babacan
Öğretmenlik Halleri: Türkiye'de Öğretmen Olmak Üzerine Nitel Bir Araştırma …, 2014
2*2014
YABANCI DİLE YÖNELİK MOTİVASYON ÖLÇEĞİNİ TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
T BABACAN, MB ACAT
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (3), 118-129, 2022
12022
Türk Ninnilerinin Dilbilim ve Dil Felsefesi Temelli Özellikleri
ÖK Aydemi̇r, NE Aydemir, T Babacan
Turkish Studies (Elektronik) 10 (16), 183-192, 2015
12015
Evaluation of Ninth Grade English Curriculum in Terms of Holistic Education.
T Babacan, MB Acat
Anatolian Journal of Education 8 (1), 113-130, 2023
2023
Bütüncül Öğrenme Eğilimleri Ölçeğini Geliştirme Çalışması
T Babacan, MB ACAT
Asya Öğretim Dergisi 10 (2), 1-20, 2022
2022
Öğretmenlerin Program Bilgisi Kavramına İlişkin Oluşturdukları Metaforların İncelenmesi
T Babacan
10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 157-160, 2022
2022
Ortaöğretim Sosyoloji, Uluslararası İlişkiler, Demokrasi ve İnsan Hakları Dersi Programlarının Çokkültürlü Eğitim Kapsamında Değerlendirilmesi
T Babacan
10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 162-165, 2022
2022
Okul Öncesi Eğitimde Kullanılan Masalların Kapsayıcı Eğitim Çerçevesinde Değerlendirilmesi
T Babacan
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-II …, 2022
2022
Yer Temelli Eğitime İlişkin Çalışmaların Sistematik Derlenmesi
T Babacan
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-II …, 2022
2022
Covid-19 Dönemi Boyunca Çevrimiçi İngilizce Öğretimi Konusunda Yapılan Çalışmaların Türkiye Perspektifinden Değerlendirilmesi
T Babacan
5th International Open and Distance Learning Conference, 2022
2022
Investigation of English Language Teaching Programme Freshman and Senior Students’ Achivement Goal Orientations in respect to Some Variables
Ş Tok, T Babacan, A Kandemir
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 271-274, 2015
2015
Program Değerlendirme
T Babacan
Eğitim Programı Temeller,İlkeler ve Sorunlar, 381-441, 2014
2014
Eğitimde Uluslararası Görünümler
T Babacan
Eğitim Programı Temeller,İlkeler ve Sorunlar, 443-494, 2014
2014
Programı Uygulama
S Padem, T Babacan
Eğitim Programı Temeller,İlkeler ve Sorunlar, 347-380, 2014
2014
Ünite ve ders planlama
A Kılıç, T Babacan, S Padem
Etkili Öğretim Yöntemleri-Araştırma Temelli Uygulama, 161-202, 2014
2014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20