İlke Kocamaz
Title
Cited by
Cited by
Year
Evolving museum experiences and museum (re) branding in the 21st century: A case study on the refurbishment of RAMM (2007-2011)
I Kocamaz
University of Exeter, 2012
22012
Tüketici davranışları açısından karar alma sürecinde pişmanlık duygusunun memnuniyet ile ilişkisi üzerine bir araştırma
AE Güney, İ Kocamaz
Social Sciences Studies Journal 4 (14), 673-686, 2018
12018
An Investigation of Post-Purchase Cognitive Dissonance and Its Determinants in Online Shopping.
M KARADENİZ, İ KOCAMAZ
Journal of Yasar University 15, 2020
2020
THE EFFECT OF FACEBOOK, YOUTUBE AND INSTAGRAM ADVERTISEMENTS ON CONSUMERS’BUYING BEHAVIOURS
M KARADENİZ, İ KOCAMAZ
TURKISH JOURNAL OF MARKETING 4 (3), 298-311, 2019
2019
FACEBOOK, YOUTUBE VE INSTAGRAM REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
M KARADENİZ, İ KOCAMAZ
Business & Management Studies: An International Journal 6 (3), 95-107, 2018
2018
Markanın Müşteriye Değdiği Nokta: Deneyim Ekonomisi
İ Kocamaz
Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri II, 65-82, 2018
2018
THE EFFECTS OF FACEBOOK, YOUTUBE AND INSTAGRAM ADVERTISEMENTS ON CUSTOMERS’BRAND ATTITUDES
M KARADENİZ, İ KOCAMAZ
Business & Management Studies: An International Journal 6 (3), 95, 2018
2018
Yetkinlik Analizi
MV Türker, MN İnel, R Bakoğlu, İ Kocamaz
Üniversitelerde Strateji Geliştirme Sürecinde Uygulamalı Durum Analizleri 1, 2017
2017
İşletme Markası Değişimi: Kuramsal Bir yaklaşım
İ Kocamaz, Kocamaz, Tuncay
21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, 46-55, 2013
2013
Book Review: Critical marketing: contemporary issues in marketing, edited by Mark Tadajewski and Douglas Brownie; Critical Marketing: defining the field edited by Michael Saren …
İ Kocamaz
Consumption, Markets and Culture 12 (1), 85-98, 2009
2009
Öğrenen İlişkiyi Öğrenmek
İ Kocamaz, T Kocamaz, S Pirtini
Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, 75-90, 2009
2009
ÜRÜNÜN GÖRSEL TASARIM ESTETİĞİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDEKİ ROLÜ ve BEYAZ EŞYA, MOBİLYA VE EV TEKSTİLİ SEKTÖRLERİ
İ KOCAMAZ
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
2007
An Investigation of Post-Purchase Cognitive Dissonance and Its Determinants in Online Shopping
İ KOCAMAZ, M KARADENİZ
Journal of Yaşar University 15, 307-315, 0
GENEL MARKA EDERİ, MARKA GÜVENİ VE FİYAT BİLİNCİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE KRİZ ALGISININ MODERATÖR ROLÜ: TÜRK VE YUNAN TÜKETİCİLERİN ŞAMPUAN VE MOBİLYA …
PB DALI
ANALYSING CONSUMERS’PERCEPTION OF IMAGERY: DETECTION OF CONSUMERS’STEREOTYPING AND SINCERITY PERCEPTIONS WITH RESPECT TO THE HEADSCARF USAGE
İ KOCAMAZ
MATERIALISM AND BRAND RESONANCE AS DRIVERS OF ONLINE COMPULSIVE BUYING BEHAVIOR
ÇKSAD YÖNLENDİRİCİ, UOMVEM REZONANSI
İLETİŞİM STRATEJİSİ OLARAK TİCARİ FUARLAR
İ KOCAMAZ
PAZARLAMA DÜŞÜNCESİYLE SÜRDÜRÜLEBİLİR, 13, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17