Aygün Şen
Aygün Şen
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The past as a spectacle: the magnificent century
S Tüzün, A Sen
Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the …, 2014
92014
Bilimkurgu Sinemasında Ekolojik Adalet ve Ekoeleştiri
ŞEN Aygün
Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 5 (1), 31-60, 2018
42018
Bilim Kurgu Sinemasında Gösteri, İsyan ve Adalet: Açlık Oyunları.
A Şen
Ileti-s-im, 2020
22020
Walter Benjamin’in Kavramlarıyla “Hikâye Anlatıcısı” nın Görsel Temsilcisi: Hayao Miyazaki
A Şen
Uluslararası Görsel Kültür Kongresi İletişimde, Sanatta ve Tasarımda Yeni …, 2012
22012
Ecological Justice and Ecocriticism in Science Fiction Cinema
A Şen
12018
Siber Uzamda Sosyal ve Kültürel Kodların Oyun Aracılığıyla İnşası:“İstanbul Kıyamet Vakti”
AŞ Telci
Akademik Bilişim Konferansları, 2013
12013
The New Wave in Turkey's Cinema
A Şen, S İnce, İ Bilir, B Çakır, ME Demoğlu, ZC Zıraman, S Koyuncu, ...
Proverbial Elephant, 2018
2018
Popüler sinemada skoeleştiri:“Avatar” ve “Açlık Oyunları”
A Şen
Marmara Üniversitesi, 2016
2016
Miyazaki sinemasında Japon toplumunun yansıması
A Şen Telci
Marmara Üniversitesi, 2010
2010
Animede Tarih ve Toplum: Ulusal ve Ulus-ötesi Öğeler
A Şen
POPÜLER SİNEMADA EKOELEŞTİRİ:“AVATAR” VE “AÇLIK OYUNLARI”
GÜN ŞE, R SİNE
MİYAZAKİ SİNEMASINDA JAPON TOPLUMUNUN YANSIMASI
Ş GÜN
MODERN HAYATIN YARIM KALMIŞ AŞKLARI:“ISSIZ” VE “KAYBEDEN” ERKEK KARAKTERLER
A Şen
Çevresel Kıyametin Eşiğinde Doğa ile Barış Hala Mümkün mü? Prenses Mononoke ve Rüzgarlı Vadi
A Şen
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–14