İstasyonlarda öğrenme tekniğine yönelik öğrenci görüşleri İ Benek, S Kocakaya Eğitim ve öğretim araştırmaları dergisi 1 (3), 8-18, 2012 | 53 | 2012 |
İstasyonlarda Öğrenme Tekniğinin İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Başarılarına Etkisi İ Benek Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Van, 2012 | 48 | 2012 |
Development of STEM attitude scale for secondary school students: Validity and reliability study I Benek, B Akcay International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 7 …, 2019 | 33 | 2019 |
The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students I Benek, B Akcay Participatory Educational Research 9 (2), 25-52, 2022 | 26 | 2022 |
Hayal dünyamda STEM! Öğrencilerin STEM alanında yaptıkları çizimlerin incelenmesi İ BENEK, B AKÇAY Journal of STEAM Education 1 (2), 79-107, 2018 | 20 | 2018 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik (FeTeMM)’e Yönelik Özyeterlik Ölçeği: Türkçe’ye uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması B Gelen, B Akçay, A Tiryaki, İ Benek Eğitimde Kuram ve Uygulama 15 (1), 88-107, 2019 | 19 | 2019 |
Sosyobilimsel STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin Tutumlarına ve 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisinin İncelenmesi İ Benek İstanbul Üniversitesi - Cerrahpaşa, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul, 2019 | 19 | 2019 |
A New Cooperative Learning Technique: Question Jury. I Benek, B Bezir Akcay International Journal of Research in Education and Science 5 (2), 681-708, 2019 | 7 | 2019 |
The Effect of Station Technique Used in Science and Technology Class on Students' Achievement and Retention1 Fen ve Teknoloji Öğretiminde Kullanılan İstasyon Tekniğinin … İ Benek, S Kocakaya Elementary Education Online 18 (1), 112-126, 2019 | 4 | 2019 |
Etkili Bir Fen Öğretiminin Temel Bileşenleri İ Benek, B Akçay Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, 177-197, 2019 | 2 | 2019 |
Effects of COVID-19 Pandemic on Metacognitions, Emotions and Individual Characteristics of Candidate Teachers Preparing for A National Exam in Turkey İ Benek, B Akçay Online Education during the COVID-19 Pandemic: Issues, Benefits, Challenges …, 2021 | 1 | 2021 |
An analysis of scale adaptation studies in science education: Meta-synthesis study B Akcay, B Gelen, A Tiryaki, I Benek Journal of Education in Science Environment and Health 4 (2), 227-245, 2018 | 1 | 2018 |
İstasyonlarda öğrenme tekniği İ Benek, S Kocakaya Pegem Atıf İndeksi, 75-85, 2017 | 1 | 2017 |
Problem-Based Learning in Türkiye: A Systematic Literature Review of Research in Science Education B Akcay, İ Benek Education Sciences 14 (3), 330, 2024 | | 2024 |
The Impact of Socio-Scientific Activities on Middle School Students’ Attitudes and Views towards STEM İ Benek, B Akçay Sakarya University Journal of Education 14 (1), 32-60, 2024 | | 2024 |
Examination of the Perceptions of Students Diagnosed with Special Talent regarding the Application of Kahoot-Assisted Astronomy I Benek, İ Şahin, İ DÖNMEZ The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 30, 10-16, 2023 | | 2023 |
İlkokulda Çevre Eğitimi B Akçay, İ Benek İlkokulda Öğrenme ve Öğretme Uygulamaları, 97-116, 2023 | | 2023 |
The Investigation of Future Expectations of Individuals Graduated from the Department of Child Development I BENEK The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 28, 69-82, 2022 | | 2022 |
Metaphorical Perceptions of Gifted Students Regarding the Concept of ‘Space’ İ Benek Journal of STEM Teacher Institutes 2 (2), 18-29, 2022 | | 2022 |
Çocuk Gelişimi Programında Öğrenim Gören Öğrencilerin “Bilim İnsanı” İ Benek, B Akçay Current Debates on Social Sciences 8, 331, 2022 | | 2022 |