HALK BİLİMİ UNSURLARININ GELECEK KUŞAKLARA AKTARIMINDA ÇİZGİ FİLMLERİN ROLÜ: RAFADAN TAYFA ÖRNEĞİ O Aslan, Ö Yılar Nevşehir Hacı Bektaşi Veli Üniversitesi SBE Dergisi 9 (2), 646-669, 2019 | 16 | 2019 |
VELİLERİN ‘ÖĞRETMEN’KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ O ASLAN International Journal of Education Technology and Scientific Researches 4 (8 …, 2019 | 13* | 2019 |
Türkiye Cumhuriyeti Kalkınma Planları Kapsamında Eğitim Yapılarının Analizi O Aslan, M Yılmaz Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi (TÜBAD) 6 (1), 114-132, 2021 | 9 | 2021 |
Z Kuşağı Çocuklarının Matematik Öğreniminde ‘Çocuk Edebiyatı’ O Aslan Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 4 (1), 32-48, 2019 | 8 | 2019 |
2009 ve 2015 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi Y Gökbulut, O Aslan Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 908-930, 2017 | 3* | 2017 |
Peritekstual Okumanın İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarına Etkisi (The Effect of Peritextual Reading on Reading Attitudes of Primary School Students) O Aslan, Ö Yılar Cumhuriyet International Journal of Education 11 (4), 655-666, 2022 | 2* | 2022 |
Comparison of critical thinking dispositions of gifted students in support education (enrolled with SACs) and formal education O Aslan Comparison of critical thinking dispositions of gifted students in support …, 2022 | 2 | 2022 |
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE EĞİTİM GÖREN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ O ASLAN, R YILAR, H KARAMAN Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 12 (1), 434-447, 2022 | 2 | 2022 |
Ortaokul öğrencilerinin 'etkili öğretim ve etkili öğretmen davranışlarına' ilişkin görüşleri. O Aslan, D Kılıç Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 375-395, 2020 | 2 | 2020 |
Etraflı (peritekstual) okuma yapmanın okuma motivasyonuna etkisi O Aslan, Ö Yılar Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 34-55, 2023 | 1 | 2023 |
Peritekstual Okuma Düzeyi Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması O Aslan, Ö Yılar Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (2), 733-750, 2022 | 1 | 2022 |
İlköğretim Öğrencilerinin Bireysel Gelişimlerini Desteklemesi Ve Öğrencilere Milli Geleneklerin Aktarılması Açısından Halk Eğitim Merkezlerinin Rolü: Tokat İli Örneği O Aslan, Ö Yılar, H Karaman, A Arslan Eğiten Kitap, 2019 | 1 | 2019 |
İlkokul Birinci Sınıfa Başlayan Öğrencilerinin Yaşamış Olduğu Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri A Gül, O Aslan Eğitim Bilimlerinde Yeni Araştırmalar 1, 97-115, 2024 | | 2024 |
Ana Dili Türkçe Olmayan Yörelerde Dil Becerilerinin Öğretimi Konusunda Öğretmen Görüşleri O Aslan The Sixteenth International Congress of Educational Research 1 (1), 110-119, 2023 | | 2023 |
Çocuk ve Oyun O Aslan Etkinlik Örnekleriyle Çocuk ve Oyun 1, 1-18, 2023 | | 2023 |
Çocuk Edebiyatı Unsurlarından Hareketle; Etraflı (Peritekstual) Okuryazarlık Çerçevesi O Aslan INSAC 2023 New Trends in Social and Education Sciences 1, 51-70, 2023 | | 2023 |
Kapsayıcı Dil Eğitim O Aslan Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası ÇAlışmalar 1, 207-236, 2023 | | 2023 |
METNİN ETRAFINDAN METNE ULAŞMA: “ETRAFLI OKUMA” O Aslan Türk Dili Dergisi 72 (853), 56-59, 2023 | | 2023 |
Examining of the Turkish gifted primary school students’ creative thinking skills M Midilli, G Özsoy, O Aslan Journal of Gifted Education and Creativity 9 (4), 417-431, 2022 | | 2022 |
Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimlerde Multidisipliner Araştırmalar (içinde Peritekstual (Etraflı) Okuma) O Aslan, Ö Yılar https://www.researchgate.net/publication …, 2022 | | 2022 |