Sınıfında mülteci öğrenci bulunan sınıf öğretmenlerinin yaşadıkları öğretimsel sorunlar ve çözüme dair önerileri C Erdem Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 26-42, 2017 | 299* | 2017 |
Development of a media literacy skills scale B Eristi, C Erdem contemporary Educational technology 8 (3), 249-267, 2017 | 93 | 2017 |
Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri C Erdem, E Eğmir Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 2018 | 87* | 2018 |
Students’ well-being and academic achievement: A meta-analysis study M Kaya, C Erdem Child Indicators Research 14 (5), 1743-1767, 2021 | 85 | 2021 |
Trends in educational research: A content analysis of the studies published in international journal of instruction E Eğmir, C Erdem, M Koçyiğit International Journal of Instruction 10 (3), 277-294, 2017 | 75 | 2017 |
21st century skills and education C Erdem, H Bağcı, M Koçyiğit Cambridge Scholars Publishing, 2019 | 56 | 2019 |
A Meta-Analysis of the Effect of Parental Involvement on Students' Academic Achievement. C Erdem, M Kaya Journal of Learning for Development 7 (3), 367-383, 2020 | 48 | 2020 |
Exploring Undergraduates' Digital Citizenship Levels: Adaptation of the Digital Citizenship Scale to Turkish. C Erdem, M Koçyigit Malaysian Online Journal of Educational Technology 7 (3), 22-38, 2019 | 39 | 2019 |
Paving the Way for Media Literacy Instruction in Preservice Teacher Education: Prospective Teachers' Levels of Media Literacy Skills C Erdem, B Erişti International journal of instruction, 2018 | 31 | 2018 |
Medya okuryazarlığı araştırmalarında eğilimler: Lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi C ERDEM Journal of Theoretical Educational Science 11 (4), 693-717, 2018 | 29 | 2018 |
Yükseköğretimde Uluslararasılaşma: Uluslararası Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Ders Veren Öğretim Elemanlarının Öğretim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri … B Erişti, M Polat, C Erdem Journal of History Culture and Art Research 7 (2), 352-375, 2018 | 27* | 2018 |
Instructional problems experienced by primary school teachers who have refugee students in their classes and their solutions for problems C Erdem Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 26-42, 2017 | 26 | 2017 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MEDYA OKURYAZARLIĞI BECERİ DÜZEYLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ B Erişti, C Erdem Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (67), 1234-1251, 2018 | 24 | 2018 |
Exploring the relationships between possible selves and early teacher identity of Turkish pre-service teachers C Erdem FIRE: Forum for International Research in Education 6 (3), 94-115, 2020 | 19 | 2020 |
The mediating effect of digital literacy in the relationship between media literacy and digital citizenship C Erdem, E Oruç, C Atar, H Bağcı Education and information technologies 28 (5), 4875-4891, 2023 | 18 | 2023 |
Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımının Sağlanması için Bilgi İletişim Teknolojilerinin Kullanımı: Whatsapp Uygulaması Örneği C Erdem, F Avcı Başkent University Journal of Education 7 (2), 439-452, 2020 | 18* | 2020 |
Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerine İlişkin Öz Değerlendirmeleri M Koçyiğit, C Erdem, E Eğmir Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 9 (3), 774-799, 2020 | 18 | 2020 |
Student misbehaviors confronted by academics and their coping experiences. C Erdem, M Kocyigit Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (1), 98-115, 2019 | 18 | 2019 |
Socioeconomic status and wellbeing as predictors of students’ academic achievement: Evidence from a developing country C Erdem, M Kaya Journal of Psychologists and Counsellors in Schools 33 (2), 202-220, 2023 | 17 | 2023 |
Identifying University Students’ perceptions Of ‘English’ through Metaphors C Erdem International Online Journal of Education and Teaching 5 (3), 565-577, 2018 | 16 | 2018 |