Follow
İlke Kocamaz
Title
Cited by
Cited by
Year
Materialism and brand resonance as drivers of online compulsive buying behavior
CA Türkyılmaz, I Kocamaz, A Uslu
International Journal of Social Science 43 (2), 91-107, 2016
172016
Genel marka ederi, marka güveni ve fiyat bilincinin satın alma niyeti üzerindeki etkisinde kriz algısının moderatör rolü: Türk ve Yunan tüketicilerin şampuan ve mobilya …
D Müezzinoğlu
PQDT-Global, 2019
102019
Tüketici davranışları açısından karar alma sürecinde pişmanlık duygusunun memnuniyet ile ilişkisi üzerine bir araştırma
AE Güney, İ Kocamaz
Social Sciences Studies Journal 4 (14), 673-686, 2018
92018
The Effect Of Facebook, Youtube and Instagram Advertisements on Consumers' Buying Behaviors
M Karadeniz, İ Kocamaz
Youtube And Instagram Advertisements On Consumers' Buying Behaviours, TUJOM …, 2019
82019
An investigation of post-purchase cognitive dissonance and its determinants in online shopping
İ KOCAMAZ, M KARADENİZ
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 15, 307-315, 2020
62020
Evolving museum experiences and museum (re) branding in the 21st century: A case study on the refurbishment of RAMM (2007-2011)
I Kocamaz
University of Exeter, 2012
52012
ÜRÜNÜN GÖRSEL TASARIM ESTETİĞİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDEKİ ROLÜ ve BEYAZ EŞYA, MOBİLYA VE EV TEKSTİLİ SEKTÖRLERİ
İ KOCAMAZ
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
4*2007
FACEBOOK, YOUTUBE VE INSTAGRAM REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
M KARADENİZ, İ KOCAMAZ
Business & Management Studies: An International Journal 6 (3), 95-107, 2018
12018
Markanın Müşteriye Değdiği Nokta: Deneyim Ekonomisi
İ Kocamaz
Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri II, 65-82, 2018
2018
Yetkinlik Analizi
MV Türker, MN İnel, R Bakoğlu, İ Kocamaz
Üniversitelerde Strateji Geliştirme Sürecinde Uygulamalı Durum Analizleri 1, 2017
2017
İşletme Markası Değişimi: Kuramsal Bir yaklaşım
İ Kocamaz, Kocamaz, Tuncay
21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, 46-55, 2013
2013
Book Review: Critical marketing: contemporary issues in marketing, edited by Mark Tadajewski and Douglas Brownie; Critical Marketing: defining the field edited by Michael Saren …
İ Kocamaz
Consumption, Markets and Culture 12 (1), 85-98, 2009
2009
Öğrenen İlişkiyi Öğrenmek
İ Kocamaz, T Kocamaz, S Pirtini
Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, 75-90, 2009
2009
Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
M KARADENİZ, İ KOCAMAZ
ANALYSING CONSUMERS’PERCEPTION OF IMAGERY: DETECTION OF CONSUMERS’STEREOTYPING AND SINCERITY PERCEPTIONS WITH RESPECT TO THE HEADSCARF USAGE
İ KOCAMAZ
İLETİŞİM STRATEJİSİ OLARAK TİCARİ FUARLAR
İ KOCAMAZ
PAZARLAMA DÜŞÜNCESİYLE SÜRDÜRÜLEBİLİR, 13, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–16