Takip et
Ragıp Çavuş
Ragıp Çavuş
T.C. Millî Eğitim Bakanlığı
sakarya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen ve teknoloji öğretiminde oyun etkinlikleri ve günlük hayattaki oyunların derse uyarlanması
R Çavuş, B Kulak, H Berk, A Öztuna Kaplan
Fen ve Teknoloji Öğretmenleri Zirvesi 26, 2011
862011
İnformal öğrenme ortamlarının çevre bilinci kazandırmasına ilişkin öğretmen görüşleri: Kocaeli Bilgievleri örneği
R Çavuş, Ü Umdu Topsakal, A Öztuna Kaplan
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 3 (1), 15-26, 2013
842013
Farklı epistemolojik inanışlara sahip 8. sınıf öğrencilerinin sosyo-bilimsel konulara bakış açıları
R Çavuş
Sakarya Üniversitesi, 2013
652013
What Trends Do Turkish Biology Education Studies Indicate?
U Umdu Topsakal, M Calik, R Cavus
International Journal of Environmental and Science Education 7 (4), 639-649, 2012
542012
Ortaokul Öğrencilerinin FeTeMM'e Yönelik Tutumlarının ve FeTeMM Alanlarındaki Mesleklere Yönelik İlgilerinin İncelenmesi
MD Balçın, R Çavuş, M Yavuz Topaloǧlu
Asian Journal of Instruction 6 (2), 40-62, 2018
28*2018
Bilim fuarı etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin fen ve problem çözme becerilerine yönelik algılarına etkisi
R Çavuş, MD Balçın, MM Yılmaz
İnönü üniversitesi eğitim bilimleri enstitüsü dergisi 5 (10), 1-17, 2018
272018
Okul dışı öğrenme ortamlarının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumuna ve motivasyonuna etkisi: Kocaeli Bilim ve Teknoloji Kulübü örneği
R Çavuş, A Öztuna Kaplan, F Sünbül, B Çetin
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül …, 2010
212010
Fen bilimleri öğretmenlerinin ortaokul 5. sınıf bilim uygulamaları dersine yönelik görüşleri, 22
R Çavuş, A Öztuna-Kaplan
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 5-7, 2013
202013
Fen’in çemberi
G Kavşut, R Çavuş, N Akpınarlı
Yeni Nesil Eğitim Konferansı, 2011
182011
Perspectives of 8th Grade Students with Different Epistemological Beliefs on Genetic Themed Socio-scientific Issues
A Öztuna Kaplan, R Çavuş
International Online Journal of Educational Sciences 8 (4), 178-198, 2016
16*2016
Fen bilimleri dersinde gerçekleştirilen oyun etkinliklerine ilişkin öğrenci görüşleri: Maddenin yapısı ve özellikleri ünitesi örneği
R Çavuş, MD Balçın
Researcher: Social Science Studies 5 (10), 323-341, 2017
132017
Fen bilimleri öğretmenlerinin etwinning proje süreçlerindeki deneyimlerine yönelik görüşleri
R Çavuş, MD Balçın, MM Yılmaz
Cumhuriyet International Journal of Education 10 (1), 246-272, 2021
122021
Türkiye ve Kosova ortaokul öğretim programlarının içerik açısından karşılaştırılması: Fizik konuları örneği
M Yılmazlar, R Çavuş
Sakarya University Journal of Education 6 (3), 210-231, 2016
12*2016
Ortaokul Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına İlişkin Görüşlerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
R Çavuş, MM Yılmaz
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 2 (2), 110-128, 2014
112014
Deprem eğitim merkezi gezisinin ortaokul öğrencilerinin depreme yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi
R Çavuş, MD Balçın
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (2), 55-72, 2020
92020
Investigation of secondary school students’ attitudes towards STEM and their İnterest towards professions in STEM fields
MD Balçın, R Çavuş, MY Topaloğlu
Asian Journal of Instruction 6 (2), 40-62, 2018
52018
Bilim fuarlarının öğrencilerin fen konularına yönelik ilgileri ile mühendis ve bilim insanı algılarını geliştirmedeki yeri
R Çavuş, A Öztuna Kaplan
Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2020
32020
Farklı Epistemolojik İnanışlara Sahip 8. Sınıf Öğrencilerinin Genetik Temalı Sosyo-Bilimsel Konulara Bakış Açıları
R Çavuş, A Öztuna Kaplan
ERPA International Science and Mathematics Education Congress, 77, 2014
32014
Informal Öğrenme Ortamlarının Çevre Okuryazarlığı Kazandırmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri: Kocaeli Bilgievleri Örneği
R Çavuş, Ü Umdu Topsakal, A Öztuna Kaplan
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bildiri Özetleri, 2012
32012
Fen ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Tutum ve Değer Geliştirmelerine Yönelik Bir Araştırma: Bilim ile İlgili Meslek ve Hobilere Yönlendirme Örneği
R Çavuş, A Öztuna Kaplan, Ü Umdu Topsakal
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 461- 465, 2009
32009
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20