Takip et
Osman Aslan
Osman Aslan
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
ogr.atauni.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
HALK BİLİMİ UNSURLARININ GELECEK KUŞAKLARA AKTARIMINDA ÇİZGİ FİLMLERİN ROLÜ: RAFADAN TAYFA ÖRNEĞİ
O Aslan, Ö Yılar
Nevşehir Hacı Bektaşi Veli Üniversitesi SBE Dergisi 9 (2), 646-669, 2019
162019
VELİLERİN ‘ÖĞRETMEN’KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
O ASLAN
International Journal of Education Technology and Scientific Researches 4 (8 …, 2019
13*2019
Türkiye Cumhuriyeti Kalkınma Planları Kapsamında Eğitim Yapılarının Analizi
O Aslan, M Yılmaz
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi (TÜBAD) 6 (1), 114-132, 2021
92021
Z Kuşağı Çocuklarının Matematik Öğreniminde ‘Çocuk Edebiyatı’
O Aslan
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 4 (1), 32-48, 2019
82019
2009 ve 2015 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Y Gökbulut, O Aslan
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 908-930, 2017
3*2017
Peritekstual Okumanın İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarına Etkisi (The Effect of Peritextual Reading on Reading Attitudes of Primary School Students)
O Aslan, Ö Yılar
Cumhuriyet International Journal of Education 11 (4), 655-666, 2022
2*2022
Comparison of critical thinking dispositions of gifted students in support education (enrolled with SACs) and formal education
O Aslan
Comparison of critical thinking dispositions of gifted students in support …, 2022
22022
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE EĞİTİM GÖREN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
O ASLAN, R YILAR, H KARAMAN
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 12 (1), 434-447, 2022
22022
Ortaokul öğrencilerinin 'etkili öğretim ve etkili öğretmen davranışlarına' ilişkin görüşleri.
O Aslan, D Kılıç
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 375-395, 2020
22020
Etraflı (peritekstual) okuma yapmanın okuma motivasyonuna etkisi
O Aslan, Ö Yılar
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 34-55, 2023
12023
Peritekstual Okuma Düzeyi Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
O Aslan, Ö Yılar
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (2), 733-750, 2022
12022
İlköğretim Öğrencilerinin Bireysel Gelişimlerini Desteklemesi Ve Öğrencilere Milli Geleneklerin Aktarılması Açısından Halk Eğitim Merkezlerinin Rolü: Tokat İli Örneği
O Aslan, Ö Yılar, H Karaman, A Arslan
Eğiten Kitap, 2019
12019
İlkokul Birinci Sınıfa Başlayan Öğrencilerinin Yaşamış Olduğu Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
A Gül, O Aslan
Eğitim Bilimlerinde Yeni Araştırmalar 1, 97-115, 2024
2024
Ana Dili Türkçe Olmayan Yörelerde Dil Becerilerinin Öğretimi Konusunda Öğretmen Görüşleri
O Aslan
The Sixteenth International Congress of Educational Research 1 (1), 110-119, 2023
2023
Çocuk ve Oyun
O Aslan
Etkinlik Örnekleriyle Çocuk ve Oyun 1, 1-18, 2023
2023
Çocuk Edebiyatı Unsurlarından Hareketle; Etraflı (Peritekstual) Okuryazarlık Çerçevesi
O Aslan
INSAC 2023 New Trends in Social and Education Sciences 1, 51-70, 2023
2023
Kapsayıcı Dil Eğitim
O Aslan
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası ÇAlışmalar 1, 207-236, 2023
2023
METNİN ETRAFINDAN METNE ULAŞMA: “ETRAFLI OKUMA”
O Aslan
Türk Dili Dergisi 72 (853), 56-59, 2023
2023
Examining of the Turkish gifted primary school students’ creative thinking skills
M Midilli, G Özsoy, O Aslan
Journal of Gifted Education and Creativity 9 (4), 417-431, 2022
2022
Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimlerde Multidisipliner Araştırmalar (içinde Peritekstual (Etraflı) Okuma)
O Aslan, Ö Yılar
https://www.researchgate.net/publication …, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20